חיבור צינור גז לכיריים, תיקון דליפה וקיבוע נקודת גז.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, שירותי, מקצועי והגיע בזמן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מיכל א. הרצליה.
משוב: 03/11/2017
תיאור השירות:
ייעוץ לגבי הזזת בלוני גז בחצר .
חוות דעת:
הגיע בטווח הזמו שאמר. נתן פתרונות שונים לבעיה.
איכות
9
מחיר
7
זמנים
7
יחס
9
8
כללי
חנוך שאולוב, עין ורד.
אשרור: 15/03/2016
משוב: 03/04/2015
תיאור השירות:
החלפה של וסת לגז.
חוות דעת:
הוא היה מעולה. מקצועי, הסביר ופירט בקשר לעבודה, היה ממש סבבה :)
איכות
10
מחיר
8
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
י. ה. רעננה.
משוב: 22/04/2018
תיאור השירות:
חיבור גז לגריל.
חוות דעת:
השירות היה מצוין, הגיע בזמן, ביצע את העבודה, מחיר כפי המוסכם ויחס מצוין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 5 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי גז רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני גז. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
רישיון
בתוקף עד 05/02/2028
אודות
לי התחיל בתור עוזר לקבלן גז, ותוך כדי למד את המקצוע וגם הוציא רישיון. "קודם כל אמינות ואיכות" זה המוטו שלו. "מתן השירות שלי נמשך גם לאחר שסיימתי את עבודתי אצל לקוח, ואם לא הצלחתי להגיע אליו אעזור מרחוק אם אוכל."
תחומי התמחות
:: התקנת תשתיות
:: כל עבודות הגז למעט התקנת מחממי מים ועבודות במגזר הציבורי ובמגזר העסקי
:: תיקונים והתקנת כיריים וגריל גז
ותק בתחום
שנתיים כשכיר בתחום ועוד 13 שנה כעצמאי
שאלות ותשובות עם אידו
רגע לפני קבלת המספר...
כדי לצפות בפרטים רק צריך להבטיח לנו לדרג אחרי קבלת השירות.
בכל זאת, קוראים לנו מידרג והשם
מחייב
לכן, בחלונית הבאה נבקש ממך שם וטלפון כדי לאסוף ממך דירוג בהמשך.
אפשר לסמוך עליך שנקבל ממך דירוג אחרי השירות?
אנחנו אוכלים דירוגים לארוחת בוקר
הקטע שלנו זה שכל המשתמשים מדרגים אחרי קבלת השירות. רק ככה הדירוגים באתר נשארים תמיד אמינים ורלוונטים, ואפשר להציג את בעלי המקצוע הכי מומלצים בשבילך, וגם בשביל כל השאר :)
טוב לראות אותך פה שוב
מזכירים לקחת את פרטי העסק - רק אם צריך שירות.
חבל שנתקשר בהמשך לקחת ממך דירוג סתם, ונחזור בידיים ריקות.
אין דבר ששובר לנו את הלב כמו לחזור בלי דירוג הביתה
בעל מקצוע זה לא נותן שירות באזורך (זכרון-בנימינה והסביבה)
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.