כשרואה חשבון רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של ראיית חשבון. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
רישיון
אודות
ירמי הוא בעל משרד רואי חשבון שהוקם לפני למעלה מעשור.
הוא מספר: "אני בעל תואר במנהל עסקים בהתמחות חשבונאות ורואה חשבון, הקמתי את המשרד אחרי צבירת ניסיון במשרדי רו"ח מובילים. צוות המשרד שלנו מורכב מרואי חשבון, חשבי שכר, מנהלות חשבונות, יועצי מס ומנהלת משרד מסורה שדואגת שכל החלקים יתחברו יחד". הוא מוסיף: "אנחנו אמנם מתעסקים עם אקסלים, דו"חות ומספרים אבל בסוף אנחנו אנשים של אנשים. דואגים ללוות את הלקוחות שלנו לאורך כל הדרך, גם אם לפעמים היא תלולה. התוצאה הסופית חשובה לנו אך התהליך משמעותי לא פחות. אנחנו מקפידים לתת מענה מותאם לכל לקוח, תוך חשיבה יצירתית, לפעמים מחוץ לקופסה, על מנת לתת לכל לקוח שלנו את הפתרון המקסימלי לצורך שלו".
"אנחנו מקיימים פגישות פרונטליות תקופתיות עם הלקוחות, בשביל להתעדכן בשינויים ואיפה ניתן לעזור. בנימה אישית אחד הדברים החשובים לי ביותר זה שהלקוחות שלנו ירגישו בנוח לשאול שאלות, להרים טלפון, לבוא לקפה להתייעצות - הגישה הזאת מאפשרת לנו להכיר מקרוב את הצרכים של הלקוחות שלנו, ולסייע להם בדרך הטובה ביותר. אני מזמין אתכם ליהנות ממגוון השירותים המקצועיים שלנו" הוא מסכם.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.