היה מצוין. הייתי מרוצה מהשירות שלו וההגעה המהירה. הוא עשה עבודה נקיה ומסודרת.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ניצן ב. לוד.
אשרור: 12/12/2020
משוב: 12/10/2020
תיאור השירות:
תיקון נזילה מניאגרה והחלפת חלקים.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ארנון מנדלסון, רמלה.
משוב: 14/11/2019
תיאור השירות:
תיקון ניאגרה סמויה ונזילה.
חוות דעת:
היה מקצועי נחמד ואדיב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גיא ל. לוד.
משוב: 11/11/2019
תיאור השירות:
החלפת מצוף בניאגרה.
חוות דעת:
הקדים בכמה דקות ותקתק את זה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
וליק בנד, רמלה.
משוב: 14/07/2019
תיאור השירות:
החלפת גומיה בניאגרה בעקבות נזילה.
חוות דעת:
שירות טוב. נח מקצועי, מצוין והכל סבבה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
נורית ל. רמלה.
משוב: 21/01/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילות והחלפת חלקים בשתי אסלות עם ניאגרה נסתרת.
חוות דעת:
הוא היה אדיב מאוד! עשה בדיוק מה שצריך לעשות והיה יעיל ומסודר. נח הגיע לבדוק מה מקור הנזילות ואז הגיע ביום למחרת עם כל החלקים שהיה צריך להחליף. הוא בא לפי הזמנים שהיו נוחים לי ועשה עבודה מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
חנן מנחם, לוד.
משוב: 20/01/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה בצינור שמוביל לאסלה והחלפת גומייה בניאגרה.
חוות דעת:
היה מעולה, ממש עשר. הוא הגיע בזמן מתי שקבענו ונתן שירות כמו שצריך. לדעתי המחיר היה הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אירה בנימוביץ', רמלה.
אשרור: 20/12/2017
משוב: 16/10/2017
תיאור השירות:
החלפת מצוף בניאגרה.
חוות דעת:
היתי מאוד מרוצה מהשירות! הגיע בזמן, מאוד מהיר, עשה עבודה מצוינת, הלך להביא חלק שהיה חסר והיה מצוין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מנחם קופל, רחובות.
אשרור: 12/09/2022
משוב: 13/06/2022
תיאור השירות:
תיקן נזילה מניאגרה סמויה.
חוות דעת:
מומלץ מאוד! הגיע בזמן שנקבע, עבד במקצועיות. נזהר מאד בפירוק החלקים בכדי להימנע מהחלפת חלקים שלא לצורך. לאחר סיום העבודה התקשר לוודא שהכל תקין. ביקש שאזעיק אותו מיד אם תיווצר בעיה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 564 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
מתקין מורשה מיכלי הדחה סמויים חברת GEBERIT
מתקין מורשה לצנרת ואביזרים של חברת GEBERIT
אודות
לתחום האינסטלציה הגיע נוח במקרה, כשחיפש עבודה והתחיל לעבוד בבניין. שם הוא הוצמד לאינסטלטור והבין שהוא אוהב את העבודה. הוא החליט להתמקצע באמצעות קורסים מקצועיים, והשאר היסטוריה.
הוא נשוי, אב לשלושה ילדים וסב לנכדים. כשהוא לא מאתר נזילות, הוא מתנדב ומבצע תיקוני אינסטלציה עבור ניצולי שואה.
בעבודה שלו הוא אוהב את הכל. "אני אוהב את כל מה שקשור לעבודות ידיים וכפיים, יש לי הרבה סיפוק מזה. אני נהנה כשאני מצליח לפתור את הבעיות, ובעיקר אוהב את החיוך מהלקוח."
ומה השאיפות לעתיד? "אני מקווה להמשיך הלאה, להתקדם ולהתמקצע, תמיד יש מה ללמוד ולאן לשאוף."
נוח עוסק בתחום האינסטלציה כבר למעלה מ-20 שנה ומנהל ביד רמה את העסק שהקים על שמו.
במשך שנים רבות הוא עבד עם חברות גדולות ואפילו עם צה"ל, אבל לא מזמן החליט לפרוש כנפיים ופתח עסק עצמאי משלו. הוא עשה קורסים והשתלמויות של משרד העבודה, ומעבר לאינסטלציה יש לו גם ידע בריצוף, צבע וטיח. "יש לזה יתרון גדול", הוא אומר. "אם יש פיצוץ באמבטיה שדורש שבירה של הקיר, אני גם מתקן את הפיצוץ וגם מבצע אחר כך חיפוי לקיר".
תחומי ההתמחות:
:: תיקון צנרת
:: איתור נזילות
:: הכנה לקווי מים חדשים
:: התקנת אסלה תלויה וניאגרה סמויה
:: הלחמות
:: תיקון והחלפת ברזים
כששואלים אותו על לקוח שהוא זוכר במיוחד, הוא מספר: "היה לי לקוח שבטעות עשה לעצמו חור בקיר, הבעיה שמאחוריו היה צינור המים החמים והוא פוצץ אותו. הוא התקשר לכמה בעלי מקצוע ובשיחה איתי הוא כבר נשמע ממש מפוחד. סיפר שהוא והילדים שלו לא התקלחו כבר 3 ימים אבל כולם מציעים מחירים ממש גבוהים. הרגעתי אותו, הגעתי ותיקנתי את הבעיה, ואז כל המשפחה, כל הילדים פשוט חיבקו אותי. לראות את החיוך שלהם היה שווה הכל."
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.