החלפת ברקסים ברכב בנזין מסוג קיה ספורטאז' שנת 2018.
חוות דעת:
נאסר נתן לבן שלי שירות מעולה! הוא גבה את המחיר הכי הוגן מכל מי שבדקנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
נתנאל מלכה, קרית אתא.
משוב: 09/08/2022
תיאור השירות:
החלפת כבל גיר ברכב מסוג קיה פורטה שנתון 2011.
חוות דעת:
הוא היה מעולה! גבה לדעתי מחיר אמין ואפילו נתן שירות מיידי. ממש הייתי מרוצה ממנו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יגאל מזרחי, קרית ביאליק.
אשרור: 06/06/2022
משוב: 07/03/2022
תיאור השירות:
בדיקת שני רכבים מסוג אופל וקאיה כולל החלפת רצועת טיימינג וחיישן.
חוות דעת:
עשה מאמצים גדולים לפתור את הבעיה. עשה עבודה נאמנה, היה חביב ונחמד מאוד. אדם מקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מיכאל אנוכוב , קרית ביאליק.
אשרור: 27/02/2022
משוב: 22/12/2021
תיאור השירות:
התקנת ברגים במנוע של רכב מסוג קיה פיקנטו שנת 2011.
חוות דעת:
הוא היה מצוין. הוא היה זריז וכנה. הוא עבד עם חיוך ועשה הכול בצורה מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מור לוי, קרית אתא.
אשרור: 12/10/2021
משוב: 14/07/2021
תיאור השירות:
החלפת קויל ברכב מסוג קיה ספורטאז'.
חוות דעת:
היה מדהים! אני נתקעתי באמצע הדרך והרמתי אליו טלפון טרם ההגעה, הוא בדק אם החלק שאני צריכה קיים אצלו, נתן לי מחיר בטלפון, הנחה אותי להגיע והיה סופר אדיב ושירותי. הוא היה מאוד שקוף, הראה לי מה מהות התקלה והיה אמין בצורה יוצאת דופן. גם כאשר הוא תיקן את הבעיה הוא הראה לי במחשב שהתקלה באמת נפתרה. מבחינת המחיר הוא היה באמת מעולה ושם לי חלק מקורי. יצאתי כל כך מרוצה, הוא מקצועי לעילה ולעילה בצורה יוצאת דופן!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שאול בודק, קרית אתא.
משוב: 11/10/2021
תיאור השירות:
טיפול 60 אלף ברכב מסוג קאיה פיקנטו שכלל החלפת פילטר אוויר, החלפת שמנים והחלפת פלאגים.
חוות דעת:
קיבלתי טיפול טוב מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עדי כהן, קרית אתא.
משוב: 11/07/2021
תיאור השירות:
טיפול 10,000 שכלל החלפת ארבעה מצתים ברכב מסוג קיה פיקנטו.
חוות דעת:
השירות היה מאוד מוצלח. הוא מאוד מקצועי, זריז ויעיל. יש שם בחורים מקצועיים ורציניים שתיקנו ממש מהר שאפילו לא שמתי לב. הסבירו, הראו וענו לי על הכל. היה גמיש במחיר ובתשלומים. הייתי מאוד מרוצה, הרבה זמן לא קיבלתי שירות כזה. מגיע לו ציון יוצא מן הכלל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
נירית זקס, קרית ביאליק.
אשרור: 09/03/2021
משוב: 09/12/2020
תיאור השירות:
החלפת משאבת מים לניקוי שמשות ברכב מסוג קיה שנת 2018.
חוות דעת:
רק מילים טובות יש לי להגיד! הכל היה נהדר. הוא הסביר מה קורה והיה זמין וטיפל במהירות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אושרית אביזמיל, קרית ים.
משוב: 19/02/2021
תיאור השירות:
טיפול 10 אלף לקיה פיקנטו והחלפת בלמים.
חוות דעת:
שירות מעולה. הוא עמד בזמנים, עשה עבודה טובה והוא בחור אמין. הוא שלח לי תמונות של כל החלקים, אני מרוצה ממנו וממליצה עליו מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1056 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
DIPLOMA
הסמכה משנת 1974
העסק הנבחר משנת 1996
דיאגנוסטיקה למערכות הרכב
קידום הבטיחות והבריאות במקומות העבודה
DIPLOMA - תעודת אומן - אוטוטק
אודות
עולם הרכב עניין את נאסר מאז ומתמיד, ואפשר למצוא אצלו עד היום כמה רכבי אספנות שהוא אוהב, אז הוא החליט להפוך את זה למקצוע ופנה לתחום המוסכים.
הוא נשוי ואב לשניים, וכבר עובד על הכשרת דור העתיד – את בנו הוא מלמד את כל סודות המקצוע. כשהוא לא במוסך תמצאו אותו מתנדב במשטרה, במועצה האזורית ובמתנ"סים, ואם כבר נשאר לו זמן פנוי הוא ינצל אותו בים.
"אני משתדל להתחבר ללקוחות", הוא אומר. "העיקר זה לא לקחת עבודה ולעשות כמה שיותר, חשוב לי להרגיש בנוח עם האנשים שאני עובד איתם, והפרנסה מגיעה מפה לאוזן ובזכות המלצות "
הוא מספר על לקוח שזכור לו במיוחד. "היה לי לקוח שהיה לו רעש מהרכב ובמוסך המורשה לא מצאו את הבעיה וגם ביקשו ממנו סכום גבוה לאיתור התקלה. כשהוא הגיע אליי יצאתי איתו לנסיעת מבחן, שמעתי את הרעש ואמרתי לו- "שב כאן, תשתה קפה, אני כבר משחרר אותך". הלקוח לא הבין ושאל אותי אם אני לא מוכן לתקן לו את הרכב, אבל אמרתי לו שיחכה רגע. מסתבר שהבעיה הייתה בסך הכל חיזוק של בורג. הוא היה ממש מופתע ועד היום הוא נשאר לקוח שלי, ושנינו לא שוכחים את הסיפור הזה."
ומה לגבי השאיפות לעתיד? " דבר אחד אני רוצה- שהבן שלי ימשיך את דרכי כמו שלימדתי אותו וחינכתי אותו: לתת שירות טוב, לעשות את המאה אחוז, ולהוציא את הלקוח מרוצה."
נאסר עוסק בתחום המוסכים כבר למעלה מ-20 שנה ומנהל את המוסך שלו ביד רמה. המוסך מהווה מרכז שירות לכלל סוגי הרכבים.
"לתחום המוסכים יש סטיגמה של אי אמינות, יש פחד של הלקוח מול המוסך או מול אנשי המקצוע שאולי ירמו אותו", הוא אומר. "כאן במוסך אנחנו מראים ללקוחות את הכל ומציגים תמונה ברורה. גם כשאני אומר ללקוח מה היתה התקלה אני מסביר לו בדיוק ומראה לו מה החלפתי, וגם מה ההבדל בין החלק הישן לחלק החדש. אני מסביר לו עד שהוא מצליח להבין."
תחומי ההתמחות:
:: תיקון וטיפול בכל סוגי הרכבים
:: הכנה לטסט
:: שינוע לטסט
:: הכנת הרכב לחורף
:: הכנת רכב לקיץ
:: בדיקות דיאגנוסטיקה
:: איתור תקלות אלקטרוניות ברכב
"הכי חשוב לי לראות את הלקוח יוצא שמח ומרוצה, ובהרגשה שהוא באמת קיבל את המקסימום שהוא יכל לקבל."
שאלות ותשובות עם נאסר
לתשומת לבך!
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.