החלפת דוד שמש 150 ליטר של חברת נמרוד כולל צנרת, ברז ופורק לחץ.
חוות דעת:
מענה וטיפול מהיר, באדיבות ובחיוך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
תומר רחמים, ראשון לציון.
אשרור: 02/12/2025
משוב: 14/09/2025
תיאור השירות:
תיקון נזילות במערכת הסולארית.
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יובל סטיר, רחובות.
משוב: 01/12/2025
תיאור השירות:
תיקון נזילה בשני דודים.
חוות דעת:
אחרי שבדוד אחד לא אהבנו את הפתרון, הוא חזר שוב וסידר ללא עלות. הכל היה טוב מאד, הייתי מרוצה ממש!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שרה א. בני דרום.
משוב: 01/12/2025
תיאור השירות:
החלפת דוד וברזים.
חוות דעת:
היה ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אביתר עדרי, ראשון לציון.
משוב: 01/12/2025
תיאור השירות:
פירוק דוד שמש ישן והתקנת חדש.
חוות דעת:
הוא בחור תותח והמחיר שלו לדעתי הכי טוב שיש. הייתי מאוד מרוצה. הוא היה זמין, הקשיב, בעל סבלנות וישר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שחר כ. חיפה.
משוב: 30/11/2025
חוות דעת:
היה מצוין, אני מרוצה מהכל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מרגי פרס, רחובות.
משוב: 30/11/2025
תיאור השירות:
החלפת דוד חשמל עם מחליף חום.
חוות דעת:
הוא דיבר איתי כל הזמן, עדכן בכל נקודת זמן, היה אמין, נחמד, סופר מקצועי, גבה מחיר הוגן. ממש תענוג! ממליצה בחום! הכל היה טוב מאד, הייתי מרוצה ממש!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רינה כ. מודיעין עילית.
משוב: 30/11/2025
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בניקוז.
חוות דעת:
חשבתי שיש לי תקלה בדוד, הסתבר שזו הייתה סתימה בניקוז. הוא פתח את הניקוז בקלות. היה בסדר גמור. הגיע בזריזות עם ציוד מלא לעלות לגג. פתח את הסתימה שהייתה בגג. חושבת שהיה קצת יקר יחסית לביקור, אבל היה מקצועי ואמין.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלכס פינס, יהוד.
משוב: 30/11/2025
תיאור השירות:
ניתוק מערבל מים וקופלונג.
חוות דעת:
היה טוב מאד!
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
שגיא רוקח, ראשון לציון.
משוב: 30/11/2025
תיאור השירות:
בדיקת דוד חשמל בדירה.
חוות דעת:
הוא היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1259 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי דודי שמש רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון והתקנות דודים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
שאלות ותשובות עם נתנאל
לתשומת לבך!
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.