היה אחלה, מאוד זמין, נעים, חביב, נכון לעזור, קיבל אותנו בהתראה מאוד קצרה והמחיר שלקח היה ממש סביר לדעתי. אני מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
צביקה דקל, קרית טבעון.
משוב: 27/09/2021
תיאור השירות:
החלפה של שני משולשים קדמיים, החלפה של רפידות בלם אחורי, חידוש בלמים ובדיקה כללית לפני טסט לרכב מיצובישי ספייס סטאר 2014.
חוות דעת:
היה בסדר! בסה"כ הייתי מרוצה.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
אלון בלום, חיפה.
אשרור: 05/05/2024
משוב: 17/01/2024
תיאור השירות:
הכנה לטסט לרכב מחברת יונדאי כולל החלפת רפידות בלמים ופנסים.
חוות דעת:
היה מדהים, אחלה בחור!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ירון חולין, נשר.
משוב: 30/01/2024
תיאור השירות:
טיפול לפני טסט ברכב מסוג סיאט איביזה שנת 2012.
חוות דעת:
השירות היה מעולה, מעל ומעבר. הוא היה מאוד מקצועי, אכפתי והוא התקשר לבדוק הכל. המחירים היו מאוד סבירים לדעתי והעבודה הייתה מאוד מקצועית. הופתעתי ממנו לטובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דניאל אב, חיפה.
משוב: 25/01/2024
תיאור השירות:
טיפול תקופתי והכנה לטסט של רכב פרטי מסוג קיה שנת 2016.
חוות דעת:
נאסר היה זמין מאוד, נתן יחס ממש טוב, הציג את הבעיה והראה לי במקום איזה חלקים החליף, מה תיקן ובגדול הוא היה פשוט מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
פלג לביא, חיפה.
משוב: 25/01/2024
תיאור השירות:
טיפול לפני טסט ובדיקת בלמים לרכב סיאט איביזה.
חוות דעת:
השירות היה ממש אחלה, אני מרוצה מהשירות מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מולה מותה, חיפה.
משוב: 05/12/2023
תיאור השירות:
אישור לבלמים לפני טסט.
חוות דעת:
זאת לא הייתה עבודה מורכבת והמחיר היה טיפה יקר לדעתי.
מחיר
7
זמנים
10
יחס
10
7
כללי
מעיין ק. הרצליה.
משוב: 01/10/2023
תיאור השירות:
טיפול לפני טסט לרכב מסוג קיה פיקנטו שנתון 2015.
חוות דעת:
היה מעולה, שירות נהדר, אמין, מהיר והוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אולגה גויכמן, קרית מוצקין.
אשרור: 26/09/2023
משוב: 26/06/2023
תיאור השירות:
טיפול שנתי שכלל החלפת רפידות והעברת טסט לרכב מסוג Skoda Octavia שנתון 2013.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, יצאנו מרוצים. יש לו זמינות מעולה, הוא אמר שיקח לו ארבע שעות ובסוף תוך שלוש שעות הרכב היה מוכן!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ילנה קוסטרוב, קרית ביאליק.
משוב: 03/09/2023
תיאור השירות:
טיפול לקראת טסט, החלפת נורות באוטו והחלפת בלמים.
חוות דעת:
מצוין! שירות מעולה! טיפל בצורה טובה ואפילו סיים לפני הזמן שאמר וקיבל אותי בחיוך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1062 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
DIPLOMA
הסמכה משנת 1974
העסק הנבחר משנת 1996
דיאגנוסטיקה למערכות הרכב
קידום הבטיחות והבריאות במקומות העבודה
DIPLOMA - תעודת אומן - אוטוטק
אודות
עולם הרכב עניין את נאסר מאז ומתמיד, ואפשר למצוא אצלו עד היום כמה רכבי אספנות שהוא אוהב, אז הוא החליט להפוך את זה למקצוע ופנה לתחום המוסכים.
הוא נשוי ואב לשניים, וכבר עובד על הכשרת דור העתיד – את בנו הוא מלמד את כל סודות המקצוע. כשהוא לא במוסך תמצאו אותו מתנדב במשטרה, במועצה האזורית ובמתנ"סים, ואם כבר נשאר לו זמן פנוי הוא ינצל אותו בים.
"אני משתדל להתחבר ללקוחות", הוא אומר. "העיקר זה לא לקחת עבודה ולעשות כמה שיותר, חשוב לי להרגיש בנוח עם האנשים שאני עובד איתם, והפרנסה מגיעה מפה לאוזן ובזכות המלצות "
הוא מספר על לקוח שזכור לו במיוחד. "היה לי לקוח שהיה לו רעש מהרכב ובמוסך המורשה לא מצאו את הבעיה וגם ביקשו ממנו סכום גבוה לאיתור התקלה. כשהוא הגיע אליי יצאתי איתו לנסיעת מבחן, שמעתי את הרעש ואמרתי לו- "שב כאן, תשתה קפה, אני כבר משחרר אותך". הלקוח לא הבין ושאל אותי אם אני לא מוכן לתקן לו את הרכב, אבל אמרתי לו שיחכה רגע. מסתבר שהבעיה הייתה בסך הכל חיזוק של בורג. הוא היה ממש מופתע ועד היום הוא נשאר לקוח שלי, ושנינו לא שוכחים את הסיפור הזה."
ומה לגבי השאיפות לעתיד? " דבר אחד אני רוצה- שהבן שלי ימשיך את דרכי כמו שלימדתי אותו וחינכתי אותו: לתת שירות טוב, לעשות את המאה אחוז, ולהוציא את הלקוח מרוצה."
נאסר עוסק בתחום המוסכים כבר למעלה מ-20 שנה ומנהל את המוסך שלו ביד רמה. המוסך מהווה מרכז שירות לכלל סוגי הרכבים.
"לתחום המוסכים יש סטיגמה של אי אמינות, יש פחד של הלקוח מול המוסך או מול אנשי המקצוע שאולי ירמו אותו", הוא אומר. "כאן במוסך אנחנו מראים ללקוחות את הכל ומציגים תמונה ברורה. גם כשאני אומר ללקוח מה היתה התקלה אני מסביר לו בדיוק ומראה לו מה החלפתי, וגם מה ההבדל בין החלק הישן לחלק החדש. אני מסביר לו עד שהוא מצליח להבין."
תחומי ההתמחות:
:: תיקון וטיפול בכל סוגי הרכבים
:: הכנה לטסט
:: שינוע לטסט
:: הכנת הרכב לחורף
:: הכנת רכב לקיץ
:: בדיקות דיאגנוסטיקה
:: איתור תקלות אלקטרוניות ברכב
"הכי חשוב לי לראות את הלקוח יוצא שמח ומרוצה, ובהרגשה שהוא באמת קיבל את המקסימום שהוא יכל לקבל."
שאלות ותשובות עם נאסר
לתשומת לבך!
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.