תיקון רצועה בתריס חשמלי והחלפת מנוע בתריס חשמלי אחר.
חוות דעת:
הכל עשר! באמת מצוין, אין מילים. מילה אחת- עשר, מתארת את בעל המקצוע הזה. הגיע בזמן, ביצע את העבודה בצורה מקצועית, מחיר סביר- הכל באמת יוצא מגדר הרגיל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מיכאל אירש, נתניה.
משוב: 28/01/2020
תיאור השירות:
החלפת רצועה בתריס גלילה.
חוות דעת:
עמי עשה עבודה נקייה, טיפה איחר אבל הודיע לפני וסך הכל היה בסדר גמור.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
ש. ת. רמת השרון.
אשרור: 08/03/2020
משוב: 17/12/2019
תיאור השירות:
החלפת מתלים של תריס חשמלי בסלון.
חוות דעת:
ממש עשר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 3 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאיש תריסים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני תריסים וחלונות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
שאלות ותשובות עם עמי
סינון לפי: 3 חוות דעת מקהילת NCR
לתשומת לבך!
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.