תיקון מיזוג כולל תיקון דליפה, החלפת טבעות ומילוי גז.
חוות דעת:
נאסר מקצועי אדיב וסבלני. מסביר ומראה בדיוק מה הבעיה, ונותן פירוט מחיר מסודר. מומלץ!!!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גדי שנהר, חיפה.
משוב: 20/05/2024
תיאור השירות:
החלפת נורות לרכב מסוג קיה ריו 2017.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שלמה כ. חיפה.
משוב: 19/05/2024
תיאור השירות:
החלפת מדחס ברכב מסוג פג'ו.
חוות דעת:
היה מצוין. נראה רציני ועד כה התיקון עושה רושם שהכל טוב.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
אביקם כהן צדק, חיפה.
משוב: 16/05/2024
תיאור השירות:
מילוי גז במזגן הרכב.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ניצן יקיר, חיפה.
אשרור: 16/05/2024
משוב: 21/09/2023
תיאור השירות:
תיקון מנגנון תקול בחלון רכב.
חוות דעת:
הוא לא יכל לטפל בבעיה ולכן הפנה אותי למוסך אחר בנחמדות והתנצל, המוסך שהוא הפנה אותי אליו היה מצוין. כן הייתי צריכה לחזור לשם שוב אבל בסוף הכול סודר ולא נגבה מימני תשלום נוסף.
איכות
8
מחיר
9
יחס
10
9
כללי
דורון טויטו, חיפה.
משוב: 08/05/2024
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
8
יחס
10
10
כללי
מנחם רביץ, חיפה.
משוב: 21/04/2024
תיאור השירות:
מילוי גז למזגן רכב.
חוות דעת:
עבודה בסדר, המחיר נראה לי קצת יקר.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
ילנה פלדמן, חיפה.
משוב: 18/03/2024
תיאור השירות:
תיקון חלון ברכב מחברת סוזוקי.
חוות דעת:
השירות היה מעולה, הוא אדיב, צדיק ואמין מאוד. חשבתי שצריך להחליף את כל המנגנון, הוא עשה לי תיקון אחר וחסך לי הרבה כסף. אין מילים, הוא בחור צדיק ואחראי!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שרון אברמוביץ, חיפה.
משוב: 14/03/2024
תיאור השירות:
בדיקה למזגן רכב שלא מקרר.
חוות דעת:
היה ממש אחלה! נאסר בדק ביסודיות וחיפש דליפה. שלא נמצאה, החליף ונטילים למערכת הקירור ומילא גז, תוך מתן הסברים לאורך כל הבדיקה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
בוריס קולישניקוב, חיפה.
משוב: 25/02/2024
תיאור השירות:
החלפת פיוז במערכת חשמל ברכב מחברת יונדאי איי 25 שנתון 2011.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, מהיר ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 427 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשחשמלאי רכב רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מיזוג אוויר וחשמל לרכב. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אוטוטק רכב קל
אודות
עולם הרכב עניין את נאסר מאז ומתמיד, ואפשר למצוא אצלו עד היום כמה רכבי אספנות שהוא אוהב, אז הוא החליט להפוך את זה למקצוע ופנה לתחום המוסכים.
הוא נשוי ואב לשניים, וכבר עובד על הכשרת דור העתיד – את בנו הוא מלמד את כל סודות המקצוע. כשהוא לא במוסך תמצאו אותו מתנדב במשטרה, במועצה האזורית ובמתנ"סים, ואם כבר נשאר לו זמן פנוי הוא ינצל אותו בים.
"אני משתדל להתחבר ללקוחות", הוא אומר. "העיקר זה לא לקחת עבודה ולעשות כמה שיותר, חשוב לי להרגיש בנוח עם האנשים שאני עובד איתם, והפרנסה מגיעה מפה לאוזן ובזכות המלצות "
הוא מספר על לקוח שזכור לו במיוחד. "היה לי לקוח שהיה לו רעש מהרכב ובמוסך המורשה לא מצאו את הבעיה וגם ביקשו ממנו סכום גבוה לאיתור התקלה. כשהוא הגיע אליי יצאתי איתו לנסיעת מבחן, שמעתי את הרעש ואמרתי לו- "שב כאן, תשתה קפה, אני כבר משחרר אותך". הלקוח לא הבין ושאל אותי אם אני לא מוכן לתקן לו את הרכב, אבל אמרתי לו שיחכה רגע. מסתבר שהבעיה הייתה בסך הכל חיזוק של בורג. הוא היה ממש מופתע ועד היום הוא נשאר לקוח שלי, ושנינו לא שוכחים את הסיפור הזה."
ומה לגבי השאיפות לעתיד? " דבר אחד אני רוצה- שהבן שלי ימשיך את דרכי כמו שלימדתי אותו וחינכתי אותו: לתת שירות טוב, לעשות את המאה אחוז, ולהוציא את הלקוח מרוצה."
נאסר עוסק בתחום המוסכים כבר למעלה מ-20 שנה ומנהל את המוסך שלו ביד רמה. המוסך מהווה מרכז שירות לכלל סוגי הרכבים.
"לתחום המוסכים יש סטיגמה של אי אמינות, יש פחד של הלקוח מול המוסך או מול אנשי המקצוע שאולי ירמו אותו", הוא אומר. "כאן במוסך אנחנו מראים ללקוחות את הכל ומציגים תמונה ברורה. גם כשאני אומר ללקוח מה היתה התקלה אני מסביר לו בדיוק ומראה לו מה החלפתי, וגם מה ההבדל בין החלק הישן לחלק החדש. אני מסביר לו עד שהוא מצליח להבין."
תחומי ההתמחות:
:: תיקון וטיפול בכל סוגי הרכבים
:: הכנה לטסט
:: שינוע לטסט
:: הכנת הרכב לחורף
:: הכנת רכב לקיץ
:: בדיקות דיאגנוסטיקה
:: איתור תקלות אלקטרוניות ברכב
"הכי חשוב לי לראות את הלקוח יוצא שמח ומרוצה, ובהרגשה שהוא באמת קיבל את המקסימום שהוא יכל לקבל."
שאלות ותשובות עם נאסר
לתשומת לבך!
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.