נח היה מעולה, הוא אדם אמין והשירות שלו טוב. הגיע בזמן ועשה עבודה טובה, המחיר הוגן ואני מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אורלי בן עמי, בית חשמונאי.
אשרור: 15/08/2017
משוב: 11/06/2017
תיאור השירות:
תיקן ברז שבור.
חוות דעת:
היה ממש אחלה. הגיע תוך חצי שעה ופתר את הבעיה במהירות ויעילות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יניב י. בית חשמונאי.
משוב: 09/07/2017
תיאור השירות:
תיקון נזילת מים מברז המטבח.
חוות דעת:
היה טוב מאוד, הגיע, פתר את הבעיה והיה הוגן.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
סימה מירילשווילי, לוד.
משוב: 23/04/2017
תיאור השירות:
החלפת דוד שמש ותיקון ברזים.
חוות דעת:
הוא חבל על הזמן! נותן שירות מעולה! המלצתי לחברים ומשפחה מכל הלב! פשוט אין דברים כאלה! עושה מכל הלב לא זז מהמקום לפני שהבעיה מתוקנת, אנחנו כל כך מרוצים, פשוט אין מילים! כל פעם שאנחנו צריכים משהו אנחנו מתקשרים אליו, היה אצלנו כבר מספר פעמים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שרון מקהני, ראשון לציון.
אשרור: 06/02/2022
משוב: 08/12/2021
תיאור השירות:
תיקון ברז בכיור במטבח.
חוות דעת:
הוא בחור זהב, היה מצוין, אדיב, בן אדם חבל על הזמן ואני הולך לקחת אותו לכל תיקון שאני אצטרך!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מרט פלדמן, נס ציונה.
אשרור: 27/10/2021
משוב: 06/09/2021
תיאור השירות:
החלפת ארבעה ברזים וכיור מטבח.
חוות דעת:
הוא הגיע בזמן, הסביר הכל הכל והיה הגון.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
8
9
כללי
שוש גולדשטיין, מזכרת בתיה.
אשרור: 12/10/2021
משוב: 10/08/2021
תיאור השירות:
החלפת ברז.
חוות דעת:
היה בסדר גמור! השרות היה טוב!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גבי שחר, מודיעין.
אשרור: 29/08/2021
משוב: 06/07/2020
תיאור השירות:
תיקון נזילת כיור אמבטיה שכלל החלפת ברז כיור אמבטיה ותיקון נזילת סיפון.
חוות דעת:
הגיע בזמן והמחיר היה סביר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
נופר אמיתי, רחובות.
משוב: 11/07/2021
תיאור השירות:
החלפת ברז בכיור מטבח.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור והיה מאוד שירותי.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 564 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
מתקין מורשה מיכלי הדחה סמויים חברת GEBERIT
מתקין מורשה לצנרת ואביזרים של חברת GEBERIT
אודות
לתחום האינסטלציה הגיע נוח במקרה, כשחיפש עבודה והתחיל לעבוד בבניין. שם הוא הוצמד לאינסטלטור והבין שהוא אוהב את העבודה. הוא החליט להתמקצע באמצעות קורסים מקצועיים, והשאר היסטוריה.
הוא נשוי, אב לשלושה ילדים וסב לנכדים. כשהוא לא מאתר נזילות, הוא מתנדב ומבצע תיקוני אינסטלציה עבור ניצולי שואה.
בעבודה שלו הוא אוהב את הכל. "אני אוהב את כל מה שקשור לעבודות ידיים וכפיים, יש לי הרבה סיפוק מזה. אני נהנה כשאני מצליח לפתור את הבעיות, ובעיקר אוהב את החיוך מהלקוח."
ומה השאיפות לעתיד? "אני מקווה להמשיך הלאה, להתקדם ולהתמקצע, תמיד יש מה ללמוד ולאן לשאוף."
נוח עוסק בתחום האינסטלציה כבר למעלה מ-20 שנה ומנהל ביד רמה את העסק שהקים על שמו.
במשך שנים רבות הוא עבד עם חברות גדולות ואפילו עם צה"ל, אבל לא מזמן החליט לפרוש כנפיים ופתח עסק עצמאי משלו. הוא עשה קורסים והשתלמויות של משרד העבודה, ומעבר לאינסטלציה יש לו גם ידע בריצוף, צבע וטיח. "יש לזה יתרון גדול", הוא אומר. "אם יש פיצוץ באמבטיה שדורש שבירה של הקיר, אני גם מתקן את הפיצוץ וגם מבצע אחר כך חיפוי לקיר".
תחומי ההתמחות:
:: תיקון צנרת
:: איתור נזילות
:: הכנה לקווי מים חדשים
:: התקנת אסלה תלויה וניאגרה סמויה
:: הלחמות
:: תיקון והחלפת ברזים
כששואלים אותו על לקוח שהוא זוכר במיוחד, הוא מספר: "היה לי לקוח שבטעות עשה לעצמו חור בקיר, הבעיה שמאחוריו היה צינור המים החמים והוא פוצץ אותו. הוא התקשר לכמה בעלי מקצוע ובשיחה איתי הוא כבר נשמע ממש מפוחד. סיפר שהוא והילדים שלו לא התקלחו כבר 3 ימים אבל כולם מציעים מחירים ממש גבוהים. הרגעתי אותו, הגעתי ותיקנתי את הבעיה, ואז כל המשפחה, כל הילדים פשוט חיבקו אותי. לראות את החיוך שלהם היה שווה הכל."
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.