הוא נתן לנו הצעת מחיר שהייתה מאוד גבוהה לדעתי וגם לקח תשלום על הביקור. הוא כן אמר מראש את העלות אבל מישהו אחר הגיע להצעת מחיר בלי תשלום. הוא היה נחמד אבל הסביר לי ממש בקצרה לגבי העבודה ושידר שאני אמורה לסמוך עליו כי הוא יודע מה הוא עושה.
מחיר
7
זמנים
10
יחס
8
8
כללי
פלס לאסי, אשדוד.
משוב: 21/03/2021
תיאור השירות:
תיקון חיבור מכונת כביסה.
חוות דעת:
היה מקסים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גדעון שפירא, חדרה.
אשרור: 19/06/2025
משוב: 17/04/2025
תיאור השירות:
טיפול בריח ביוב.
חוות דעת:
היה ממש מעולה! היה ריח של ביוב בחדר האמבטיה, אבי מצא את הבעיה ופתר אותה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אחוה מיכלין, רחובות.
אשרור: 19/06/2025
משוב: 20/03/2025
תיאור השירות:
תיקון נזילה.
חוות דעת:
הכל היה טוב מאד, הייתי מרוצה ממש! היה נעים, נחמד, עבד במקצועיות והגיע במהירות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דניאל ג. ירושלים.
משוב: 18/06/2025
תיאור השירות:
פתיחת סתימה.
חוות דעת:
היה מאוד נחמד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דבורה ת. ירושלים.
משוב: 17/06/2025
חוות דעת:
היה מעולה, הייתי מרוצה מהכל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יעל קלמן, ירושלים.
משוב: 16/06/2025
תיאור השירות:
החלפת צינור מים מברזל לצינור פלסטיק בשל פיצוץ.
חוות דעת:
היה מעולה ברמות על!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שרה איזנשטיין, ירושלים.
אשרור: 15/06/2025
משוב: 14/04/2025
חוות דעת:
היה שירות טוב ואיכותי.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
מיכל גרשון, ירושלים.
אשרור: 15/06/2025
משוב: 15/04/2025
תיאור השירות:
החלפת צינור וברז לניאגרה.
חוות דעת:
היה ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 2786 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
כשאבי למד באורט, הוא התחיל בכלל בתחום החשמל. אחרי תקופה מאוד קצרה, הבין שחשמל לא מעניין אותו ועבר לתחום האינסטלציה. שם, סוף סוף מצא את מקומו – הוא גילה עניין במערכת הצינורות והמשאבות, הסתקרן לדעת איך המים עוברים מקומה לקומה, וכל התחום הלהיב אותו מאוד.
במקביל, היה מתמחה אצל אינסטלטור שלימד אותו לעבוד. בבוקר היה עובד אצלו במסגרת הלימודים, ואחר הצהריים – בעבודות פרטיות. אחרי שהרגיש שלמד מספיק – החליט לצאת לדרך עצמאית ועם השנים רכש לו מאות לקוחות פרטיים וציבוריים.
לפעמים, הוא נתקל בעבודה במקרים מצחיקים. לפני כמה שבועות התקשרה אליו לקוחה שהותקנה אצלה צנרת חדשה, וסיפרה שיש לה סתימה במטבח. אבי הגיע לבדוק את המערכות, שהיו תקינות כמובן. לכן, הוא החליט שמשהו חוסם את הקו ואכן בבדיקה קצרה מצא עכברוש. הממצא הגעיל את הלקוחה כל כך, עד שהיא ברחה מהדירה..
אבי נשוי ואב לשלושה ילדים מוצלחים, שבהם הוא מתגאה מאוד. למרות השנים הרבות בתחום, הוא מעיד על עצמו שהוא עדיין נהנה מהעבודה ומוצא סיפוק בפתרון בעיות ובעזרה לאנשים. שרק ימשיך ככה
אבי מכנה את עצמו "אינסטלטור מתקופת העופרת", ולא סתם . הוא בן 56, ועוד לפני שהתגייס לצבא החל לעבוד בתחום האינסטלציה בחברת "חירות" – חברת-בת של סולל בונה, שעיסוקה היה הכשרת בעלי מקצוע בתחום האינסטלציה.
אבי צבר ניסיון רב בעבודות קטנות ולאט לאט התפתח עד לעבודות הגדולות והמורכבות ביותר. חדרי האמבטיה במלון קינג דייוויד בירושלים, למשל, הם חלק מתיק העבודות שלו. כיום, הוא עצמאי כבר 32 שנים.
תחומי התמחות:
:: כל סוגי עבודות האינסטלציה
:: בעיות צנרת
:: טיפול בקווי ביוב
:: טיפול במאגרי מים
מלבד החיוך, אבי מעניק גם אחריות על כל התקנה שהוא עושה (האחריות על האביזרים עצמם היא באחריות החברה).
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.