הוא היה ממש הוגן, עשה בדיקה בדוד וראה שזו בעיה שקשורה לחשמלאי, היה הוגן ולא גבה תשלום אפילו שנשמע הוגכן שהיה לוקח עבור הביקור.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גבי סעדון, מודיעין.
משוב: 30/10/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בדוד חשמל.
חוות דעת:
עבד המון זמן ועשה עבודה מצוינת. אמא שלי מבסוטית ממנו עד הגג!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
נועה ח. מודיעין.
משוב: 26/11/2019
תיאור השירות:
תיקון והחלפה של גוף חימום בדוד.
חוות דעת:
היה ממש אחלה! זמין, מהיר, אדיב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אילן ש. מודיעין.
משוב: 27/10/2018
חוות דעת:
קיבלתי שירות טוב ויעיל.לוקח אחריות עומד בזמנים ומחירים הוגנים.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
10
כללי
אביק שטרום, לפיד.
אשרור: 19/06/2018
משוב: 17/04/2018
תיאור השירות:
החלפת דוד חשמל 80 ליטר.
חוות דעת:
מעולה. מקצועי ואדיב. מחיר טוב מכל השאר. אני מרוצה. אחלה לגמרי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רועי ש. תל אביב.
אשרור: 03/06/2024
משוב: 21/11/2023
תיאור השירות:
תיקון תקלה בדוד.
חוות דעת:
מקצוען ויסודי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דרור סיגנר, כפר סבא.
אשרור: 03/06/2024
משוב: 13/09/2023
תיאור השירות:
תיקון חוסר מים חמים.
חוות דעת:
מכמה בחינות היה בסדר, אבל בכמה הרבה פחות.
לא היו לי מים חמים מגוף החימום ומהקולטים המשותפים.
זיהה והחליף את גוף החימום. אבל בבעיה בקולטים, טען שלא מגיעים מים לדוד וזה באחריות הועד.
הועד הזמין טכנאי שמצא שהבעיה במערכת שלי ונאלצתי לשלם גם לו.
איכות
7
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
8
כללי
טל פולרנטין, רמת השרון.
משוב: 02/06/2024
תיאור השירות:
החלפת דוד חשמל.
חוות דעת:
השירות היה עשר!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
תרזה שמואלי, תל אביב.
אשרור: 26/05/2024
משוב: 09/02/2024
תיאור השירות:
פירוק והרכבת דוד שמש מחברת ירדן בנפח 150 ליטרים.
חוות דעת:
חמד עמד במילה שלו, עשה את העבודה צ'יק צ'אק, ניקה אחריו והיה זמין. אני ממש מרוצה ממנו, הוא היה עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 2506 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי דודי שמש רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון והתקנות דודים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
חמד הגיע לתחום בעקבות אח שלו, שניהל את העסק לפניו. לפני כן, פניו של חמד היו מועדות לתחום החשמל, אבל עם העבודה בעסק של אחיו הבין שזה התחום שהוא אוהב והוא גם משלב עבודות חשמל. מה שאהוב עליו במיוחד בתחום זה שבכל שעה ביום הוא מגיע למקום חדש ומכיר אנשים חדשים מסוגים שונים.
כבר בתור ילד חלם חמד להיות בעל עסק פרטי, שיוכל לנהל ולהקנות ידע לדור הבא. הדרך לא הייתה קצרה או קלה אבל בסוף הוא הגיע ליעד שלו . בעתיד חולם חמד שהעסק ימשיך לפעול, יקבל וייתן שירות לכמה שיותר לקוחות.
חמד נמצא בתחום כבר למעלה מ-20 שנה, מחזיק בתעודת מתקין מורשה ותעודת חשמלאי מיוחדת לדוודים.
תחומי התמחות: :: התקנת דודי שמש וחשמל :: תיקון דודי שמש וחשמל :: החלפת קולטנים ותיקון מערכות סולאריות :: התקנת דוד שמש על גג רעפים
מה שמייחד את העסק הוא שמדובר בעסק משפחתי - כל העובדים הם בני משפחה אחת. חמד מעיד שכשהם מבצעים עבודה, הם מרגישים שהם מבצעים עבודה לבית שלהם ולכן היחס הוא לחלוטין אחר. פן מיוחד נוסף בעסק זה שהם עובדים גם בלילות וגם בשבת (דבר מאוד חשוב ללחוצי המקלחת החמה שבנינו).
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.