משה היה מדהים, ממש כך! לפני שהגיע ביקש תמונות כדי שיוכל להבין מה בדיוק צריך. ייעץ לי איזה ברז לקנות לבקשתי והציע לי שהוא ירכוש עבורי את הברז ואוכל לשלם ישירות לחנות או שאנסה בעצמי למצוא ברז זול יותר וכך היה. עזר על הדרך להתקין את התמי 4 והסתכל על עוד איזו תקלה שהייתה לנו. הוא אמין מאוד ומקצועי, היה מספיק ישר להגיד לגבי נזילה שהייתה לנו שזה לא תחום שהוא מתעסק בו ועדיף שניעזר באיש איטום. ממליצים מאוד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אודי ר. כפר סבא.
משוב: 02/09/2018
תיאור השירות:
פירוק פילטר למים בצנרת הראשית.
חוות דעת:
הוא הגיע בזמן, מאוד נחמד, עבד במקצועיות ובמחיר סביר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ענת יאיר, רעננה.
משוב: 22/12/2017
תיאור השירות:
החלפת ברזים בשרותים וניתוק פילטר מים שנזל בחוץ.
חוות דעת:
שירות מצוין! אמילץ עליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
נחמן פרילינג, הוד השרון.
אשרור: 15/05/2017
משוב: 30/01/2017
תיאור השירות:
התקנת מסנני אבנית.
חוות דעת:
הוא בחור פשוט מקסים! לא רק שהוא מקצועי גם המחיר שלו הוגן. מגיעים לו כל השבחים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מושיקו שבבו, רמת השרון.
משוב: 21/01/2022
תיאור השירות:
התקנת בר מים ותיקון כיור עקב נזילה.
חוות דעת:
היה ממש מדהים, קיבלתי ממשה שירות נהדר והוא עשה עבודה טובה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יצחק ע. רמת השרון.
אשרור: 16/12/2018
משוב: 07/06/2018
תיאור השירות:
התקנת פילטר.
חוות דעת:
קודם כל בחור חביב באופן מיוחד. מאוד יסודי, בדק אותי לוודא שאכן הסיבה בצינור. חושב באופן מקורי ומוצא את הפתרון האופטימלי מבחינת הלקוח. הבעיה הייתה חלודה, ביקשתי להחליף את הצינור המוביל מהמונה לבית (יותר מ-20 מטר), הציע במקום התקנת פילטר. הפתרון שלו חסך לי ממון רב.
היה מצוין! מקצועי מאוד, לא ניסה למכור לי תקלות שאין. בניאגרה חשבתי שצריך להחליף את כל המנגנון, תיקן אותי שזה רק מצוף ושאין צורך לשלם על מנגנון, היה ממש תענוג של איש מקצוע!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 906 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
משה מספר כי מאז ומתמיד אהב לעבוד עם אנשים ולתת שירות. בעברו עבד כרכז תעסוקה באגודת הסטודנטים של אוניברסיטת תל אביב ושם התאהב בעבודה עם אנשים ובמתן שירות. לאחר מכן עבד כמנהל חשבונות. "הבנתי שעבודה מול מחשב זה לא בשבילי" ,הוא מספר, "החלטתי לעזוב את המספרים ולעשות מה שאני אוהב – לעבוד עם אנשים"
משה אב לשתי בנות. בזמנו הפנוי הוא אוהב לבשל, לטייל, ללכת להצגות ולראות סרטים.
הוא מספר שהסיפוק הגדול ביותר עבורו בעבודה הוא שימוש ביצירתיות. "אני אוהב להשתמש ברעיונות יצירתיים כדי לפתור בפשטות בעיות שנראות מסובכות. הרבה פעמים לקוחות פונים אלי מבואסים, בטוחים שעכשיו צריך להתחיל לעקור בלטות ולהפוך את הבית.. בסוף תוך כמה דקות אני פותר את הבעיה, בלי שום בלגן" הוא מספר. עבור משה, המחמאה הכי גדולה שלקוח יכול לתת לו היא שהוא "חוויה מתקנת".
משה נמצא בתחום האינסטלציה כבר 30 שנה ועצמאי ממש מתחילת דרכו.
תחומי התמחות:
:: סתימות ובעיות צנרת
::תיקון אביזרי אינסטלציה
::מאגרי מים ומסננים
::עבודות אינסטלציה אחרות
בעברו עבד משה עם מוסדות כמו "הבימה" וחברות ניהול גדולות. היום הוא מתמקד בעיקר בבתים פרטיים, "אין כמו חיבור אישי עם הלקוח", הוא מעיד.
משה מספר כי לא פעם נאמר לו שהוא לא בדיוק הטייפקאסט של אינסטלאטור, ואכן חשוב לו לשבור חלק מהסטיגמות השליליות על המקצוע. "מה שמנחה אותי בעבודה זה להיות אמין, להוכיח שאפשר להתפרנס בכבוד במקצוע הזה ביושרה".
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.