כשחברת פוליש וניקיון רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות ניקיון. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
רמי, מנהל פוליש הצפון, נשוי להילה ואבא מאושר ליעלי. כשהוא לא בעבודה, רמי אוהב לעסוק בספורט: תוכלו למצוא אותו במסלולי ההליכה, בבריכת השחייה או ביציע באצטדיון כאוהד מושבע של הפועל תל - אביב.
רמי מעיד שהוא מוצא סיפוק בעבודה, ונהנה במיוחד לראות את התוצאה הסופית של רצפה מבריקה ונקייה.
"לקוח מרוצה בשבילי הוא פרסום לעוד לקוח בדרך", מספר רמי, "כשהלקוח מרוצה אני שבע רצון ויודע שהלקוח שילם במיטב כספו בלב רחב ובברכה".
העסק של רמי נוסד בשנת 1986, ומאז, כבר כמעט 30 שנה, הוא מספק שירותי פוליש וניקיון לכל האיזור.
רמי, בעל העסק, התחיל לעבוד בתחום הניקיון עוד כנער, ויש לו ניסיון אדיר של 40 שנה בתחום. לכל שטיח, ריפוד, או מערכת ישיבה – רמי הוא הכתובת הנכונה
תחומי ההתמחות
:: ניקוי שטיחים וריפודים
:: ניקוי סלונים ומערכות ישיבה
:: חידוש מרצפות ועוד..
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.