הוא היה מצוין, מהיר ויעיל. בנוסף הוא גם לא היה יקר לדעתי, הכל היה פיקס!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דפנה פרחומובסקי, מבשרת ציון.
אשרור: 17/05/2024
משוב: 13/01/2024
תיאור השירות:
מתן חוות דעת על מכונת כביסה מקולקלת.
חוות דעת:
היה מצוין! הייתי מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מיכה מנדל, קרית ענבים.
אשרור: 29/12/2023
משוב: 10/08/2023
תיאור השירות:
תיקון מכונת כביסה בוש.
חוות דעת:
הייתי מאוד מרוצה! הרצועה נקראה והיה צריך להחליף.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דוד רוזל, מעלה החמישה.
משוב: 19/11/2023
תיאור השירות:
בדיקת מכונת כביסה של חברת גרין ליין.
חוות דעת:
הוא היה שירותי מאוד, נגיש ועוזר. עוד לפני שהגיע לטיפול ניסה לעזור בטלפון ובדק מרחוק מה הבעיה שזה לזכותו. לא ברור עדיין מה התקלה אבל היה אדיב. המכונה חזרה לעבוד ואז שוב הפסיקה לעבוד, הוא אמר שכנראה הבעיה בכרטיס האלקטרוני והחלטתי שלא לתקן אלא לקנות מכונה חדשה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
נועה גרוס, גבעת יערים.
משוב: 30/10/2023
תיאור השירות:
בדיקת מכונת כביסה.
חוות דעת:
הוא היה אחלה ומקסים! נתן הערכה למכונת כביסה שלא שווה לתקן אותה ונתן המלצות למכונת כביסה חדשה. הוא היה מאד נחמד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יובל ל. מבשרת ציון.
משוב: 18/10/2023
תיאור השירות:
החלפת רצועת מנוע במכונת כביסה מחברת Zanussi.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. הוא היה אדיב. ההערכה הראשונית שלו הייתה לא מדוייקת ואז הוא גילה את הבעיה האמתית. לא היה לו את הרצועה והוא אמר שהוא יביא. קבענו שהוא יחזור יום למחרת אבל אחרי חמש שעות הוא התקשר ואמר שהוא יכול לקפוץ.
איכות
8
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מירי בר אדון, הר אדר.
משוב: 21/08/2023
תיאור השירות:
תיקון מכונת כביסה.
חוות דעת:
היה ממש אחלה! אמנם לא היה שווה לתקן כי המחיר לתיקון היה יקר מידי לכן המליץ להחליף את המכונה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מי טל, מבשרת ציון.
משוב: 25/04/2023
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום במייבש כביסה 7 ק"ג.
חוות דעת:
הוא היה אחלה ממש.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יפית לוי, מבשרת ציון.
אשרור: 17/04/2023
משוב: 16/02/2023
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום בתנור מחברת אלקטרה.
חוות דעת:
חנן היה מעולה. הוא היה זמין, הגיע אליי תוך שעה, הלך להביא את החלק וסיים את העבודה במהירות. אני ממש מרוצה ממנו וממליצה עליו לחברות שלי. הוא בחור מקסים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 2372 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
חנן הוא דור שני בתחום תיקון מוצרי החשמל – אבא שלו התחיל והוא למד את העבודה ממנו והתאהב.
הוא נשוי, וכשהוא לא מתקן מוצרי חשמל תוכלו למצוא אותו עוסק באהבה השנייה שלו – ריצות למרחקים ארוכים. הוא מוסמך כמאמן ריצות ארוכות מטעם וינגייט, והחלום שלו זה לפתוח קבוצת אימון לילדים כשיצא לפנסיה.
הוא מספר על לקוחות שזכורים לו במיוחד. "הייתי במאה שערים אצל זוג שבדיוק התחתן, הם הזמינו אותי לתקן להם מכונת כביסה שלא מוציאה מים ולא סוחטת. הגעתי ופתאום ראיתי שהמשאבה הרעישה בצורה נוראית. פתחתי אותה ומצאתי שרשרת זהב. הלכתי לאישה ושאלתי אותה אם משהו אבד לה, היא לא הבינה מה אני רוצה, וכשהראיתי לה את השרשרת היא התחילה לבכות. מסתבר שזו היתה מתנת החתונה שלה והיא אבדה לה, הם חיפשו את זה המון זמן. הם הודו לי מאוד."
ומה לגבי השאיפות לעתיד? "השאיפה שלי היא בע"ה שתהיה הרבה עבודה, שאשאר במקום הראשון ושיהיו לי מלא חוות דעת טובות".
חנן עוסק כבר מאז שנת 2000 בתיקון מוצרי חשמל ביתיים, ומנהל ביד רמה את העסק שלו.
"אני מאוד פדנט בעבודה שלי", הוא מספר. "חשוב לי שהלקוח יוצא מרוצה ואם יש תקלה חוזרת זה ממש יכול לבאס אותי. זה לא קורה הרבה אבל כשכן, זה מציק לי שלקחתי תשלום והתקלה לא נפתרה. אני כמובן תמיד חוזר לתקן".
כששואלים אותו מה אוהב בעבודה, הוא ישר עונה – "הלקוחות". הוא מעיד על עצמו שהוא נהנה לפגוש אנשים חדשים כל הזמן, לפתור להם את התקלות ולהוציא אותם מרוצים.
תחומי ההתמחות:
:: תיקון מכונות כביסה
:: תיקון מייבשי כביסה
:: תיקון תנורי אפייה
"למרות שאני כבר הרבה שנים בתחום, אני כל הזמן מגלה דברים חדשים, תקלות חדשות, מכונות חדשות, ואני אוהב את זה. תמיד יש מה ללמוד, פעם כל המכשירים היו מכניים והיום הכל אלקטרוני ומתופעל על ידי קוד מחדש, זה מאתגר ומעניין כל הזמן."
שאלות ותשובות עם חנן
לתשומת לבך!
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.