היה מצוין! מוסא נחמד ואדיב מאוד. מקצוען ברמות, דאג לכל התיקון הנדרש ואף עשה מעבר לכך. מומלץ מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שמואל לוי, חיפה.
משוב: 31/12/2024
תיאור השירות:
תיקון שפכטל בקיר בעקבות הרחבת פתח למקרר.
חוות דעת:
הוא היה ממש טוב.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
8
יחס
9
9
כללי
חגית א. חיפה.
משוב: 17/12/2024
תיאור השירות:
הגבהת ריצוף, צבע וגליף.
חוות דעת:
היה בסדר גמור!
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
נ. ס. חיפה.
אשרור: 10/04/2025
משוב: 08/03/2025
תיאור השירות:
תיקון סדקים וצבע בכל הבית והחלפת דלת.
חוות דעת:
איזה בן אדם מדהים! הוא קודם כל בן אדם נהדר וטוב, שמח שהכרתי אותו. מאוד מקצועי ואכפת לו מאחרים וזה נראה בשירות שהוא נותן. העבודה שעשה מאוד טובה ונקיה והוא גם מסדר אחריו ומשאיר את האזור בו עבד נקי. מעבר לעבודה שקבענו הוא עוד עזר בלסדר ולהתקין דברים נוספים ללא תשלום נוסף. ממליץ מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ד. ה. חיפה.
משוב: 12/03/2025
תיאור השירות:
תיקון קיר בניין עם נפילת טיח וברזלים בחוץ.
חוות דעת:
מומלץ בפה מלא :) מצויין. עבודה טובה מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 05/06/2025
תיאור השירות:
שיפוצים כלליים בדירת קרקע כולל שפכטל, צביעת קירות, תיקוני סדקים ועבודות אינסטלציה.
חוות דעת:
השירות היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 19/03/2025
תיאור השירות:
תיקון נזילה ממקלחון.
חוות דעת:
היה מצוין! מוסה סידר אצלי תקלה משיפוץ של הדירה שאנו שוכרים. ביצירתיות שלו הוא פתר בעיה של נזילת מים מהמקלחון החוצה לתוך חלל החדר. הוא מצא פתרון פרקטי תוך רצון של בעל הדירה להשקיע את המינימום, אולם מוסה תוך מקצועיות מרובה הסביר את השיקולים הנכונים.
מעבר לכך שהוא אדם נעים מאוד, הוא אדיב ובעל מקצוע למופת. עובד מסודר ונקי. השאיר אחריו סביבה מסודרת בדיוק כפי שהיה לפני תחילת העבודה. הוא אפילו הגיע מיוזמתו יום אחרי לבדוק שהכול תקין וגם להביא את הפריט שהבטיח לתקן מיוזמה שלו שהבחין במצב באמבטיה, ללא שהיה צורך וללא שום תשלום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
1
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 25 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כששיפוצניק רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שיפוצים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
מוסה הוא שיפוצניק, על כך מספר: "אני עובד כעצמאי בתחום הבניין מימי צעירותי כנער סקרן שאוהב חומר ומורכבות של מבנים יצירתיים. מתמחה בעבודות גמר ובניה מעוצבת בחללים עסקיים ופרטיים".
תחומי התמחות
:: הקמה, ניהול בניה וביצוע של מסעדות חנויות שטחי מסחר בתים פרטיים
:: חללים עם בניה מורכבת ומאתגרת
ותק בתחום
משנת 1984
האחריות כוללת
:: 12 חודשי אחריות עבור העבודה כולל ביטוח כנגד כל הסיכונים למשך כל זמן ביצוע הפרויקט
שאלות ותשובות עם מוסה-משה
לתשומת לבך!
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.