כשחשמלאי רכב רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מיזוג אוויר וחשמל לרכב. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
אייל נמשך לתחום הרכב כבר בתיכון "מגיל צעיר מאוד תחום הרכב היה תחום שקסם לי וסיקרן אותי מאוד וכבר בגיל 15 הגעתי להחלטה שזה התחום שאני רוצה להתמחות בו. כשהתבגרתי עברתי ללמוד במכללה ללימוד הרכב ועם השנים דאגתי לעבור את כל ההסמכות הכי מחמירות של משרד התחבורה". כבר בגיל 22 אייל מצא את עצמו מנהל מוסך. "מאז אני דואג כל הזמן ללמוד ולצעוד עם הקידמה שבתחום. היום אני בן 42 עם וותק עשיר בתחום חשמל הרכב, דיאגנוסטיקה ומיזוג אויר לרכב ומייעץ גם לבעלי מקצוע באתרים השונים".
תחומי התמחות
:: הגעה עד לבית הלקוח
:: תקלות חשמל רכב
:: תקלות מיזוג אוויר ברכב
:: תיקון טסטרים ומצברים בבית הלקוח
ותק בתחום
בתחום כבר מעל ל-22 שנים.
שאלות ותשובות עם אייל
סינון לפי: 1 חוות דעת מקהילת NCR
לתשומת לבך!
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.