היה מעולה! חשמלאי שעבד אצלי לפני הרצל אמר שצריך להחליף את לוח החשמל ושלח הצעת מחיר ׳מפוצצת׳. הזמנתי את הרצל להצעת מחיר נוספת. בדק את לוח החשמל ואמר שמצבו טוב ואין צורך להחליפו
שירות בסדר גמור. הוא בא עם הבן שלו והם הגיעו בזמן, היו מאוד נחמדים ועבדו טוב. זאת הייתה תקלה רצינית, לקח להם זמן לעלות על התקלה אבל ראיתי שהם עובדים נכון. המחיר היה יקר לדעתי אבל הם היו חצי יום אז נראה לי שהמחיר היה הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אורית אסא, נס ציונה.
משוב: 15/08/2023
תיאור השירות:
תיקון לוח חשמל.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. הוא היה נחמד, הגיע מהר יחסית והמחיר היה הוגן לדעתי.
איכות
8
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
עודד גרינברג, מזכרת בתיה.
אשרור: 03/08/2023
משוב: 04/06/2023
תיאור השירות:
תיקון לוח חשמל ישן.
חוות דעת:
הייתי מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ענת קפליאן קפליאן, רחובות.
משוב: 28/05/2023
תיאור השירות:
תיקון קצר וחלקים שרופים בלוח חשמל.
חוות דעת:
שירות מעולה!!!
הגיע בערב חג בהתראה ממש קצר וטיפל בבעיה כך שחזר לנו החשמל לפני חג וסופ״ש ארוך. ממש הציל אותנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יניב מצליח, נס ציונה.
אשרור: 09/04/2023
משוב: 08/01/2023
תיאור השירות:
תיקון ארון חשמל והחלפת ונטה.
חוות דעת:
היה מאוד נחמד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רונן דינקביץ, רחובות.
משוב: 28/01/2021
תיאור השירות:
החלפת שני מתגים בארון חשמל.
חוות דעת:
השירות היה ממש מצוין, הרצל היה מאה אחוז, הוא הגיע בזמן והיה מקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
בן פלבנר, נס ציונה.
משוב: 29/11/2020
תיאור השירות:
סידור של חוט רופף בארון חשמל.
חוות דעת:
מקצועי, אמין, הוגן ואיש נפלא מעל הכל. הגיע בזמן, עבד במהירות ויעילות וגם ניסה לעזור טלפונית טרם הגעתו. בגדול ענק.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ליאה הירשהורן, רחובות.
משוב: 09/11/2020
תיאור השירות:
תיקון של לוח חשמל.
חוות דעת:
הדוד החשמלי לא פעל. הרצל בדק את לוח החשמל ומהר מאד עלה על התקלה. החיווט היה רופף והיתה קורוזיה בחיבור. הוא החליף את החלק, בדק את שאר החיבורים בלוח, חיזק חוטים במפסק של הדוד, ווידא שהכל תקין.
הוא היה מאד מקצועי ואדיב.
לקח מחיר מצוין.
הרצל הגיע יחד עם בנו, הנדסאי חשמל, גם הוא מאד מקצועי .
אין לי ספק שאשתמש בשירותיו גם בעתיד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
gil Motiei, רחובות.
משוב: 04/11/2020
תיאור השירות:
החלפת גוף תאורה והתקנת שעון שבת בלוח חשמל.
חוות דעת:
מעולה! הוא ענה לטלפונים, הגיע מהר מאוד, נתן הסברים טובים ואני מאוד מרוצה ממנו. 10 מתוך 10!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 821 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
רישיון
בתוקף עד 30/04/2025
אודות
אל תחום החשמל הגיע הרצל כבר לפני 40 שנה, כשהיה צעיר בן 18 ולמד בבית ספר מקצועי בתחום. בנו גבי התלבט האם להמשיך את המסורת המשפחתית או לפנות לתחום ההייטק, אך בסוף החליט להצטרף לאביו, וכבר 9 שנים שהם עובדים ביחד.
"אני מאוד מתחבר למקצוע", מספר גבי. "זה תחום מאוד רחב, ואני אוהב ללמוד כל הזמן ולחקור דברים חדשים".
הרצל נשוי כבר 34 שנה. וגבי? כרגע הוא רווק, אך לא לאורך זמן, בקרוב מאוד גם הוא מתחתן.
בעתיד הם היו רוצים להמשיך עם העסק שלהם, להגדיל אותו ולהרחיב את קהל הלקוחות.
אל תחום החשמל הגיע הרצל כבר לפני 41 שנה, כשהיה צעיר בן 18 ולמד בבית ספר מקצועי בתחום החשמל. בנו גבי התלבט אם להמשיך את המסורת המשפחתית או לפנות לתחום ההייטק. לבסוף החליט להצטרף לאביו לפני כ 11 שנים. גבי החל ללמוד הנדסאות חשמל וסיים בהצלחה. "אני מאוד מתחבר למקצוע", מספר גבי, "זהו תחום מאוד רחב ואני למד וחוקר דברים חדשים כל הזמן."
הרצל נשוי 36 שנים, וגבי נשוי מזה שנה. בעתיד הם מעוניינים להמשיך להגדיל את העסק ולהרחיב את קהל הלקוחות.
"אנחנו עסק משפחתי וחשוב לנו להיות ישרים עם הלקוחות שלנו ולתת שרות ומענה לכל תקלה במחירים הוגנים לכל הצדדים".
בעבר גרו הרצל וגבי בארה"ב וחזרו ארצה לפני כ 24 שנים. הם מספרים שאחד הדברים שהכי מאתגרים אותם הוא מציאת תקלות מסובכות. "יש גורמים רבים שעלולים להפתיע, כמו תקלה קטנה שמסתבכת, אבל האתגר הוא תמיד מציאת הפיתרון".
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.