היה מעולה! הייתי מרוצה מהכל! נתן הסביר הכל באופן מפורט וסובלני ביותר, הגדיר לוחות זמנים ועמד בהם באופן מדויק. העבודה עצמה נעשתה במקצועיות רבה ובהתחשבות בבקשותינו. גם אחרי סיום העבודות נתן היה זמין בטלפון לכל שאלה ובקשה. ממליצים עליו בחום!
סך הכל היה נחמד. מאוד יקר בעייני. הבעיה לא נפתרה אך היה גלוי ואמין מלכתחילה.
איכות
6
מחיר
6
זמנים
9
יחס
9
8
כללי
ענר עדן, תל אביב.
משוב: 10/10/2024
תיאור השירות:
התקנה ואספקה של מזגי תדיראן - מיני מרכזי + עיליים.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
מומלץ בחום, נתן איש מקצוע מעולה! כבר מהייעוץ המקצועי לבחירת סוג המיזוג ודגמי המזגנים הרגשתי שמדובר באיש מקצועי ואמין שמחפש את טובת הלקוח. נתן עמד בזמנים ובהצעת המחיר, ללא הפתעות למרות מספר שינויים ובלת"מים מצידנו היה גמיש ושירותי מאוד, וביצע כל בקשה שלי על הצד הטוב ביותר. גם העובדים שהביא לעבודות הגבס והגמר עשו עבודה מצוינת ויצאנו מרוצים מאוד מהתוצאה. מי שמחפש איש מקצוע ולקבל ראש שקט זה הבן אדם.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ישראל אפרתי, תל אביב.
אשרור: 08/10/2024
משוב: 06/08/2024
תיאור השירות:
התקנת מזגן מיני מרכזי בעל 5 כוח סוס מחברת TADIRAN.
חוות דעת:
הוא היה מאוד אדיב, סבלני, יחסית עמד בזמנים, יודע את העבודה ואני מרגיש שיש לו שירות לקוחות ממש טוב.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
ימימה צאיג, תל אביב.
משוב: 02/04/2024
תיאור השירות:
התקנת ארבעה מזגנים מחברת תדיראן.
חוות דעת:
נתן בחור מהמם! מקצוען ונעים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
פרויקט שעה טובה
נתן התחייב לתרום לקהילה עד 3 שעות עבודה בכל חודש, למען נזקקים במסגרת פרויקט "שעה טובה" של אתר מידרג.
רון לוי, תל אביב.
משוב: 31/03/2024
תיאור השירות:
התקנת מזגן אצל קשישה בהתנדבות.
חוות דעת:
נתן בן אדם זהב, הוא מקסים והעבודה שלו הייתה מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
100 ₪
חלקים וחומרים נתרמו על ידי חברת בנק לאומי .
3.0 שעות נתרמו
על ידי נתן
שירות זה נעשה עבור עמותת ג'סטה.
רון בר, תל אביב.
אשרור: 21/09/2023
משוב: 04/06/2023
חוות דעת:
היה סבבה!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
פליפה אנדרס, תל אביב.
משוב: 02/07/2023
חוות דעת:
ישר ולעניין.
סבלני ועונה לשאלות לצורך התעניינות.
אחלה מזגנסיטו 😛
וגם עזר לי בעוד דברים בבית 😋
הכל היה מאה אחוז!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עומר מאור, תל אביב.
משוב: 28/10/2020
תיאור השירות:
החלפת מזגן פנימי וחיצוני של חברת תדיראן.
חוות דעת:
הוא אחלה, בחור טוב והיה לו אכפת מהעבודה. העובדים שלו היו טובים אבל הם התקינו את המזגן בצורה לא טובה והיו פה כמה וכמה תקלות. נתן לקח על זה אחריות והגיע שלוש פעמים לסדר את הכל ולראות שהכל עובד כמו שצריך.
איכות
8
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
יובל סטולר, תל אביב.
משוב: 04/10/2020
תיאור השירות:
החלפה והתקנת מזגן של חברת תדיראן.
חוות דעת:
הוא היה באמת מקסים וגם העובדים שלו, אבל הם הגיעו הרבה פעמים. חוץ מיזה הוא עזר פה בטירוף, היה מאד ישר איתי מההתחלה, אמר הכל ולא זז מילימטר בעלויות.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
8
יחס
10
9
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 573 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
דרג 3- מיזוג אוויר
אודות
הכניסה של נתן לתחום המיזוג התחילה לגמרי במקרה, מתוך סקרנות. כך הוא מספר: "בשנת 2013 נרשמתי לקורס מיזוג אוויר, וגיליתי שזה בדיוק מה שאני אוהב - עבודה שמשלבת ידע טכני, פתרון בעיות, ודגש על נוחות ואיכות חיים ללקוחות. מאז לא הפסקתי ללמוד ולהתמקצע. לאורך השנים עברתי קורסים והשתלמויות, ביניהם קורס מתכנן מערכות מיזוג אוויר, קורס מיזוג תעשייתי, וכן תעודת דרג 3 של משרד העבודה. ההשקעה בלמידה מאפשרת לי לספק פתרונות מקצועיים ויעילים לכל סוגי הלקוחות - מהתקנות ביתיות ועד לפרויקטים מורכבים. אני מקפיד על עבודה מקצועית לפי הוראות היצרן והתקנים המחמירים ביותר, תוך דגש על שירות אישי, אמינות ודיוק. חשוב לי להעניק לכל לקוח יחס חם וסבלני, ולהתאים את הפתרון המדויק ביותר עבורו, עד הפרט האחרון. אני מאמין שגם הדברים הקטנים עושים הבדל גדול, ולכן אני מקשיב לכל צורך ובקשה, ודואג שהתוצאה תהיה לא פחות ממושלמת."
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.