שירות בסדר גמור. המחיר שהוא גבה היה מחיר ביקור, הוא עמד בזמנים ואני מרוצה ממנו. ממליץ עליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רותם פרץ, פתח תקווה.
משוב: 25/06/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה באסלה.
חוות דעת:
לא היה כ"כ טוב. הוא היה נחמד ואדיב, אבל החליף לי חלפים ובסוף הבעיה לא נפתרה.
איכות
7
מחיר
7
זמנים
7
יחס
7
7
כללי
שירן עמוסי, פתח תקווה.
משוב: 01/05/2018
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני עבור הצפה מחור ניקוז.
חוות דעת:
הוא היה מאוד נחמד ומקצועי בטלפון. הוא בעצמו אמר לי שאין צורך שהוא יבוא ויקח כסף סתם.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
מרסדס בן אורן, תל אביב.
משוב: 15/05/2025
תיאור השירות:
ביקור ובדיקה האם אפשר יהיה לחבר מדיח בבית
חוות דעת:
היה בסדר גמור!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
עדי לודמר, רמת גן.
משוב: 14/05/2025
תיאור השירות:
ניסיון לתיקון לחץ מים בראש מקלחת.
חוות דעת:
אני לא ממש מרוצה. הלחץ בראש מקלחת עדיין נמוך. ציפיתי ממנו שיגיד לי איזה לקנות.
איכות
3
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
7
כללי
אור כ. בחן.
משוב: 06/05/2025
תיאור השירות:
תיקון של צנרת שנשברה וחיבור הדוש לקיר.
חוות דעת:
היה ממש אחלה! מקצוען והגיע בזמן. מעולה!!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עפרה מ. בנימינה.
אשרור: 28/04/2025
משוב: 27/02/2025
תיאור השירות:
תיקון ניאגרה.
חוות דעת:
היה מצוין! הסביר את הבעיה, את התיקון והיה מאוד נעים. הגיע בתוך חצי שעה מרגע הפנייה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דלילה עג'מי, חדרה.
אשרור: 26/04/2025
משוב: 26/11/2024
תיאור השירות:
איתור נזילה בצנרת הגינה.
חוות דעת:
היה מדהים! נתן פיתרון זמני טוב.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ליה ל. אור עקיבא.
משוב: 22/04/2025
תיאור השירות:
החלפת ברז מטבח.
חוות דעת:
היה ממש מעולה! הברז נשבר ובעל נגישות מוגבלת.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1259 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
הסמכה צילום תרמוגרפי
המכון הישראלי לעדים מומחים בביתי משפט
מנהלי מערכות אינסטלציה
מנהל מערכות אינסטלציה
אודות
רוני בכלל עסק בתחום התעופה, והוא גם בוגר בית הספר לתעופה. אבל כשהבין שיש לו רקע טכני טוב ושאינסטלציה זו האהבה האמיתית – הוא החליט להקדיש את עצמו ללימודים בתחום.
"בשבילי הלקוח במקום הראשון. אני לא מוכן לעשות חצי עבודה, או שאני עושה או שלא. ככה יוצא שכמעט כל לקוח משאיר לי חיוך על הפנים".
חוץ מלעסוק באינסטלציה, יש לרוני גם תעודה של עד מומחה ובורר בבתי משפט, ובזמן הפנוי שעוד נשאר לו הוא גם מדריך טיולי ג'יפים.
הוא מעיד על עצמו שהוא פרפקציוניסט, ולא מוכן לוותר עד שהוא ימצא את הפיתרון לתקלה. ולגבי השאיפות לעתיד? "אני כמובן רוצה להישאר בתחום האינסטלציה, ורק להיות בריא ומאושר."
רוני עוסק בתחום האינסטלציה כבר 15 שנה, והוא הבעלים של עסק שמתמחה בכל סוגי עבודות האינסטלציה.
"אני אוהב את העבודה ואוהב הכל בה", הוא מספר, "אני אוהב את הסיפוק מלהוציא לקוחות מרוצים ואת האתגר שיש בעבודה. כל הזמן לומדים משהו חדש, זה תחום שהוא מאוד מתפתח."
תחומי ההתמחות:
:: איתור נזילות באמצעות מכשור
:: פתיחת סתימות
:: החלפת צנרת
:: תיקוני אינסטלציה
:: תיקון מקלחון
רוני מתמחים בתיקוני אינסטלציה ואיתור נזילות, ועל כל עבודה תקבלו אחריות לשנה.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.