הם מצוינים, באו בזמן, עשו עבודה מאוד מהר, מאוד מקצועיים, השאירו אותי עם הרגשה נהדרת ואמרו שיחזרו אם צריך. אני ממש מרוצה שפניתי אליהם ואמליץ עליהם. באו בזמן, היו אדיבים ומנומסים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אייל ארז, פרדס חנה-כרכור.
משוב: 09/02/2021
תיאור השירות:
החלפת פלאנג' בדוד שמש בגודל 150 ליטר של חברת אמקור.
חוות דעת:
הוא הגיע בזמן, עשה עבודה איכותית ויעילה, וביקש מחיר הוגן בתום השירות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אריאל שטרנפיין, עתלית.
אשרור: 19/01/2021
משוב: 20/11/2020
תיאור השירות:
החלפת פלאנג' בדוד חשמל של חברת אמקור.
חוות דעת:
אני לא פגשתי אותו אישית אבל הדיירים היו מרוצים, אמרו שהוא נחמד, הגיע בזמן, מקצועי והוגן.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
רוני מוזס, חיפה.
משוב: 01/03/2020
תיאור השירות:
הוספת פלאנג' בדוד שמש 150 ליטר חברת אמקור.
חוות דעת:
היה על הכיפאק! ממש מצוין! הסביר לנו איך הדוד עובד, מה הבעיות ובסוף אפילו אמר שרכיב מסויים יהיה לנו יותר כדאי לפנות לאמקור כי זה חלק שעדיין באחריות. נזמין אותו שוב אם נצטרך, מקווים שלא נצטרך, אבל תמיד טוב שיש מספר טלפון של איש שירות טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רונן גרפינקל, חיפה.
משוב: 11/11/2019
תיאור השירות:
החלפת פלאנג' בדוד חשמל של חברת אמקור.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, הגיע בזמן ותיקן.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 04/12/2022
תיאור השירות:
החלפת פלאנג בדוד חשמל מחברת אמקור.
חוות דעת:
הוא היה נהדר ועשה עבודה מעולה, אך היה קצת יקר בעייני ובהשוואת מחירים שעשיתי בדיעבד הוא לקח מחיר גבוה יותר מאחרים.
איכות
10
מחיר
7
זמנים
10
יחס
10
8
כללי
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 17/01/2021
תיאור השירות:
החלפה של פלאנג' עבור דוד שמש מחברת אמקור.
חוות דעת:
השירות היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 773 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי דודי שמש רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון והתקנות דודים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
לתחום האינסטלציה הגיע קובי אחרי שירות ארוך בקבע – הוא הצטרף תחילה לעסק של בן דודו ואחרי שלמד את העבודה פרס כנפיים לדרך עצמאית.
קובי מספר, ואולי זה נשמע נדוש, אבל הכי הוא אוהב בעבודה זה לעבוד עם אנשים ולתת להם שירות. הוא מעיד כי בתחום האינסטלציה זה מאוד מספק: "לקוח מתקשר אלי בשיא הלחץ, אני מגיע, מתקן ורואה איך ללקוח יורדת אבן מהלב כשהוא רואה שהכול הסתדר".
בשעות הפנאי שלו קובי אוהב לשחק כדורגל: "אני בתפקיד שוער באופן קבוע, כשהיה יותר זמן הייתי משחק בליגה א' וב', והיום כשיש פחות זמן אני חלק מליגה למקומות עבודה". כנראה שאם קובי לא היה בתחום האינסטלציה הוא היה ממשיך להיות שוער מקצועי ☺
סיפור מלקוח שזכור לקובי במיוחד היה כשהגיע לאחרונה ללקוח שהייתה לו סתימה. "בזמן שאני מתחיל לעבוד הלקוח מספר לי כדרך אגב שנעלם לו התוכי לפני כשבוע...לא ממש התייחסתי לזה עד שהוצאתי מהצנרת ערמה של נוצות ירוקות"...לפחות הלקוח זכה לפרידה ראויה.
את ההכשרה שלו בתחום קיבל מבן הדוד שלו, אחרי שעבד איתו בעסקי האינסטלציה במשך שנתיים.
תחומי התמחות:
:: פתיחת סתימות
:: החלפות צנרת
:: הרכבה של כלים סניטרים
:: צילום המצלמה תרמית
:: הרכבת דודי שמש
:: תיקון דודי שמש
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.