שי העובד שבא, הגיע בזמן, בחור מאד נעים ומאד מקצועי. גם אלון המנהל שלו קפץ לראות שהכל בסדר ונתן הנחיות לפני ביצוע מאחר והוא זה שהיה ביקור קודם וראה את הבעיה. בסה"כ התיקון היה טוב ושירות נהדר.
הגיע שמואל הטכנאי. בחור חביב, מקצועי ושירותי. עבד זמן רב על איתור התקלה תוך ניסיונות רבים לפתור אותה. מאוד שירותי. משלא הצליח, דאג שעזרא בעצמו יגיע אלינו ואכן תוך רבע שעה הגיע עזרא ויחדיו, פתרו את התקלה לשביעות רצוננו.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 2 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי שערים חשמליים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שערים חשמליים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
עזרא מנהל חברה בתחום השערים החשמליים. החברה מתמחה בתיקון מורכב של מנועים ומערכות בקרה לשערים חשמליים. הוא מעיד כי החברה נותנת מענה מיידי לכל תקלה או שאלה, ומוסיף "אצלנו השירות והאיכות מתחילים בשער".
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.