החלפת מנוע כולל עבודה, החלפת בוכנות לתא מטען ומשאבת מים.
חוות דעת:
היה באמת שירות מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מרקו טנטורי, חיפה.
משוב: 31/12/2023
תיאור השירות:
החלפת משאבת דלק ברכב מסוג Hyundai i30 שנתון 2012.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, מהיר ולקח בעיניי מחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אופיר אבני, קרית אתא.
משוב: 19/02/2023
תיאור השירות:
החלפת שמן, ברקסים ומשאבת מים לרכב מסוג פולקסווגן פולו שנתון 2013.
חוות דעת:
היה בסדר, מראה את כל מה שהוא עושה, מצלם ושולח. מאוד התרשמתי מהשקיפות שלו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אורלי חגר, חיפה.
משוב: 31/01/2023
תיאור השירות:
תיקון ברקסים וצלחות והחלפת מסנן דלק ברכב מסוג קיה פיקנטו.
חוות דעת:
ממש מצוין! הוא עשה הכל באותו יום ובחצי מחיר ממה שהציעו במקום אחר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
משה ברוכיאן, חיפה.
משוב: 03/10/2022
תיאור השירות:
החלפת שמן, פנסים קדמיים וניקוי הפילטרים ברכב בנזין מסוג אופל שנת 2017.
חוות דעת:
נאסר חבל על הזמן, אחלה מוסך! לקח מחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
איילין גטה, קרית ביאליק.
משוב: 05/08/2022
תיאור השירות:
החלפת משאבת מים לרכב מסוג סקודה אוקטביה.
חוות דעת:
היה אחלה בן אדם, קואופרטיבי ונתן את השירות הכי טוב שיש. חוץ מהמחיר שיחסית גבוהה, הנתינה והעבודה היו אחלה.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רוני מתא, חיפה.
משוב: 11/04/2022
תיאור השירות:
החלפת פילטר שמן ושמנים ברנו קליאו דיזל.
חוות דעת:
נאסר היה מצוין! הוא עבד במקצועיות, עשה עבודה טובה ויכולתי לסמוך עליהם.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
8
יחס
8
8
כללי
סשה שכטמן, חיפה.
משוב: 22/12/2021
תיאור השירות:
החלפה של משאבת הגה ברכב מסוג סובארו 2010.
חוות דעת:
אני רוצה להגיד שאני מאוד נהניתי ממנו! עשה עבודה מאוד טובה, אני מרגיש שינוי והתרשמתי מהמוסך שהוא נקי ועובדים מסודר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גדעון חורש, חיפה.
משוב: 21/12/2021
תיאור השירות:
תיקון משאבת מים והחלפת רצועות וגלגלות בסקודה פאביה שנת 2012.
חוות דעת:
השירות היה אחלה, הוגן וטוב. גם המחיר היה בסדר גמור לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1146 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
DIPLOMA
הסמכה משנת 1974
העסק הנבחר משנת 1996
דיאגנוסטיקה למערכות הרכב
קידום הבטיחות והבריאות במקומות העבודה
DIPLOMA - תעודת אומן - אוטוטק
אודות
עולם הרכב עניין את נאסר מאז ומתמיד, ואפשר למצוא אצלו עד היום כמה רכבי אספנות שהוא אוהב, אז הוא החליט להפוך את זה למקצוע ופנה לתחום המוסכים.
הוא נשוי ואב לשניים, וכבר עובד על הכשרת דור העתיד – את בנו הוא מלמד את כל סודות המקצוע. כשהוא לא במוסך תמצאו אותו מתנדב במשטרה, במועצה האזורית ובמתנ"סים, ואם כבר נשאר לו זמן פנוי הוא ינצל אותו בים.
"אני משתדל להתחבר ללקוחות", הוא אומר. "העיקר זה לא לקחת עבודה ולעשות כמה שיותר, חשוב לי להרגיש בנוח עם האנשים שאני עובד איתם, והפרנסה מגיעה מפה לאוזן ובזכות המלצות "
הוא מספר על לקוח שזכור לו במיוחד. "היה לי לקוח שהיה לו רעש מהרכב ובמוסך המורשה לא מצאו את הבעיה וגם ביקשו ממנו סכום גבוה לאיתור התקלה. כשהוא הגיע אליי יצאתי איתו לנסיעת מבחן, שמעתי את הרעש ואמרתי לו- "שב כאן, תשתה קפה, אני כבר משחרר אותך". הלקוח לא הבין ושאל אותי אם אני לא מוכן לתקן לו את הרכב, אבל אמרתי לו שיחכה רגע. מסתבר שהבעיה הייתה בסך הכל חיזוק של בורג. הוא היה ממש מופתע ועד היום הוא נשאר לקוח שלי, ושנינו לא שוכחים את הסיפור הזה."
ומה לגבי השאיפות לעתיד? " דבר אחד אני רוצה- שהבן שלי ימשיך את דרכי כמו שלימדתי אותו וחינכתי אותו: לתת שירות טוב, לעשות את המאה אחוז, ולהוציא את הלקוח מרוצה."
נאסר עוסק בתחום המוסכים כבר למעלה מ-20 שנה ומנהל את המוסך שלו ביד רמה. המוסך מהווה מרכז שירות לכלל סוגי הרכבים.
"לתחום המוסכים יש סטיגמה של אי אמינות, יש פחד של הלקוח מול המוסך או מול אנשי המקצוע שאולי ירמו אותו", הוא אומר. "כאן במוסך אנחנו מראים ללקוחות את הכל ומציגים תמונה ברורה. גם כשאני אומר ללקוח מה היתה התקלה אני מסביר לו בדיוק ומראה לו מה החלפתי, וגם מה ההבדל בין החלק הישן לחלק החדש. אני מסביר לו עד שהוא מצליח להבין."
תחומי ההתמחות:
:: תיקון וטיפול בכל סוגי הרכבים
:: הכנה לטסט
:: שינוע לטסט
:: הכנת הרכב לחורף
:: הכנת רכב לקיץ
:: בדיקות דיאגנוסטיקה
:: איתור תקלות אלקטרוניות ברכב
"הכי חשוב לי לראות את הלקוח יוצא שמח ומרוצה, ובהרגשה שהוא באמת קיבל את המקסימום שהוא יכל לקבל."
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.