הוא היה מאוד יעיל וזול וחסך לנו את הבדיקה - הוא סיפר לנו שיש מכשיר שקונים ושמים במרתף לשלושה חודשים, ואז שולחים אותו בדואר למכון. הוא הסביר לנו איך עושים את הבדיקה ואיך שולחים והיה ממש עשר.
התקשורת מצויינת, הוא שידר מקצועיות והסביר שהוא גם מהנדס חשמל אז נראה שמבין בתחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
סיגלית בלילי, חיפה.
אשרור: 26/06/2024
משוב: 26/03/2024
תיאור השירות:
בדיקת קרינה עבור בית פרטי.
חוות דעת:
הוא מקסים! התרשמתי שהוא מקצועי, נראה שהוא היה בסדר ואני מרוצה ממנו מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יאיר הנדלר, ירושלים.
משוב: 17/06/2024
תיאור השירות:
בדיקת קרינה חשמלית בגן ילדים.
חוות דעת:
יצא לי לעשות בדיקות קרינה גם עם אנשים אחרים, מבחינת התנהלות ומקצועיות היה בסדר גמור. המחיר בעיניי משמעותית היה יותר יקר, אבל זה בסדר שיש הבדלים בשוק. מעבר לזה הייתי צריך לחכות המון לדו"ח, דיברתי איתו והוא אף פעם לא חזר אליי.
איכות
10
מחיר
7
זמנים
10
יחס
7
8
כללי
ענת ג. נהריה.
משוב: 29/05/2024
תיאור השירות:
בדיקת קרינה.
חוות דעת:
הוא העלה הרבה השערות אבל לא מצא את מוקד הבעיה. קיבלתי את הדו"ח רק לאחר התערבות אתר מידרג, לא קיבלתי אחריות ואני מאוד לא מרוצה. המחיר ששילמתי לא שווה את התמורה לדעתי.
תוספת חוו"ד לאחר יותר מחצי שנה - עד כה ולאחר פניות לא נשלחה קבלה על התשלום שנעשה חציו במזומן וחציו בביט.
הוא היה מעולה וטוב מאוד! בנוסף, הוא לקח מחיר קצת יקר בעיני.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אור לוין, לביא.
משוב: 23/05/2024
תיאור השירות:
מדידת מתח קרינה גבוה ונמוך בקיבוץ.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, מקצועי, נחמד, אדיב וסבלני.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
נצחיה יוניוב, ירושלים.
אשרור: 12/04/2024
משוב: 10/09/2023
תיאור השירות:
בדיקת קרינה מעמוד חשמל.
חוות דעת:
הוא היה מאוד מקצועי, עם המון ידע ומאוד לבבי. המחיר היה הוגן לדעתי, הוא שלח את הדוח תוך יומיים, הייתה שם טעות קטנה אז הוא טיפל בזה ושלח שוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
9
10
כללי
פאני ב. נשר.
משוב: 27/03/2024
חוות דעת:
בסדר, היה בסדר בכל הבחינות.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 104 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשבודק קרינה רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של בדיקות קרינה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
דניאל נשוי באושר ואב לשלושה קטנטנים. כשהוא לא מודד קרינות אלקטרומגנטיות, הוא מנסה לפתח פטנטים ולגלות דברים חדשים.
לתחום הקרינה הוא הגיע במקרה. "התמחיתי בניטור הפרעות אלקטרומגנטיות, ואחר כך מצאתי עבודה כמודד קרינה. שלושה חודשים אחר כך הפכתי להיות ראש תחום הקרינה במועצה הציבורית למניעת רעש וזיהום בישראל. שש שנים לאחר מכן פתחתי עסק משלי - דריה מהנדסי בריאות".
"הייתה לי לקוחה בתל אביב", מספר דניאל, שנאבקה ארבע שנים מול חברת החשמל. כשאני הגעתי נאבקתי מולם במשך שנה – והצלחנו. זה נותן לי סיפוק, אני יודע שאם אני מנסה ולוחץ, בסופו של דבר אני מצליח."
בעתיד הוא רואה את עצמו ממשיך ומתפתח בתחום, מקווה לגדול ולהתרחב, "אבל עד אז", הוא אומר, "אני מקווה לעבוד עם קבלנים, כדי שנוכל לחזות את מדדי הקרינה מראש ולמנוע בעיות עבור אנשים".
דניאל עוסק בביצוע בדיקות קרינה, ומנהל בגאווה את חברההמבצעת בדיקות קרינה וסביבה.
למרות שלדניאל יש תואר ראשון במדעי המחשב, והוא גם הנדסאי חשמל, הוא בחר להתמקד דווקא בתחום הקרינה, בו הוא עוסק כבר למעלה מ – 15 שנה.
הוא אוהב את המקצוע ובעיקר את מציאת הפתרונות. "אני אוהב לעזור לאנשים ולראות כיצד כל הלחץ והחרדה הופכים להיות שמחה ורוגע. הלחץ משפיע על הבריאות, וכשהבנאדם רגוע יותר הוא פנוי לדברים אחרים".
הוא מתמחה במדידות קרינה ומסייעים במציאת פתרונות מיגון.
שאלות ותשובות עם דניאל
רגע לפני קבלת המספר...
כדי לצפות בפרטים רק צריך להבטיח לנו לדרג אחרי קבלת השירות.
בכל זאת, קוראים לנו מידרג והשם
מחייב
לכן, בחלונית הבאה נבקש ממך שם וטלפון כדי לאסוף ממך דירוג בהמשך.
אפשר לסמוך עליך שנקבל ממך דירוג אחרי השירות?
אנחנו אוכלים דירוגים לארוחת בוקר
הקטע שלנו זה שכל המשתמשים מדרגים אחרי קבלת השירות. רק ככה הדירוגים באתר נשארים תמיד אמינים ורלוונטים, ואפשר להציג את בעלי המקצוע הכי מומלצים בשבילך, וגם בשביל כל השאר :)
טוב לראות אותך פה שוב
מזכירים לקחת את פרטי העסק - רק אם צריך שירות.
חבל שנתקשר בהמשך לקחת ממך דירוג סתם, ונחזור בידיים ריקות.
אין דבר ששובר לנו את הלב כמו לחזור בלי דירוג הביתה
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.