שחר היה ממש מעולה, סידר את הבעיה ולקח מחיר ממש הוגן לדעתי. הוא היה מאוד נחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שיין אבנס, אור יהודה.
משוב: 15/03/2023
חוות דעת:
הכל היה פשוט עשר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רשיד איסמאילוב, יהוד.
משוב: 09/11/2022
תיאור השירות:
איתור נזילה בתקרה.
חוות דעת:
התרשמתי מאוד לחיוב. הוא היה טוב גם ביחס, גם בסבלנות וגם בזמן ההגעה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אליהו זיו, יהוד.
אשרור: 04/11/2022
משוב: 05/09/2022
תיאור השירות:
סיום התקנה של שני ברזים וסיפון.
חוות דעת:
השירות היה מעולה! הסיפון ושני ברזי ניל הוא סיפק, קצת יקר, הגיע בהתראה קצרה.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ניצן בן חורין, יהוד.
אשרור: 11/08/2022
משוב: 12/05/2022
תיאור השירות:
הדבקת אסלה.
חוות דעת:
הוא היה מצוין! עמד בזמנים ובטיב העבודה, עשה במהירות ובאיכות, הכול נראה לי מצוין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דורון פי, יהוד.
אשרור: 13/06/2021
משוב: 10/03/2021
תיאור השירות:
הגברת לחץ מים בברז ותיקון סיפון.
חוות דעת:
היה מצוין, הוא עשה יופי של עבודה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גיא ש. יהוד.
משוב: 16/03/2021
תיאור השירות:
החלפת ברז במטבח ותיקון נזילה.
חוות דעת:
מצוין! שירות מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רפי רביד, סביון.
אשרור: 24/01/2017
משוב: 20/11/2016
תיאור השירות:
בדיקת צנרת בעזרת מצלמה.
חוות דעת:
היה מציין. הוא היה נחמד ועשה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אבי בן תקווה, אור יהודה.
משוב: 23/12/2016
תיאור השירות:
איתור נזילה.
חוות דעת:
הוא כבר פעם שנייה אצלי ואני מאוד מרוצה. הוא ממש חבל על הזמן. הוא נתן שירות אמין ומקצועי, הגיע בזמן ומהר וגבה מחיר ממש טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 2206 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
תעודה
תחזוקת משאבות ומערכות שאיבה
אודות
שחר התחיל את דרכו בגיל 18, כשעבד ברשת מלונות דן כעוזר איש אחזקה. כשהשתחרר מצבא חזר לעבוד במלון, הפך למנהל אחזקה עד שהבין שאינסטלציה זה התחום שלו. הוא עבד כשכיר במשך כמה שנים, עד שהתמקצע, ואז פתח את העסק שלו.
כשהוא לא מאתר נזילות או פותח סתימות, הוא מקדיש את שעות הפנאי שלו לעזרה לזולת, ומתנדב בעמותה שעוזרת לנזקקים.
הוא מספר על לקוח שהוא זוכר במיוחד- "היה לי לקוח שהגעתי אליו להתקנת ברז. נתתי לו הצעת מחיר כבר בטלפון, אבל ההתקנה עצמה היתה מורכבת, התשתית הייתה ישנה וגם היו חסרים לו חלקים מסויימים להתקנה שנסעתי להביא. בסוף העבודה השארתי את המחיר שהתחייבתי אליו בשיחת הטלפון. הוא רצה לשלם יותר בגלל המאמץ אבל אמרתי לו שאני לא לוקח יותר. הוא התפלא והודה לי מאוד, זה היה מספק."
ולגבי העתיד? שחר מתכנן להישאר עוד זמן רב בתחום האינסטלציה, ומקווה לגדול, להתפתח ולהרחיב את קהל הלקוחות.
שחר עוסק בתחום האינסטלציה ואחזקת מבנים למעלה משני עשורים. הוא מספר כיצד החל את דרכו: "בצעירותי הייתי עובד אחזקה במלון, שם רכשתי פרקטיקה ומיומנות במגוון נושאים. לאחר מכן יצאתי ללמוד את תחום האינסטלציה ועבדתי בחברה קבלנית ובשנת 2007 פתחתי עסק עצמאי הנותן שירות בתחום האינסטלציה! העסק הוא עסק משפחתי ששם דגש על מצוינות ואיכות השרות! בנוסף אני מתנדב פעיל בפרויקט 'שעה טובה' של מידרג, בו אני זוכה לסייע לניצולי שואה, קשישים, חיילים בודדים ועוד ונותן להם שירות מקצועי ללא תשלום."
תחומי התמחות
:: תיקוני אינסטלציה במבני ציבור, דירות ובניינים.
ותק בתחום
משנת 1998.
הכשרה
ניהול מערכות אינסטלציה ותחזוקת מערכות שאיבה, מכללת מישלב.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.