הוא היה אחלה! הוא עלה מהר על הבעיה. הייתי מרוצה מהשירות ומכך שהוא לא סתם פירק את מזגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דודי גל, ראשון לציון.
משוב: 21/08/2017
תיאור השירות:
מילוי גז במזגן וניקוי פילטרים.
חוות דעת:
פרפקט!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יאיר ג. מזכרת בתיה.
אשרור: 06/12/2016
משוב: 30/08/2016
תיאור השירות:
ניקוי מאייד ופילטרים במזגן רגיל של חברת LG, ארבע כוח סוס.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, נחמד ומקצועי. המזגן עשה הרבה רעש, הוא לא מצא מה הבעיה אבל הוא ניקה אותו והבעיה נפתרה בלי שיודעים מה היה בדיוק. הוא נתן אחריות למקרה שהרעש יחזור. לגבי המחיר אני לא יודע להגיד, אבל היו אחרים שבכלל לא רצו להתעסק עם מזגן LG והוא לא חשש להתעסק עם זה.
איכות
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
ש. ג. אשקלון.
אשרור: 17/11/2015
משוב: 16/09/2015
תיאור השירות:
תיקון נזילה במזגן מיני מרכזי; ניקוי מסנן והחלפה של אמבטיה לאיסוף המים.
חוות דעת:
השירות היה בסדר גמור, הוא הגיע בזמן והעבודה נראתה די מקצועית אבל המחיר שהוא לקח היה קצת יקר לדעתי.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
8
9
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 576 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
דרג 3- מיזוג אוויר
אודות
הכניסה של נתן לתחום המיזוג התחילה לגמרי במקרה, מתוך סקרנות. כך הוא מספר: "בשנת 2013 נרשמתי לקורס מיזוג אוויר, וגיליתי שזה בדיוק מה שאני אוהב - עבודה שמשלבת ידע טכני, פתרון בעיות, ודגש על נוחות ואיכות חיים ללקוחות. מאז לא הפסקתי ללמוד ולהתמקצע. לאורך השנים עברתי קורסים והשתלמויות, ביניהם קורס מתכנן מערכות מיזוג אוויר, קורס מיזוג תעשייתי, וכן תעודת דרג 3 של משרד העבודה. ההשקעה בלמידה מאפשרת לי לספק פתרונות מקצועיים ויעילים לכל סוגי הלקוחות - מהתקנות ביתיות ועד לפרויקטים מורכבים. אני מקפיד על עבודה מקצועית לפי הוראות היצרן והתקנים המחמירים ביותר, תוך דגש על שירות אישי, אמינות ודיוק. חשוב לי להעניק לכל לקוח יחס חם וסבלני, ולהתאים את הפתרון המדויק ביותר עבורו, עד הפרט האחרון. אני מאמין שגם הדברים הקטנים עושים הבדל גדול, ולכן אני מקשיב לכל צורך ובקשה, ודואג שהתוצאה תהיה לא פחות ממושלמת."
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.