כשצבע רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות צבע. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
בועז נשוי, גר וגדל בהרצליה ואף שירת שלוש שנים בצנחנים. בעברו הוא היה ניהל עסק ואף היה בתחום אדריכלות הנוף. "דיי מוקדם הבנתי שאני מעדיף לדבר עם אנשים מאשר עם צמחים " אומר בועז, אנחנו הוקסמנו ☺
.
לשאלה מה היה עושה אם לא היה בעסקי הצביעה בועז אומר שהוא היה מרכיב אופנועים! כרגע הוא מסתפק לרכוב על אופנוע ממקום למקום.
בעתיד הוא מקווה לשלב בעבודתו טכנולוגיה מתקדמת לצביעה, אשר מניבה תוצאות ברמה איכותית ביותר. כמו כן יש לו גם רצון להיכנס לתחום היבוא, אבל מדגיש – "אני לעולם לא אעזוב את התחום לחלוטין. האינטראקציה עם הלקוחות, זה לא משהו שאני אוותר עליו".
בועז נמצא בתחום הצבע כבר יותר מעשרים שנה. בבניין עבד עוד מגיל צעיר שכן זה היה העסק המשפחתי, ויותר מאוחר הקים עסק משלו, שהתמקד בעיקר בצבע, תחום בו הוא הרגיש שהיצירתיות שלו יכולה לבוא לידי ביטוי.
תחומי התמחות:
:: עבודות שלייף
:: שפכטל מלא
:: טיח וצבע
:: החלקת קירות
:: גוונים
בועז מעיד כי הוא בא בגישה סבלנית לכל עבודה, ותמיד מנסה לתת ללקוח מה שהוא צריך ולפי בקשתו. "חשוב לי לזרום עם הבן אדם, יש לי רצון עז להעלות על פני הלקוח חיוך בסוף העבודה. בלי זה, זה לא שווה כלום. צריך שהלקוח יקבל תמורה מלאה עבור כספו" אומר בועז.
העסק של בועז נותן אחריות של שש שנים על העבודות שלו, וחוזר לתיקונים במידת הצורך.
שאלות ותשובות עם בועז
רגע לפני קבלת המספר...
כדי לצפות בפרטים רק צריך להבטיח לנו לדרג אחרי קבלת השירות.
בכל זאת, קוראים לנו מידרג והשם
מחייב
לכן, בחלונית הבאה נבקש ממך שם וטלפון כדי לאסוף ממך דירוג בהמשך.
אפשר לסמוך עליך שנקבל ממך דירוג אחרי השירות?
אנחנו אוכלים דירוגים לארוחת בוקר
הקטע שלנו זה שכל המשתמשים מדרגים אחרי קבלת השירות. רק ככה הדירוגים באתר נשארים תמיד אמינים ורלוונטים, ואפשר להציג את בעלי המקצוע הכי מומלצים בשבילך, וגם בשביל כל השאר :)
טוב לראות אותך פה שוב
מזכירים לקחת את פרטי העסק - רק אם צריך שירות.
חבל שנתקשר בהמשך לקחת ממך דירוג סתם, ונחזור בידיים ריקות.
אין דבר ששובר לנו את הלב כמו לחזור בלי דירוג הביתה
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.