אספקת והחלפת ממיר קטליטי עבור רכב מסוג יונדאי i10.
חוות דעת:
הוא היה מצוין.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
וסים קנאנבה, חיפה.
משוב: 03/04/2025
תיאור השירות:
הלחמת אגזוז ברכב מסוג מיצובישי ספייס סטאר.
חוות דעת:
השירות של נאסר טוב. אני מרוצה!
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
בן עוזיאל, פרדס חנה-כרכור.
אשרור: 26/07/2023
משוב: 27/04/2023
תיאור השירות:
החלפת ממיר קטליטי לרכב מסוג ניסן מיקרה שנת 2015.
חוות דעת:
הוא היה מקצועי ותקשורתי. המחיר היה קצת יקר לדעתי.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
יורם נרי, הוד השרון.
משוב: 07/06/2023
תיאור השירות:
התקנת ממיר קטליטי ברכב פריוס טיוטה במקום אחד שנגנב.
חוות דעת:
הכל היה טוב מאד, הייתי מרוצה ממש!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שחר טל, קרית ביאליק.
משוב: 09/03/2023
תיאור השירות:
החלפת ממיר קטליטי.
חוות דעת:
מחיר נוח,
אדם הגון ישר.
מצא משהו שמוסכים אחרים חיפפו.
עבד מהר והגיש תוצאות.
אני בטוח אחזור לשם.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דשה אדילוב, קרית אתא.
משוב: 28/02/2023
תיאור השירות:
החלפת ממיר קטליטי ברכב בנזין מסוג יונדאי I25 שנת 2014.
חוות דעת:
נאסר קיבל אותי ממש יפה, הסביר לי את התקלה, בדק דברים נוספים ואחרי העבודה שלח אותי למקום של צמיגים לכיוון צמיגים. הם קבלו אותי ועשו הנחה כי הוא שלח אותי. אחרי התיקון ביקש שאעדכן אותו אחרי כמה ימים איך הרכב ואם הכל בסדר. וואו! שמחתי לקבל ממנו שירות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רועי פרת, גבעתיים.
אשרור: 17/07/2022
משוב: 17/04/2022
תיאור השירות:
החלפת ממיר קטליטי.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ליאור חביב, הוד השרון.
אשרור: 08/06/2022
משוב: 10/03/2022
תיאור השירות:
החלפת ממיר קטליטי וחיישן חמצן לרכב מסוג hyundai i10.
חוות דעת:
הוא מצוין ובעל אמינות גבוהה ביותר. הוא עשה עבודה איכותית והמחיר היה טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דניאל וולפוביץ, תל אביב.
משוב: 18/06/2021
תיאור השירות:
הכנת רכב לטסט שכללה שיפוץ ממיר קטליטי ותיקונים נוספים בסיטרואן C4.
חוות דעת:
השירות שלו היה מהמם. הוא לקח את האוטו, אנחנו איחרנו והוא קיבל אותנו בכל זאת. הוא ישר בדק הכל בצורה יסודית, נתן הצעת מחיר ממש טובה יחסית לעבודה ובסופו של דבר לקח פחות כסף ממה שאמר בהתחלה כי השיפוץ היה יותר קל ממה שחשב. הוא היה מקסים, התחשב בנו, עשה הכל במקצועיות והרכב נוסע מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אבנר המאירו, הרדוף.
משוב: 25/05/2021
תיאור השירות:
תיקון ממיר קטליטי ותיקונים קטנים נוספים ברכב מסוג פזו 308, שנת 2015.
חוות דעת:
השירות שלו היה מעולה, הוא ממש נהדר ומצוין מכל הבחינות!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1143 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
DIPLOMA
הסמכה משנת 1974
העסק הנבחר משנת 1996
דיאגנוסטיקה למערכות הרכב
קידום הבטיחות והבריאות במקומות העבודה
DIPLOMA - תעודת אומן - אוטוטק
אודות
עולם הרכב עניין את נאסר מאז ומתמיד, ואפשר למצוא אצלו עד היום כמה רכבי אספנות שהוא אוהב, אז הוא החליט להפוך את זה למקצוע ופנה לתחום המוסכים.
הוא נשוי ואב לשניים, וכבר עובד על הכשרת דור העתיד – את בנו הוא מלמד את כל סודות המקצוע. כשהוא לא במוסך תמצאו אותו מתנדב במשטרה, במועצה האזורית ובמתנ"סים, ואם כבר נשאר לו זמן פנוי הוא ינצל אותו בים.
"אני משתדל להתחבר ללקוחות", הוא אומר. "העיקר זה לא לקחת עבודה ולעשות כמה שיותר, חשוב לי להרגיש בנוח עם האנשים שאני עובד איתם, והפרנסה מגיעה מפה לאוזן ובזכות המלצות "
הוא מספר על לקוח שזכור לו במיוחד. "היה לי לקוח שהיה לו רעש מהרכב ובמוסך המורשה לא מצאו את הבעיה וגם ביקשו ממנו סכום גבוה לאיתור התקלה. כשהוא הגיע אליי יצאתי איתו לנסיעת מבחן, שמעתי את הרעש ואמרתי לו- "שב כאן, תשתה קפה, אני כבר משחרר אותך". הלקוח לא הבין ושאל אותי אם אני לא מוכן לתקן לו את הרכב, אבל אמרתי לו שיחכה רגע. מסתבר שהבעיה הייתה בסך הכל חיזוק של בורג. הוא היה ממש מופתע ועד היום הוא נשאר לקוח שלי, ושנינו לא שוכחים את הסיפור הזה."
ומה לגבי השאיפות לעתיד? " דבר אחד אני רוצה- שהבן שלי ימשיך את דרכי כמו שלימדתי אותו וחינכתי אותו: לתת שירות טוב, לעשות את המאה אחוז, ולהוציא את הלקוח מרוצה."
נאסר עוסק בתחום המוסכים כבר למעלה מ-20 שנה ומנהל את המוסך שלו ביד רמה. המוסך מהווה מרכז שירות לכלל סוגי הרכבים.
"לתחום המוסכים יש סטיגמה של אי אמינות, יש פחד של הלקוח מול המוסך או מול אנשי המקצוע שאולי ירמו אותו", הוא אומר. "כאן במוסך אנחנו מראים ללקוחות את הכל ומציגים תמונה ברורה. גם כשאני אומר ללקוח מה היתה התקלה אני מסביר לו בדיוק ומראה לו מה החלפתי, וגם מה ההבדל בין החלק הישן לחלק החדש. אני מסביר לו עד שהוא מצליח להבין."
תחומי ההתמחות:
:: תיקון וטיפול בכל סוגי הרכבים
:: הכנה לטסט
:: שינוע לטסט
:: הכנת הרכב לחורף
:: הכנת רכב לקיץ
:: בדיקות דיאגנוסטיקה
:: איתור תקלות אלקטרוניות ברכב
"הכי חשוב לי לראות את הלקוח יוצא שמח ומרוצה, ובהרגשה שהוא באמת קיבל את המקסימום שהוא יכל לקבל."
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.