הוא נתן שירות טוב ועשה עבודה טובה, הם נחמדים, לקח זמן לקבוע איתם כשקבעו הגיע בזמן.
מחיר
9
זמנים
8
יחס
10
9
כללי
יהודה פ. הרצליה.
משוב: 04/01/2018
תיאור השירות:
תיקון ארגז רוח, החלפת עץ באלומיניום, בידוד גגון למניעת נזילות ותיקוני צבע בגג רעפים.
חוות דעת:
הייתי מרוצה מההתנהלות שלהם, היו ממש בסדר גמור גם מבחינת יחס וגם מבחינת המקצועיות, גם כשהיה משהו שהיה צורך לשפרו הוא הגיע מיד.
איכות
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
ננסי שלו, רעננה.
משוב: 04/03/2015
תיאור השירות:
בידוד של גג רעפים.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, עשו עבודה טובה ומקצועית, עמדו בזמנים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דן ק. ראש העין.
אשרור: 22/10/2013
משוב: 15/09/2013
תיאור השירות:
תיקון דליפות בגג רעפים והתקנת בידוד על חלק מהגג.
חוות דעת:
הוא היה נהדר! עבדו פה 2 הפועלים שלו, מאוד התרשמתי גם מהרמה המקצועית וגם מרמת הקשר עם האדם ומהרצון שלו לתת שירות. ימים יגידו אם כבר אין דליפות כי כרגע אין גשמים. אבל אנחנו מאוד ממליצים.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 15/08/2016
תיאור השירות:
בידוד של גג רעפים.
חוות דעת:
הוא היה ממש בסדר. הייתי מרוצה מהמקצועיות וגם מהתוצאות. הייתה בעיה קטנטנה ויום למחרת והוא ישר בא ותיקן אותה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
1
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 352 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשגגן רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני גגות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
תעודה
תעודה
אישור עבודה בגובה
אודות
את תחילת דרכו העצמאית בתחום הגגות התחיל ניר לפני כ-25 שנה. בשנים הראשונות הוא עבד כשכיר בעסק של דוד שלו, העוסק בתחום גם הוא. "עוד בתיכון בחופשות מבית הספר הייתי עולה על הגגות לתיקונים. רכשתי ידע וניסיון שאין להם תחליף ואז החלטתי לצאת לדרך עצמאית", הוא מספר.
לדבריו של ניר, הדבר שהכי משמח אותו הוא המלצות של לקוחות לחברים ומשפחה. "המוטו שלי הוא להיות ישר עם הלקוחות, מקצועי ואמין. אנחנו לא מעגלים פינות ,לקוח מרוצה זה ההצלחה של העסק".
ניר נשוי+6 ילדים, אוהב לבלות עם המשפחה ולטייל, בעל חגורה כחולה בקארטה ומתנדב פעיל בעמותת ידידים..
ניר הוא הבעלים של החברה שלו, חברה העוסקת בבניית סוככים והצללות כבר למעלה מ-20 שנה. "בהתחלה עסקנו בבניית גגות ופרגולות, עם השנים גדלנו והתרחבנו גם לתחום של התקנת מערכות הצללה ופינוי אסבסט", הוא מספר.
ניר עבר הכשרה של גגן מוסמך באיגוד הגננים הישראלי ומקפיד לצאת להשתלמויות שונות מידי שנה וכן גם צוות העובדים שעובר הכשרות שונות כל הזמן. בנוסף, ניר מחזיק ברישיון המשרד להגנת הסביבה כקבלן לפינוי אסבסט.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.