יעוץ טלפוני על התנהלות מול מוסך בחשד להתרשלות בתיקון רכב.
חוות דעת:
ניהלנו שיחה טלפונית במשך קרוב לשעה, עו"ד שושני הסביר מה המשמעויות של ההליך פרטים לגבי איסוף ראיות וקבלת חוות דעת של מומחים. רק שבחים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גלית א. ירושלים.
משוב: 05/08/2024
תיאור השירות:
ייצוג בסכסוך בניה מול בן אדם פרטי.
חוות דעת:
הוא אנושי ומקצועי, יש לו ידע וניסיון והוא בטוח במה שהוא עושה.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אהוד ג. ירושלים.
משוב: 01/08/2024
תיאור השירות:
ייעוץ וייצוג בהליך נדל"ן בתים משותפים.
חוות דעת:
אמיר איש מיוחד, נעים הליכות, פיקח ועושה את הדברים בצורה מקצועית. הרגשתי כי הוא לוקח את העבודה ברצינות ויסודיות רבה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מאיר ש. יבנה.
משוב: 02/07/2024
תיאור השירות:
ייצוג בעסקאות מקרקעין.
חוות דעת:
הוא מעולה, המון שנים אני עובד איתו כבר והוא יוצא מן הכלל. הוא אחראי ורציני, אני ממליץ עליו מכל הלב.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
אודה ד. ירושלים.
משוב: 03/05/2024
תיאור השירות:
יייעוץ משפטי שוטף ויצוג בהליך משפטי נגד חברה עסקית של תביעת תאונת דרכים, נכות ביטוח לאומי, אובדן כושר עבודה ועסקית.
חוות דעת:
שילוב מנצח של מקצועיות, שירות ופרקטיקה. מהניסיון שלי עם עורכי דין, לרוב הם מדברים 4 שעות ואז מחכים להגיע למסקנה והשורה התחתונה. אמיר קודם מדבר על השורה התחתונה ואז מסביר למה ואיך הוא הגיע אליה. הוא מקצועי, ישר, הגון ולא גובה תשלום כשהוא לא עובד. יש לי ממנו שביעות רצון גבוהה מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יהודה מ. ירושלים.
משוב: 01/08/2024
תיאור השירות:
תביעת תאונת דרכים מול בן אדם פרטי.
חוות דעת:
ממליץ מאוד! כל השירות מולו זרם והיה פיקס. עבד ישר ולעניין. כל פעם שהתקשרתי ענו לי מייד ועזרו לי. אין לי משהו רע להגיד עליו, רואים שהוא מבין בעבודה שלו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
י. ז. באר שבע.
משוב: 15/12/2024
חוות דעת:
היה מאוד נחמד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ב. ק. מיתר.
משוב: 05/08/2024
תיאור השירות:
בדיקת ועריכת חוזה מגורים מול דיור מוגן.
חוות דעת:
עבדתי עם מתן, הדעה שלי עליו מאוד חיובית. הוא בן אדם סבלן, נחמד. ממש עשר, גם מעבר לתפקיד היבש. הוא היה זמין אלינו אפילו כשטס לחו"ל לשאלות והתייעצויות. הוא הקשיב לבקשות ולצרכים שלנו ועזר לנו לתקן את החוזה לטובתנו כמה שניתן, במחיר ממש טוב להרגשתי. אנחנו עדיין בקשר איתו וניקח אותו גם בעתיד אם נצטרך, בלי שאלה בכלל. עשה את עבודתו נאמנה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
י. ל. תל אביב.
משוב: 03/02/2024
תיאור השירות:
ייצוג בהליך תביעה ייצוגית מול משרד הבריאות.
חוות דעת:
הוא מאוד שירותי, סבלני וקשוב. הטיפול היה מאוד מהיר ולשביעות רצוני התבצע מה שרציתי.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 17 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשעורך דין נזיקין רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עורך דין נזיקין. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
רישיון
רישיון נוטריון
השתלמות ברשלנות רפואית
בוגר משפטים
אודות
אמיר הוא עורך דין נזיקין, על כך מספר: "המשרד שלי פעיל משנת 1994 ומתמחה בליטיגציה, נזיקין, דיני עבודה, פירוקים, פשיטות רגל, משפט מנהלי, נדל"ן, מכרזים והפקעות. בין לקוחותינו הבולטים יש את נתיבי ישראל, החברה הלאומית לתשתיות תחבורה בע"מ, משרדי הביטחון, האוצר והמשפטים, רשות ניירות ערך, חברות תשתית, משקיעי נדל"ן מחו"ל ועוד רבים וטובים. מטרתנו המוצהרת היא לתת ללקוחות שירות ברמה שלא הכירו. כל עורכי הדין במשרד מאמינים שאתם נמצאים במרכז. מבחינתנו, המשרד קיים אך ורק במטרה לייצג בצורה המקצועית ביותר את האינטרס האחד והיחיד של לקוחותינו. עבורנו לקוח טוב הוא לקוח מרוצה".
תחומי התמחות
:: תביעות נזיקין ותאונות
:: עסקאות מקרקעין
:: פשיטות רגל
:: דיני עבודה
ותק בתחום
משנת 1994
הכשרה
*תואר ראשון באוניברסיטה העברית.
*קורסים והכשרות בתחום הנזיקין.
*ניהול פורומים בתחום הנזיקין.
שאלות ותשובות עם עו"ד אמיר
רגע לפני קבלת המספר...
כדי לצפות בפרטים רק צריך להבטיח לנו לדרג אחרי קבלת השירות.
בכל זאת, קוראים לנו מידרג והשם
מחייב
לכן, בחלונית הבאה נבקש ממך שם וטלפון כדי לאסוף ממך דירוג בהמשך.
אפשר לסמוך עליך שנקבל ממך דירוג אחרי השירות?
אנחנו אוכלים דירוגים לארוחת בוקר
הקטע שלנו זה שכל המשתמשים מדרגים אחרי קבלת השירות. רק ככה הדירוגים באתר נשארים תמיד אמינים ורלוונטים, ואפשר להציג את בעלי המקצוע הכי מומלצים בשבילך, וגם בשביל כל השאר :)
טוב לראות אותך פה שוב
מזכירים לקחת את פרטי העסק - רק אם צריך שירות.
חבל שנתקשר בהמשך לקחת ממך דירוג סתם, ונחזור בידיים ריקות.
אין דבר ששובר לנו את הלב כמו לחזור בלי דירוג הביתה
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.