תיקון נזילה בשירותים, החלפת ראש ברז, החלפת גומיות והחלפת פילטר לברז.
חוות דעת:
רק דברים טובים יש להגיד עליו! הגיע בזמן והיה מקצועי ונעים הליכות. עבד בזריזות ויעילות ולקח מחיר הגון. נעזר בו שוב בשמחה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יניב אתרוגי, משמרת.
אשרור: 03/05/2016
משוב: 03/05/2015
תיאור השירות:
החלפת צינור של ברז מטבח והדבקה של אסלה לרצפה.
חוות דעת:
היה בסדר גמור!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלון שוהם, חרות.
אשרור: 08/03/2016
משוב: 18/12/2014
תיאור השירות:
החלפת חלק בברז.
חוות דעת:
הוא היה מצוין!
קניתי חלק לא מתאים והוא נתן לי חלק אחר שהיה גם זול יותר.
הוא היה אדיב וניקה אחריו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מור סגמון, שער אפרים.
משוב: 01/04/2014
תיאור השירות:
החלפת 2 ברזים וביטול ברז.
חוות דעת:
היה מצוין. הוא היה אדיב, מקצועי ועמד בזמנים.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דור פוסטי, נתניה.
משוב: 28/05/2024
תיאור השירות:
החלפת ברז במטבח.
חוות דעת:
הוא היה מעולה!
איכות
9
מחיר
10
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
נעם ווי, גני תקווה.
אשרור: 03/05/2024
משוב: 16/10/2023
תיאור השירות:
תיקון ברז גינה והתקנת שעוני השקיה.
חוות דעת:
היה מדהים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
נתן להב, זכרון יעקב.
משוב: 01/08/2021
תיאור השירות:
החלפת ברזים, ותיקון נזילות מכיורים.
חוות דעת:
עשה רושם של מקצוען, יסודי, איכפתי, לא מוותר עד שלא מבצע תיקון מושלם, לצערנו נוכחנו אחרי פרק זמן קצר, כי הוא השתמש בראש ברז לא מתאים, עשה אילתור לא מקצועי, ונאלצנו לבצע החלפה של הברז על ידי מקצוען.
פשוט חבל.
הוא היה בסדר גמור. הוא היה נחמד, אדיב מאד ועמד בזמנים שקבענו. הייתי מרוצה מהמחיר שהוא לקח והתרשמתי ממנו לחיוב :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אור פלס, אבן יהודה.
משוב: 03/06/2021
תיאור השירות:
החלפת צינור שמחבר את הברז לקיר.
חוות דעת:
הוא היה מצוין! עשה את העבודה בצורה טובה, הגיע מהר, היה שירותי וגבה מחיר הוגן, אחלה עבודה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 340 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
שניר מספר שהגיע לתחום האינסטלציה בעקבות שירותו הצבאי בחיל חימוש, שם שימש כטכנאי מיכלי מים. מתברר, שאצל שניר התפוח לא נפל רחוק מהעץ, וגם אחיו נמצא בתחום האינסטלציה "אחרי השירות הצבאי התחלתי לעבוד כ-10 שנים אצל אחי, אחרי שרכשתי מספיק כלים החלטתי לצאת לדרך עצמאית"
אם תשאלו אותו, הוא יעיד שהוא פשוט אוהב הכול במקצוע שלו "אני אוהב להכיר אנשים חדשים ובעיקר לעזור ללקוחות שלי". הוא מספר על מקרה שזכור לו במיוחד במסגרת עבודתו "היה לי לקוח שהגיע אליי דרך ממידרג שהמליץ לו עליי. הוא היה בצרה בגלל נזילה שהייתה לו בדירה שהמקור שלה לא היה ברור. אחרי שחברות הביטוח זרקו אותו אחת לשנייה, הצלחתי לאתר את מקור הנזילה, ועכשיו הוא התפנה לטפל בה"
כששניר לא נמצא בעבודה, הוא מספר שאין לו יותר מדי פנאי לתחביבים הודות לכישרון המיוחד של בתו "יש לי ילדה שחיינית מקצועית שמתחרה באליפות ישראל, אז יוצא שאני נמצא איתה בוינגייט כמה שעות ביום, לוקח ומחזיר אותה בכל פעם". אבל אם תשאלו אותו, הוא ממש לא מתלונן על זה "היא מסבה לי הרבה גאווה"
בעתיד, הוא מספר שהוא שואף להמשיך להתפתח בתחומו "ולהגיע למצב שיש לי מעגל לקוחות יציב וקבוע"
שניר עוסק בתחום האינסטלציה, על כך הוא מספר: "חשוב לי לתת שירות אמין ואיכותי" מספר שניר.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.