זה היה עבור אבא שלי שמאוד התרשם ממנו. הוא אדם נחמד, אמין, בדק בצורה מקצועית עם המכשירים שלו עד שהבין שהמייבש הוא הגורם לקצר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ניסים מזיג, לוד.
משוב: 01/04/2021
תיאור השירות:
החלפת שקע תלת פאזי.
חוות דעת:
היה ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רן ל. רחובות.
משוב: 27/05/2025
תיאור השירות:
תיקון קצר.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מרט צחמן, רחובות.
משוב: 25/05/2025
תיאור השירות:
החלפת נורות פלורסנט ללד.
חוות דעת:
היה מצוין! נתן פתרון יצירתי ששמר על העיצוב ופתח אפשרויות לעתיד. בן אדם מקסים וצוות מאד נעים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אורן כהן, יד בנימין.
משוב: 22/05/2025
תיאור השירות:
התקנת 3 מאווררי תקרה ותיקון מנורה נוספת.
חוות דעת:
היה מצוין! היה מהיר, נחמד והגון!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אבירן טובלי, יבנה.
משוב: 21/05/2025
חוות דעת:
היה בסדר גמור! היה מצוין, הגיע וביצע את העבודה באופן מקצועי.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אבי פיצחדזה, אשדוד.
משוב: 21/05/2025
תיאור השירות:
החלפת מאוורר תקרה ותיקון שקעים.
חוות דעת:
היה פשוט מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
איציק זגורי, אשדוד.
משוב: 19/05/2025
תיאור השירות:
תיקון קצר חשמלי.
חוות דעת:
היה יוצא מן הכלל! ממש מקצועיים. איתרו את התקלה וטיפלו במהירות ובמחיר הוגן בעיניי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אוהד ר. רמת גן.
אשרור: 15/05/2025
משוב: 02/01/2025
תיאור השירות:
החלפת מתג בדוד חשמל.
חוות דעת:
הוא היה מאוד מקצועי, הגיע מהר באותו היום, עשה עבודה טובה והשוכרים היו מרוצים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 928 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
רישיון
בתוקף עד 30/04/2028
אודות
אל תחום החשמל הגיע הרצל כבר לפני 40 שנה, כשהיה צעיר בן 18 ולמד בבית ספר מקצועי בתחום. בנו גבי התלבט האם להמשיך את המסורת המשפחתית או לפנות לתחום ההייטק, אך בסוף החליט להצטרף לאביו, וכבר 9 שנים שהם עובדים ביחד.
"אני מאוד מתחבר למקצוע", מספר גבי. "זה תחום מאוד רחב, ואני אוהב ללמוד כל הזמן ולחקור דברים חדשים".
הרצל נשוי כבר 34 שנה. וגבי? כרגע הוא רווק, אך לא לאורך זמן, בקרוב מאוד גם הוא מתחתן.
בעתיד הם היו רוצים להמשיך עם העסק שלהם, להגדיל אותו ולהרחיב את קהל הלקוחות.
אל תחום החשמל הגיע הרצל כבר לפני 41 שנה, כשהיה צעיר בן 18 ולמד בבית ספר מקצועי בתחום החשמל. בנו גבי התלבט אם להמשיך את המסורת המשפחתית או לפנות לתחום ההייטק. לבסוף החליט להצטרף לאביו לפני כ 14 שנים. גבי החל ללמוד הנדסאות חשמל וסיים בהצלחה. "אני מאוד מתחבר למקצוע", מספר גבי, "זהו תחום מאוד רחב ואני למד וחוקר דברים חדשים כל הזמן."
הרצל נשוי 36 שנים, וגבי נשוי מזה 6 שנים בעתיד הם מעוניינים להמשיך להגדיל את העסק ולהרחיב את קהל הלקוחות.
"אנחנו עסק משפחתי וחשוב לנו להיות ישרים עם הלקוחות שלנו ולתת שרות ומענה לכל תקלה במחירים הוגנים לכל הצדדים." הם מספרים שאחד הדברים שהכי מאתגרים אותם הוא מציאת תקלות מסובכות. "יש גורמים רבים שעלולים להפתיע, כמו תקלה קטנה שמסתבכת, אבל האתגר הוא תמיד מציאת הפיתרון."
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.