נח היה בסדר גמור. הוא בן אדם ישר והוא הגיע תוך שעה לאחר שהתקשרתי אליו, כי זה היה מאוד דחוף. זה עבודה מאוד לא נעימה, אבל הוא ביצע אותה על הצד הטוב ביותר ואפילו ניקה אחריו. בנוסף הרגשתי שהמחיר היה מאוד הוגן, כנראה אקח אותו שוב לעבודות. ממליץ.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
איתן מירן, קרית אונו.
משוב: 05/06/2019
תיאור השירות:
החלפת משאבת ביוב עבור בית פרטי.
חוות דעת:
שירות טוב. הוא אמר שהוא לא מתעסק בזה והפנה אותי לבעל מקצוע אחר שעשה את העבודה. זה היה בעל מקצוע טוב והייתי מרוצה מהשירות.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
נורית ג. מכבים-רעות.
אשרור: 21/11/2017
משוב: 13/08/2017
תיאור השירות:
החלפת משאבה חשמלית לביוב מרתף.
חוות דעת:
היה בסדר, הכל נעשה כמו שצריך!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
י. ק. ראשון לציון.
אשרור: 12/07/2019
משוב: 13/05/2019
תיאור השירות:
בעיה במשאבה טבולה של הביוב במרתף.
חוות דעת:
היה מקסים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 06/05/2020
תיאור השירות:
תיקון משאבת ביוב בשירותים.
חוות דעת:
הוא לא פתר את הבעיה, הוא הגיע לאבחן את הבעיה והציע מחיר מעבר למחיר בדיקה, הוא לא ידע איך לתקן את הבעיה ובסופו של יום נאלצתי לשלם לו מחיר ביקור ולאיש מקצוע נוסף שכן פתר את הבעיה גם מחיר ביקור וגם מחיר עבור תיקון הבעיה, הוא פתר את הבעיה בשתי דקות. לצערי יצא ששילמתי פעמיים ואני ממש לא מרוצה. אם הייתי יודע שזה מה שיקרה לא הייתי מזמין אותו בכלל. אני חושב שאם הייתי במקומו לא הייתי גובה שום סכום, אני ממש מאוכזב.
הוא היה נהדר, הגיע מהר אפילו שזה היה מאוחר בלילה. הבעיה היחידה הייתה שהוא היה יקר מאד. מבחינה מקצועית ושירות היה מעולה!
איכות
9
מחיר
5
זמנים
10
יחס
10
8
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 564 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
מתקין מורשה מיכלי הדחה סמויים חברת GEBERIT
מתקין מורשה לצנרת ואביזרים של חברת GEBERIT
אודות
לתחום האינסטלציה הגיע נוח במקרה, כשחיפש עבודה והתחיל לעבוד בבניין. שם הוא הוצמד לאינסטלטור והבין שהוא אוהב את העבודה. הוא החליט להתמקצע באמצעות קורסים מקצועיים, והשאר היסטוריה.
הוא נשוי, אב לשלושה ילדים וסב לנכדים. כשהוא לא מאתר נזילות, הוא מתנדב ומבצע תיקוני אינסטלציה עבור ניצולי שואה.
בעבודה שלו הוא אוהב את הכל. "אני אוהב את כל מה שקשור לעבודות ידיים וכפיים, יש לי הרבה סיפוק מזה. אני נהנה כשאני מצליח לפתור את הבעיות, ובעיקר אוהב את החיוך מהלקוח."
ומה השאיפות לעתיד? "אני מקווה להמשיך הלאה, להתקדם ולהתמקצע, תמיד יש מה ללמוד ולאן לשאוף."
נוח עוסק בתחום האינסטלציה כבר למעלה מ-20 שנה ומנהל ביד רמה את העסק שהקים על שמו.
במשך שנים רבות הוא עבד עם חברות גדולות ואפילו עם צה"ל, אבל לא מזמן החליט לפרוש כנפיים ופתח עסק עצמאי משלו. הוא עשה קורסים והשתלמויות של משרד העבודה, ומעבר לאינסטלציה יש לו גם ידע בריצוף, צבע וטיח. "יש לזה יתרון גדול", הוא אומר. "אם יש פיצוץ באמבטיה שדורש שבירה של הקיר, אני גם מתקן את הפיצוץ וגם מבצע אחר כך חיפוי לקיר".
תחומי ההתמחות:
:: תיקון צנרת
:: איתור נזילות
:: הכנה לקווי מים חדשים
:: התקנת אסלה תלויה וניאגרה סמויה
:: הלחמות
:: תיקון והחלפת ברזים
כששואלים אותו על לקוח שהוא זוכר במיוחד, הוא מספר: "היה לי לקוח שבטעות עשה לעצמו חור בקיר, הבעיה שמאחוריו היה צינור המים החמים והוא פוצץ אותו. הוא התקשר לכמה בעלי מקצוע ובשיחה איתי הוא כבר נשמע ממש מפוחד. סיפר שהוא והילדים שלו לא התקלחו כבר 3 ימים אבל כולם מציעים מחירים ממש גבוהים. הרגעתי אותו, הגעתי ותיקנתי את הבעיה, ואז כל המשפחה, כל הילדים פשוט חיבקו אותי. לראות את החיוך שלהם היה שווה הכל."
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.