עסק זה נמצא במבחן, לכן אין לו עדיין דירוגים מלקוחות קודמים. אפשר לפנות לאלון
ולהתנסות בשירות שלו.
קראת 0 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
רישיון
בתוקף עד 30/04/2028
אודות
אלון, חשמלאי מוסמך. מספר על עצמו: "אני עוסק בתחום כבר 14 שנה. אני מלא אנרגיות טובות, מוטיבציה ותמיד מגיע בחיוך לעבודה. חשוב לי יחסי האנוש עם הלקוחות ותמיד להשאיר להם טעם טוב. יש לי ניסיון רב במגוון רחב של עבודות חשמל כמו: תיקון תקלות בעייתיות, עבודות חשמל לבתים חדשים והקמת תשתיות מאפס למבנים חדשים. כיום אני עוסק בפרויקטים גדולים עם משרד הביטחון, המשטרה והצבא. חשוב לי מאוד ניקיון סדר וארגון, אני משתדל להשאיר אחרי עבודה מסודרת ומובנת לפי התקן, במידה ויגיע חשמלאי אחר אחרי".
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.