היה מקסים! דיברתי איתו טלפונית והוא נתן לי ייעוץ בנוגע לקצר שקרה לי בבית. היו כמה מכשירים חשמליים שהיו מחוברים בו זמנית ובזבזו הרבה אנרגיה חשמלית, זה היה פתיר טלפונית והוא חסך את ההגעה שלו. הוא הסביר לי מה לעשות, הצלחתי לסדר בעצמי וחסך לי את התשלום. בנוסף כששאלתי אותו שאלה נוספת כדי להיות בטוח, הוא התקשר אליי שוב כדי להסביר הכל עד שאבין, מאוד מקצועי.
אילן היה מקצועי ואדיב, הוא לא מיהר לנתק את השיחה וממש רצה לעזור לי.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
תומר לזימי, תל אביב.
משוב: 19/04/2023
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לתיקון קצר.
חוות דעת:
הוא היה מדהים. קפץ לי החשמל וכל פעם שניסיתי להעלות את הפחת הוא נפל, בהתחלה רציתי שיגיע ואמר שבדרך כלל זה מוצר אחד שמקצר, הסביר לי איך לבדוק ובאמת היה כבל מאריך שעשה את הקצר. אני שומר את המספר שלו ואם אני אצטרך חשמלאי אני אתקשר אליו.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
יוני צ. תל אביב.
משוב: 31/10/2022
תיאור השירות:
יעוץ טלפוני לגבי טיפול בבעיה בארון תקשורת.
חוות דעת:
היה מ-ע-ו-ל-ה!
איכות
10
יחס
10
10
כללי
מני ארבל, תל אביב.
אשרור: 07/08/2022
משוב: 07/06/2022
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לבעיה בחשמל שגרמה למסך מחשב להבהב בעת הדלקת מאורר תקרה או תאורה במקום אחר בדירה
חוות דעת:
אילן היה מדהים! הוא אמר לי ללכת לקנות כבל חדש למסך והדריך אותי בטלפון איך לפתור את הבעיה. הוא אף התקשר אחרי זה לבדוק אם הכל הסתדר. פשוט אלוף!
איכות
10
יחס
10
10
כללי
אורנה נחימובסקי, תל אביב.
משוב: 01/02/2022
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני בקשר לקצרים חשמליים.
חוות דעת:
הוא היה ממש נחמד ונהדר, הסביר לי דרך הטלפון מה לעשות.
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דרור רשף, תל אביב.
אשרור: 12/04/2021
משוב: 10/03/2021
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני בנוגע לתקלה עם הפקק הראשי בלוח חשמל חיצוני של דירה.
חוות דעת:
הוא היה אחלה בן אדם, נחמד ונתן לי יחס מעולה! הוא הדריך אותי בפלאפון והסביר לי מה לעשות וזה פתר את הבעיה.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
דין ציון, תל אביב.
משוב: 23/09/2020
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לגבי החלפת גוף תאורה.
חוות דעת:
החלפתי גוף תאורה ולא ידעתי איך להתעסק עם הכבלים החשופים, אילן ביקש שאשלח לו תמונה, התקשר והנחה אותי בדיוק מה לעשות; מה לחסום, איך לחבר ומה הסכנות. מגיע לו עשר.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
עפרי י. תל אביב.
אשרור: 16/02/2020
משוב: 16/12/2019
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לגבי תקלה בחשמל.
חוות דעת:
אילן נתן לי ייעוץ בטלפון וזה באמת עזר לי לפתור את הבעיה. הוא היה נחמד ממש, שאל שאלות וחסך לי את הכסף של הביקור.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
טל תדמור, תל אביב.
משוב: 25/12/2019
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לגבי בעיה במפסק דוד.
חוות דעת:
תיארתי לו את התקלה והוא אמר שאין סיבה שיבוא לתקן וחסך לי עלות ביקור. הדריך אותי בטלפון ובדיוק מה לעשות ופתר לי את זה. היה מעולה.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1490 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
רישיון
בתוקף עד 31/03/2028
תעודת הסמכה - התקנת עמדות טעינה חשמליות EVEDGE
בתוקף עד
אודות
אילן מספר כי בעברו עסק ב"במשך עשרים שנה כמהנדס אלקטרוניקה בתחום ההייטק, אך לאחר קריירה ארוכה החלטתי לעשות שינוי ולעבוד בתחום שאני באמת אוהב". מה שמייחד את פועל הוא "ביצוע תיאום ציפיות מלא מול הלקוח כבר משיחת הטלפון הראשונה ובמהלך כל תהליך העבודה, תיקון או התקנה."
תחומי התמחות
:: מתן פתרונות לתקלות חשמל
:: התקנות מוצרי חשמל כגון מאווררים, גופי תאורה, תנורי אמבט וכדומה.
:: התקנה ותיקון של לוחות חשמל.
:: הרחבת תשתיות חשמל.
ותק בתחום
מגיל 16 כשכיר, ומשנת 2012 כעצמאי בתחום החשמל.
האחריות כוללת
:: לפחות שנה על כל תיקון והתקנה, ויותר בהתאם לנסיבות.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.