חמד נתן לי מענה מידי, אחרי בדיקה הציע לתקן או להחליף, בחרתי להחליף. העבודה נעשתה מהר מאוד, מקצועית מאוד ורק המחיר העיק עלי קצת. באופן כללי הכל טוב ובמידה והייתי צריך שוב להזמין בעל מקצוע בתחום, הייתי בודק שוב ושוב בעלי מקצוע אחרים, מאחר ובעל המקצוע גבה ממני את הסכום המרבי האפשרי ולא הסכים לבוא לקראתי ולתת לי הנחה כלשהי. בדיעבד גיליתי כי ניתן היה לבצע לי את אותה העבודה בעלות נמוכה יותר. הייתי אומר הפרש של כמה מאות שקלים. בעתיד, במידה ואזדקק לשרותיו, (מקווה שלא) אני אדאג לבדוק מספר נוסף של הצעות בתחום. מכאן ,כל לקוח פוטנציאלי שייקח את זה לאן שהוא רוצה. אני כותב על מה שהעיק עלי וזה המחיר הגבוה. המסקנה שלי היא, שאם אתה כבעל מקצוע רוצה לקוחות קבועים וחוזרים. תסתכל קצת מעבר לאופק .אולי הרווחת עכשיו כמה שקלים יותר ,אבל אותי הפסדת. סליחה. זו דעתי ואין לי כל סיבה לשנות אותה. תודה על תשומת הלב ועל הבמה אשר נתתם לי כדי להביע את הרגשתי בנדון.
היה מצוין! חמד נתן שירות טוב והייתי מרוצה מהזמינות ומהמחיר.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
ברק ענבר, תל אביב.
משוב: 24/03/2022
תיאור השירות:
החלפת פלאנג' בדוד חשמלי מחברת אמקור.
חוות דעת:
חמד היה מעולה. הוא היה מקצועי ובא בזמן. אני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רפאל חוש, פתח תקווה.
משוב: 08/02/2021
תיאור השירות:
החלפת פלאנג' בדוד שמש חשמלי של חברת אמקור.
חוות דעת:
הוא היה אחלה, נחמד, הגיע בזמן ועשה עבודה מהירה, אך נתן לי הצעת מחיר מראש ולבסוף שינה אותה.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
אבי כהן, קרית אונו.
משוב: 09/11/2020
תיאור השירות:
החלפת קולט מחברת אמקור עבור מערכת סולארית של הבניין.
חוות דעת:
השירות היה אחלה, הוא היה הוגן במחיר והגיע בזמן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יהונתן אוצ'ניק, תל אביב.
משוב: 16/12/2019
תיאור השירות:
החלפת מנגנון בדוד חשמלי חברת אמקור.
חוות דעת:
היה מצוין, דיברתי איתו בשישי והגיע כבר בשבת וזה מאוד נחמד מצידו. עשה עבודה טובה אבל כרגע זה עובד קצת פחות טוב מלפני שהתקלקל, אני מניח שהחלקים שהחליף הם פחות טובים מהחלקים המקוריים אבל חוץ מזה לקח מחיר הוגן וגבה פחות ממה שאמר בטלפון.
איכות
8
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 2546 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי דודי שמש רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון והתקנות דודים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
חמד הגיע לתחום בעקבות אח שלו, שניהל את העסק לפניו. לפני כן, פניו של חמד היו מועדות לתחום החשמל, אבל עם העבודה בעסק של אחיו הבין שזה התחום שהוא אוהב והוא גם משלב עבודות חשמל. מה שאהוב עליו במיוחד בתחום זה שבכל שעה ביום הוא מגיע למקום חדש ומכיר אנשים חדשים מסוגים שונים.
כבר בתור ילד חלם חמד להיות בעל עסק פרטי, שיוכל לנהל ולהקנות ידע לדור הבא. הדרך לא הייתה קצרה או קלה אבל בסוף הוא הגיע ליעד שלו . בעתיד חולם חמד שהעסק ימשיך לפעול, יקבל וייתן שירות לכמה שיותר לקוחות.
חמד נמצא בתחום כבר למעלה מ-20 שנה, מחזיק בתעודת מתקין מורשה ותעודת חשמלאי מיוחדת לדוודים.
תחומי התמחות: :: התקנת דודי שמש וחשמל :: תיקון דודי שמש וחשמל :: החלפת קולטנים ותיקון מערכות סולאריות :: התקנת דוד שמש על גג רעפים
מה שמייחד את העסק הוא שמדובר בעסק משפחתי - כל העובדים הם בני משפחה אחת. חמד מעיד שכשהם מבצעים עבודה, הם מרגישים שהם מבצעים עבודה לבית שלהם ולכן היחס הוא לחלוטין אחר. פן מיוחד נוסף בעסק זה שהם עובדים גם בלילות וגם בשבת (דבר מאוד חשוב ללחוצי המקלחת החמה שבנינו).
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.