הוא היה נגיש, מהיר ואדיב, היו לו ברכב חלקים שלאחרים לא היו ולכן הוא יכול היה לטפל בבעיה, היה מדהים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שי נחמן, אור עקיבא.
משוב: 24/10/2023
תיאור השירות:
תיקון נזילה בצינור.
חוות דעת:
אחלה בן אדם! הוא הגון מאוד והמחיר היה מאוד טוב לדעתי. הוא הגיע יותר מהר מדומינוס פיצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ארז בן יעקב, אור עקיבא.
משוב: 04/09/2023
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור מטבח.
חוות דעת:
הוא היה מעולה והייתי מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גיא ארגמן, קיסריה.
משוב: 05/03/2023
חוות דעת:
רוני בחור מדהים! הגיע בזריזות פתר את הבעיה בשנייה ולקח ממני סכום סמלי בלבד! ממליץ עליו בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
נועם יוסף, אור עקיבא.
משוב: 19/02/2023
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בביוב של המקלחת.
חוות דעת:
השירות היה מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
נמרוד בראונשטיין, קיסריה.
משוב: 27/12/2022
תיאור השירות:
תיקון מנגנון בניאגרה סמויה.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, אדיב מאוד והכל היה בסדר גמור!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מרק ב. אור עקיבא.
משוב: 14/11/2022
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במטבח.
חוות דעת:
שירות מוצלח, כל הכבוד, אבל מחיר מעל השמיים לדעתי.
איכות
10
מחיר
1
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1198 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
הסמכה צילום תרמוגרפי
המכון הישראלי לעדים מומחים בביתי משפט
מנהלי מערכות אינסטלציה
מנהל מערכות אינסטלציה
אודות
רוני בכלל עסק בתחום התעופה, והוא גם בוגר בית הספר לתעופה. אבל כשהבין שיש לו רקע טכני טוב ושאינסטלציה זו האהבה האמיתית – הוא החליט להקדיש את עצמו ללימודים בתחום.
"בשבילי הלקוח במקום הראשון. אני לא מוכן לעשות חצי עבודה, או שאני עושה או שלא. ככה יוצא שכמעט כל לקוח משאיר לי חיוך על הפנים".
חוץ מלעסוק באינסטלציה, יש לרוני גם תעודה של עד מומחה ובורר בבתי משפט, ובזמן הפנוי שעוד נשאר לו הוא גם מדריך טיולי ג'יפים.
הוא מעיד על עצמו שהוא פרפקציוניסט, ולא מוכן לוותר עד שהוא ימצא את הפיתרון לתקלה. ולגבי השאיפות לעתיד? "אני כמובן רוצה להישאר בתחום האינסטלציה, ורק להיות בריא ומאושר."
רוני עוסק בתחום האינסטלציה כבר 15 שנה, והוא הבעלים של עסק שמתמחה בכל סוגי עבודות האינסטלציה.
"אני אוהב את העבודה ואוהב הכל בה", הוא מספר, "אני אוהב את הסיפוק מלהוציא לקוחות מרוצים ואת האתגר שיש בעבודה. כל הזמן לומדים משהו חדש, זה תחום שהוא מאוד מתפתח."
תחומי ההתמחות:
:: איתור נזילות באמצעות מכשור
:: פתיחת סתימות
:: החלפת צנרת
:: תיקוני אינסטלציה
:: תיקון מקלחון
רוני מתמחים בתיקוני אינסטלציה ואיתור נזילות, ועל כל עבודה תקבלו אחריות לשנה.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.