הכל היה מעולה, הוא בן אדם מאוד נחמד ויצאתי בהרגשה מאוד טובה מהשירות שלו!
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דור מאיירס, חיפה.
משוב: 20/03/2023
תיאור השירות:
החלפת מצבר ברכב מסוג קיה פיקנטו שנת 2013.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, מעולה. ממש על הכיפאק!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דן ב. חיפה.
אשרור: 13/11/2022
משוב: 14/08/2022
תיאור השירות:
החלפת מצבר.
חוות דעת:
קיבלתי שירות טוב ויעיל. נאסר ביקש בזמן שיחת הטלפון לצלם לו את המצבר הקיים. מיד בטלפון אמר לי את המחיר ואת חברת המצבר שיותקן אם ארצה. במוסך העבודה הייתה אדיבה ומהירה. המקום מסודר ונאסר עצמו אדם מאד נחמד ושרותי.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
עמאר ע. חיפה.
משוב: 09/11/2022
תיאור השירות:
החלפת מצבר לרכב מסוג פורד פוקוס שנת 2010.
חוות דעת:
היה מעולה! השירות היה מאוד טוב והוא מאוד מקצועי!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אסף בן דוד, חיפה.
משוב: 19/09/2022
תיאור השירות:
החלפת מצבר לרכב מסוג סיאט איביזה שנת 2012.
חוות דעת:
היה נחמד! בדיעבד קצת יקר לדעתי, אבל בסך הכל בסדר!
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
דני פר, חיפה.
אשרור: 23/06/2021
משוב: 17/03/2021
תיאור השירות:
החלפת מצבר ברכב מסוג קיה ריו.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, המחיר היה טוב והשירות היה טוב מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גל הירש שמח, חיפה.
אשרור: 10/03/2021
משוב: 08/11/2020
תיאור השירות:
החלפת מצבר, חיישן ברקס ונורת בלם ברכב מסוג רנו.
חוות דעת:
היה נעים והסביר לאורך כל התהליך מה הוא עושה, התקשר לאחר מספר ימים לוודא שאנחנו מרוצים והכל בסדר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
קובי לופוביץ, חיפה.
משוב: 15/02/2021
תיאור השירות:
עזרת טלפונית בתיקון מצבר ברכב רנו מגאן קופה.
חוות דעת:
התקשרתי אליו והוא ייעץ לי בטלפון כמו שצריך, הוא היה מאוד נחמד וסבלני, אמר שאני אנסה לתקן את זה קודם לבד לפני שהוא יגיע אלי ואשלם לו על העבודה, הלך איתי שלב שלב בטלפון ונשמע בחור אמין בסה"כ.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
יהב וינוקור, חיפה.
משוב: 04/06/2020
תיאור השירות:
החלפה של מצבר ברכב מסוג מאזדה 3.
חוות דעת:
הוא הגיע בזמן והיה נחמד ונראה אמין, עשה עבודה מקצועית וטובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
יעל גרוס, חיפה.
משוב: 06/05/2020
תיאור השירות:
החלפת מצבר ברכב מסוג יונדאי I20.
חוות דעת:
השרןת היה ממש מצוין, הגעתי בתקופת הקורונה ובאתי עם בני התינוק ברכב, התקשרתי להודיע שאני מגיעה, נאסר ישר קיבל אותי ללא המתנה וטיפל באוטו תוך כדי שהייתי בפנים, היה מהר וטוב, הביא מצבר חדש עם אחריות לשנה, המחיר היה הוגן, ונאסר היה מקצועי והסביר על העבודה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 418 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשחשמלאי רכב רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מיזוג אוויר וחשמל לרכב. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אוטוטק רכב קל
אודות
עולם הרכב עניין את נאסר מאז ומתמיד, ואפשר למצוא אצלו עד היום כמה רכבי אספנות שהוא אוהב, אז הוא החליט להפוך את זה למקצוע ופנה לתחום המוסכים.
הוא נשוי ואב לשניים, וכבר עובד על הכשרת דור העתיד – את בנו הוא מלמד את כל סודות המקצוע. כשהוא לא במוסך תמצאו אותו מתנדב במשטרה, במועצה האזורית ובמתנ"סים, ואם כבר נשאר לו זמן פנוי הוא ינצל אותו בים.
"אני משתדל להתחבר ללקוחות", הוא אומר. "העיקר זה לא לקחת עבודה ולעשות כמה שיותר, חשוב לי להרגיש בנוח עם האנשים שאני עובד איתם, והפרנסה מגיעה מפה לאוזן ובזכות המלצות "
הוא מספר על לקוח שזכור לו במיוחד. "היה לי לקוח שהיה לו רעש מהרכב ובמוסך המורשה לא מצאו את הבעיה וגם ביקשו ממנו סכום גבוה לאיתור התקלה. כשהוא הגיע אליי יצאתי איתו לנסיעת מבחן, שמעתי את הרעש ואמרתי לו- "שב כאן, תשתה קפה, אני כבר משחרר אותך". הלקוח לא הבין ושאל אותי אם אני לא מוכן לתקן לו את הרכב, אבל אמרתי לו שיחכה רגע. מסתבר שהבעיה הייתה בסך הכל חיזוק של בורג. הוא היה ממש מופתע ועד היום הוא נשאר לקוח שלי, ושנינו לא שוכחים את הסיפור הזה."
ומה לגבי השאיפות לעתיד? " דבר אחד אני רוצה- שהבן שלי ימשיך את דרכי כמו שלימדתי אותו וחינכתי אותו: לתת שירות טוב, לעשות את המאה אחוז, ולהוציא את הלקוח מרוצה."
נאסר עוסק בתחום המוסכים כבר למעלה מ-20 שנה ומנהל את המוסך שלו ביד רמה. המוסך מהווה מרכז שירות לכלל סוגי הרכבים.
"לתחום המוסכים יש סטיגמה של אי אמינות, יש פחד של הלקוח מול המוסך או מול אנשי המקצוע שאולי ירמו אותו", הוא אומר. "כאן במוסך אנחנו מראים ללקוחות את הכל ומציגים תמונה ברורה. גם כשאני אומר ללקוח מה היתה התקלה אני מסביר לו בדיוק ומראה לו מה החלפתי, וגם מה ההבדל בין החלק הישן לחלק החדש. אני מסביר לו עד שהוא מצליח להבין."
תחומי ההתמחות:
:: תיקון וטיפול בכל סוגי הרכבים
:: הכנה לטסט
:: שינוע לטסט
:: הכנת הרכב לחורף
:: הכנת רכב לקיץ
:: בדיקות דיאגנוסטיקה
:: איתור תקלות אלקטרוניות ברכב
"הכי חשוב לי לראות את הלקוח יוצא שמח ומרוצה, ובהרגשה שהוא באמת קיבל את המקסימום שהוא יכל לקבל."
שאלות ותשובות עם נאסר
לתשומת לבך!
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.