תיקון שקע טעינה, קימור מעוות והחלפת מסך במכשיר OnePlus.
חוות דעת:
לאופיר יש תודעת שירות גבוהה ביותר. מקנה אמינות ואמיתות. תיקן את שקע הטעינה בחינם למרות שבקלות יכול היה לנצל את העובדה שאין לי ולשאר האנשים מושג מה הבעיה. היה צריך להחליף מסך שבור במכשיר שהתעקם. בדק מחיר לפני, הזמין לי את הדגם המבוקש וכשאמרתי לו שאחזור מאוחר יותר -אמר "אין בעיה!"
אופיר השקיע זמן רב בזמן שהיה לחץ של לקוחות אבל לא ויתר ועדיין היה אדיב לכולם. נראה שיש לו המון לקוחות חוזרים שאוהבים אותו.
לאחר שגילינו שהקימור גרם לבעיה עם מקשי הווליום וגם את זה הוא ניסה לסדר...עד שעצרתי אותו כי בכל זאת גם לי יש עבודה וילדים... אז הוא ביקש שאחזור באחד הימים ואשאיר את הנייד להמשך תיקון - לא תמצאו כאלו שם בחוץ!
מחיר יותר מהוגן, אדם הוגן ואמין
טוב לדעת שיש עדיין כאלו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
בוריס י. בת ים.
משוב: 13/12/2017
תיאור השירות:
תיקון של אייפון 6, כלל החלפת קורוזיה ומסך.
חוות דעת:
הוא היה מעולה מבחינת היחס ומקצועיות.
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ר. ק. רעננה.
אשרור: 19/07/2016
משוב: 16/05/2016
תיאור השירות:
החלפת מסך LCD בטאבלט SAMSUNG S - T800.
חוות דעת:
מעולה!
אופיר נתן שרות מהיר ומקצועי !
השירות משלוח שלו ממש הציל אותי .
המחיר תאם את הרכיב שהוחלף.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 3 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשמעבדת סלולר רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני סלולר. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
שאלות ותשובות עם אופיר
רגע לפני קבלת המספר...
כדי לצפות בפרטים רק צריך להבטיח לנו לדרג אחרי קבלת השירות.
בכל זאת, קוראים לנו מידרג והשם
מחייב
לכן, בחלונית הבאה נבקש ממך שם וטלפון כדי לאסוף ממך דירוג בהמשך.
אפשר לסמוך עליך שנקבל ממך דירוג אחרי השירות?
אנחנו אוכלים דירוגים לארוחת בוקר
הקטע שלנו זה שכל המשתמשים מדרגים אחרי קבלת השירות. רק ככה הדירוגים באתר נשארים תמיד אמינים ורלוונטים, ואפשר להציג את בעלי המקצוע הכי מומלצים בשבילך, וגם בשביל כל השאר :)
טוב לראות אותך פה שוב
מזכירים לקחת את פרטי העסק - רק אם צריך שירות.
חבל שנתקשר בהמשך לקחת ממך דירוג סתם, ונחזור בידיים ריקות.
אין דבר ששובר לנו את הלב כמו לחזור בלי דירוג הביתה
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.