כשצבע רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות צבע. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
חיים נמצא כבר 20 שנים בתחום הצבע ומעיד שהעבודה מעסיקה ומאתגרת אותו בכל יום מחדש. "לדעתי חשוב וצריך להיות קודם כל בן אדם טוב לפני העבודה. אני מאוד אוהב ומשתדל להתחבר ללקוחות שלי ולתת להם את היחס הכי טוב עם המון סבלנות ורגשות" הוא מעיד.
חיים מספר שהסיפוק הגדול ביותר שלו מהעבודה הוא הפידבק של הלקוח. "כשהלקוחות שלי מחייכים ומאושרים בסוף העבודה ואומרים לי תודה רבה על העבודה היפה המדויקת והנקייה, זה גורם לי לסיפוק ענק ומרגש אותי כל פעם מחדש"
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.