היה מצוין! החליף ברז ניל עבור מכונת כביסה ישנה. גם מקצועי וגם איש טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שני ניס, חיפה.
אשרור: 08/01/2020
משוב: 02/10/2019
תיאור השירות:
תיקון צינור בכיור.
חוות דעת:
תיקן את התקלה בזריזות, מקצועיות ואדיבות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אורי ליכטינשטיין, חיפה.
אשרור: 22/11/2017
משוב: 13/08/2017
תיאור השירות:
תיקון נזילה באסלה, ותיקון עוד משהו קטן בניאגרה.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, גם בטלפון היה מאוד נחמד, אמיר לי מראש את המחיר, ואמר לי שיכול לעזור בעוד משהו אם אני צריך, ממליץ עליו בחום, הרגיש לי שהוא מקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רמי שקלרז'בסקי, חיפה.
אשרור: 18/09/2016
משוב: 13/07/2016
תיאור השירות:
תיקן שירותים דולפים.
חוות דעת:
היה מצויין! אין אנשים כאלה. הייתה בעיה קטנה אחרי 4 ימים, הגיע לסדר בתוך חצי שעה. הגון, אמין, מקצועי, ואפילו הנחה אותי מה לעשות לבד, בכדי לחסוך לי הוצאות מיותרות. ממליץ בכל לב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רפי ז. חיפה.
אשרור: 19/07/2016
משוב: 01/11/2015
תיאור השירות:
איטום נזילה בחיבור הצינור לאסלה.
חוות דעת:
מומלץ בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שגיא מזעקי, חיפה.
משוב: 25/02/2014
תיאור השירות:
פתיחה של סתימה ותיקון נזילה בחיבור לביוב.
חוות דעת:
היה מצוין! הוא הגיע ממש מהר והיה מאוד נחמד! הוא עשה את העבודה מהר ובמקצועיות וגם המחיר היה סביר. אני מרוצה ממנו באמת היה ממש טוב!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עדנה ז. חיפה.
משוב: 14/11/2013
תיאור השירות:
החלפת ניאגרה.
חוות דעת:
הוא נעים, עשה עבודה טובה והכל היה בסדר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דן סקרלט, הרצליה.
אשרור: 15/05/2025
משוב: 22/05/2024
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור ותיקון חיבור למדיח כלים.
חוות דעת:
משה היה אחלה! הוא בא לתקן סתימה בכיור עבור הדירה של הבת שלי וארוסה. על הדרך גם סידר חיבור לא טוב למדיח ואף לא חייב על זה. הוא עמד בהתחייבות ובזמנים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דורית לוז, רמת גן.
משוב: 04/05/2025
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור אמבטיה.
חוות דעת:
זו חוויה מעולה לקבל שירות כזה. משה הגיע בזמן ועשה את העבודה ביעילות ובמקצועיות. הכל בנחת ועם הומור, לכן כבר המלצתי עליו גם הלאה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עדי א. גבעתיים.
משוב: 29/04/2025
תיאור השירות:
נזילה בניאגרה סמויה.
חוות דעת:
משה היה זמין ואדיב. בסבלנות הוא פירק את הניאגרה הסמויה והחליף גומיה. חיבר הכל חזרה. משנראה היה שהגומיה החדשה לא פתרה את הבעיה, הוא פירק הכל שוב והחליף מצוף. ואז הבעיה נפתרה. הערכתי אותו על כך שניסה קודם לבדוק את האופציה הזולה יותר עבורי ולא ישר ניסה להחליף את המנגנון כולו. והכל תוך כדי הסבר מפורט וסבלנות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 3261 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
התנדבות - "שעה טובה"
אודות
משה האינסטלטור, בכלל התחיל כמשה נהג הסמיטריילר ומשה איש דודי השמש והחשמל , אבל ברגע שהחל לעסוק באינסטלציה הבין שזה מה שהוא אוהב לעשות.
משה השתחרר מהצבא, ומהר מאוד הגיע לתחום האינסטלציה. הוא עבר הכשרות וקורסים והתאהב במפגש עם האנשים.
מגוון האנשים השונים שמשה פוגש בכל יום בעבודתו כאינסטלטור, זה הדבר האהוב עליו בעבודה. אין יום דומה לאתמול, אין אדם אחד שזהה לאחר ואין בעיה זהה לקודמתה. הסיפוק שמשה מרגיש כשהוא פותר בעיה והחיוך של הלקוחות המרוצים בתמורה – זה מה שגורם לתחושת הסיפוק הגדולה בעבודה.
משה נשוי ואב לשני ילדים, בן ובת. כשמשה לא מתקן נזילות או פותח סתימות, אתם יכולים לפגוש אותו מטייל בארץ. מעברו כנהג סמיטריילר משה שמר את האהבה הגדולה שלו לנהיגה – ואת זמנו הפנוי הוא מבלה בטיולי ג'יפים.
משה האינסטלטור עוסק באינסטלציה מזה 25 שנים ומספק את כל שירותי האינסטלציה. משה האינסטלטור מקפיד על מתן שירות מקצועי תוך התייחסות אישית לכל לקוח. שימו לב: משה מכבד כרטיסי אשראי
תחומי ההתמחות
:: פתיחת סתימות
:: איתור נזילות
:: הגברת לחץ מים
:: התקנת מטהרי מים ומסנני מים
:: החלפת צנרת בבניין
:: הקמת קו ביוב
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.