אחלה שירות! פתר מהר וזול בעיית לחץ מים נמוכה בדירה. החלפת ברז לפי בקשתי, פלוס עלה 4 קומות ללא מעלית עם הציוד בחיוך :). בן אדם נחמד ומאוד נעים. אם אני אצטרך עוד פעם אינסטלטור אני אזמין אותו בטוח, ממליץ בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יוסי א, רעננה.
משוב: 27/05/2018
תיאור השירות:
טיפול בזרם חלש בברז במטבח.
חוות דעת:
אני מרוצה, היה מצוין. הוא היה מאוד אדיב, מקצועי והגיע בזמן. הוא פתר את הבעיה בצורה טובה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
טל י. הרצליה.
משוב: 08/04/2018
תיאור השירות:
תיקון ניאגרה דולפת, טיפול בברז עם לחץ מים נמוך.
חוות דעת:
היה מצוין! הגיע מוכן עם חלפים לניאגרה. הברז היה תקול, הסביר מה לקנות ואיך להרכיב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אפי פתאל, הרצליה.
אשרור: 12/04/2016
משוב: 28/12/2015
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני בנוגע ללחץ מים בדוש באמבטיה.
חוות דעת:
בעל מקצוע נחמד, אדיב וסבלני. הוא הסביר לי שעליי לבדוק את הברז משני הצדדים ועזר לי להבין שמה שנדרש כדי לתקן את הבעיה זה להחליף את הצינור. הצלחתי לטפל בזה לבד והוא חסך לי הגעה של בעל מקצוע.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 906 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
משה מספר כי מאז ומתמיד אהב לעבוד עם אנשים ולתת שירות. בעברו עבד כרכז תעסוקה באגודת הסטודנטים של אוניברסיטת תל אביב ושם התאהב בעבודה עם אנשים ובמתן שירות. לאחר מכן עבד כמנהל חשבונות. "הבנתי שעבודה מול מחשב זה לא בשבילי" ,הוא מספר, "החלטתי לעזוב את המספרים ולעשות מה שאני אוהב – לעבוד עם אנשים"
משה אב לשתי בנות. בזמנו הפנוי הוא אוהב לבשל, לטייל, ללכת להצגות ולראות סרטים.
הוא מספר שהסיפוק הגדול ביותר עבורו בעבודה הוא שימוש ביצירתיות. "אני אוהב להשתמש ברעיונות יצירתיים כדי לפתור בפשטות בעיות שנראות מסובכות. הרבה פעמים לקוחות פונים אלי מבואסים, בטוחים שעכשיו צריך להתחיל לעקור בלטות ולהפוך את הבית.. בסוף תוך כמה דקות אני פותר את הבעיה, בלי שום בלגן" הוא מספר. עבור משה, המחמאה הכי גדולה שלקוח יכול לתת לו היא שהוא "חוויה מתקנת".
משה נמצא בתחום האינסטלציה כבר 30 שנה ועצמאי ממש מתחילת דרכו.
תחומי התמחות:
:: סתימות ובעיות צנרת
::תיקון אביזרי אינסטלציה
::מאגרי מים ומסננים
::עבודות אינסטלציה אחרות
בעברו עבד משה עם מוסדות כמו "הבימה" וחברות ניהול גדולות. היום הוא מתמקד בעיקר בבתים פרטיים, "אין כמו חיבור אישי עם הלקוח", הוא מעיד.
משה מספר כי לא פעם נאמר לו שהוא לא בדיוק הטייפקאסט של אינסטלאטור, ואכן חשוב לו לשבור חלק מהסטיגמות השליליות על המקצוע. "מה שמנחה אותי בעבודה זה להיות אמין, להוכיח שאפשר להתפרנס בכבוד במקצוע הזה ביושרה".
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.