החלפת חיישן מנוע ברכב מסוג מאזדה 3 אקטיב שנתון 2008.
חוות דעת:
אש. הגעתי עם נורת מנוע דולקת, נאסר בדק את הרכב, פתח מנוע וסיפר שהחיישן דפוק ובגלל זה הנורה נדלקת כל כמה ימים. אמר לחזור עוד 3 שעות ואז החליף את החיישן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יוליאן בירמן, קרית אתא.
משוב: 18/01/2024
תיאור השירות:
החלפת וישרים בטויטה יאריס שנתון 2009.
חוות דעת:
הם נורא נחמדים ואני מרוצה מהם.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אנה קרפוב, חיפה.
משוב: 16/08/2023
תיאור השירות:
החלפת חיישן ברכב מסוג יונדאי i20 שנתון 2012.
חוות דעת:
באתי על הקשקש כי נדלקה לי נורה והייתה בעיית מנוע, בטלפון הוא אמר לי שכנראה אצטרך להשאיר את הרכב אבל כשהגעתי הוא אמר שלא צריך וטיפל במקום מה שממש אהבתי. הוא היה ממש נחמד והם ממש עוזרים. לדעתי היה קצת יקר, אבל סך הכל הוא ממש הציל אותי כי קיבל אותי מיד.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שלמה אלקריף, עכו.
אשרור: 30/07/2023
משוב: 30/04/2023
תיאור השירות:
החלפת שתי ציריות ברכב מסוג ניסאן קשקאי שנת 2018.
חוות דעת:
בגדול, אני בקשתי ממנו בסוף תהליך העבודה שיחזיר את הציריות הישנות כי הוא גבה ממני מחיר על ההתקנה שלדעתי היה קצת גבוה, הראיתי לו את המחירים המקובלים להחלפת ציריות, הוא לא כל כך אהב את הדבר הזה ולא החזיר לי אותן. בסה"כ הוא היה נחמד ועשה את העבודה אך המחיר היה יקר, לדעתי.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
10
יחס
8
8
כללי
פואז חוגיראת, חיפה.
אשרור: 08/01/2023
משוב: 08/09/2022
תיאור השירות:
תיקון חיישנים, ניקוי מצערת והחלפת קניסטר ברכב של חברת סקודה.
חוות דעת:
נסאר נתן לי שירות מעולה. הוא מקצוען, אנושי ועלה על הבעיה מאוד מהר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יניב אוחנה, קרית ביאליק.
משוב: 13/11/2022
תיאור השירות:
תיקון נזילה מצינור הוישרים, אספקת והחלפת מנוע למגב אחורי ברכב בנזין מסוג סקודה שנת 2010.
חוות דעת:
נאסר מקצועי, מדהים ומסביר פנים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אילן פרגמונין, קרית אתא.
אשרור: 23/10/2022
משוב: 25/07/2022
תיאור השירות:
תיקון תקלה במנוע וחיזוק מגבים רופפים ברכב הונדה סיוויק שנת 2012.
חוות דעת:
הוא היה ממש מצוין! אבחן את התקלה במהירות, עשה את התיקון מעולה ועשה את זה במחירים סבירים, הצטערתי שלא הכרתי אותו עוד קודם, אני ממש מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1146 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
DIPLOMA
הסמכה משנת 1974
העסק הנבחר משנת 1996
דיאגנוסטיקה למערכות הרכב
קידום הבטיחות והבריאות במקומות העבודה
DIPLOMA - תעודת אומן - אוטוטק
אודות
עולם הרכב עניין את נאסר מאז ומתמיד, ואפשר למצוא אצלו עד היום כמה רכבי אספנות שהוא אוהב, אז הוא החליט להפוך את זה למקצוע ופנה לתחום המוסכים.
הוא נשוי ואב לשניים, וכבר עובד על הכשרת דור העתיד – את בנו הוא מלמד את כל סודות המקצוע. כשהוא לא במוסך תמצאו אותו מתנדב במשטרה, במועצה האזורית ובמתנ"סים, ואם כבר נשאר לו זמן פנוי הוא ינצל אותו בים.
"אני משתדל להתחבר ללקוחות", הוא אומר. "העיקר זה לא לקחת עבודה ולעשות כמה שיותר, חשוב לי להרגיש בנוח עם האנשים שאני עובד איתם, והפרנסה מגיעה מפה לאוזן ובזכות המלצות "
הוא מספר על לקוח שזכור לו במיוחד. "היה לי לקוח שהיה לו רעש מהרכב ובמוסך המורשה לא מצאו את הבעיה וגם ביקשו ממנו סכום גבוה לאיתור התקלה. כשהוא הגיע אליי יצאתי איתו לנסיעת מבחן, שמעתי את הרעש ואמרתי לו- "שב כאן, תשתה קפה, אני כבר משחרר אותך". הלקוח לא הבין ושאל אותי אם אני לא מוכן לתקן לו את הרכב, אבל אמרתי לו שיחכה רגע. מסתבר שהבעיה הייתה בסך הכל חיזוק של בורג. הוא היה ממש מופתע ועד היום הוא נשאר לקוח שלי, ושנינו לא שוכחים את הסיפור הזה."
ומה לגבי השאיפות לעתיד? " דבר אחד אני רוצה- שהבן שלי ימשיך את דרכי כמו שלימדתי אותו וחינכתי אותו: לתת שירות טוב, לעשות את המאה אחוז, ולהוציא את הלקוח מרוצה."
נאסר עוסק בתחום המוסכים כבר למעלה מ-20 שנה ומנהל את המוסך שלו ביד רמה. המוסך מהווה מרכז שירות לכלל סוגי הרכבים.
"לתחום המוסכים יש סטיגמה של אי אמינות, יש פחד של הלקוח מול המוסך או מול אנשי המקצוע שאולי ירמו אותו", הוא אומר. "כאן במוסך אנחנו מראים ללקוחות את הכל ומציגים תמונה ברורה. גם כשאני אומר ללקוח מה היתה התקלה אני מסביר לו בדיוק ומראה לו מה החלפתי, וגם מה ההבדל בין החלק הישן לחלק החדש. אני מסביר לו עד שהוא מצליח להבין."
תחומי ההתמחות:
:: תיקון וטיפול בכל סוגי הרכבים
:: הכנה לטסט
:: שינוע לטסט
:: הכנת הרכב לחורף
:: הכנת רכב לקיץ
:: בדיקות דיאגנוסטיקה
:: איתור תקלות אלקטרוניות ברכב
"הכי חשוב לי לראות את הלקוח יוצא שמח ומרוצה, ובהרגשה שהוא באמת קיבל את המקסימום שהוא יכל לקבל."
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.