היא סייעה בסידור הבית לאחר מעבר דירה ומצאה פתרונות לכל מיני אתגרים. היה נעים ומאוד מאוד מועיל. אני ממליץ בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אסתר רפאל, חולון.
משוב: 25/06/2024
תיאור השירות:
אריזת דירה בת ארבעה חדרים לפני מעבר.
חוות דעת:
חווית שירות מקסימה, מקסימה, מקסימה, אין לי מילים על כמה שהיא הייתה בסדר, נחמדה וחרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רותם קרפנוס, בת ים.
משוב: 21/02/2024
תיאור השירות:
פריקת ציוד בחדר שינה ומטבח.
חוות דעת:
בגדול הכל 10, מאוד תקשורתית ומגיבה בצורה מהירה, נתנה לי את האופציה של לקבל כלי ארגון והסבירה את העלויות, הביאה אותם איתה בכל אופן למקרה וארצה, עשתה את העבודה כמו שצריך במשך 5 שעות והייתה מאוד נעימה, היא אדם מקסים גם בלי קשר לעבודה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אריאל נעים, מודיעין.
משוב: 11/09/2024
תיאור השירות:
סידור דירה בת ארבעה חדרים אחרי מעבר כולל כלי מטבח וארונות.
חוות דעת:
היא הייתה בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רעות נחום, רמלה.
משוב: 07/05/2024
תיאור השירות:
פריקת וסידור ארגזים לאחר מעבר דירה.
חוות דעת:
שירונה פשוט בחורה מקסימה! היא עובדת ביסודיות, מארגנת מעולה, מגיעה עם ציוד ונותנת פתרונות לכל דבר. אני ממש מליצה עליה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אורלי מימרן, אשדוד.
משוב: 17/08/2023
תיאור השירות:
סידור 2 חדרי ארונות אחרי מעבר דירה.
חוות דעת:
שירונה עשתה עבדה מעולה ואני מאוד מרוצה. היא הייתה מאוד נחמדה, מקצועית ועמדה בזמנים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
א. פ. רחובות.
משוב: 01/07/2024
תיאור השירות:
אריזת ופריקת ארגזים במעבר דירה.
חוות דעת:
שירונה בחורה מדהימה, מאוד סימפטית ואמפטית. עבדה אצלי מאוד יעיל ומאוד טוב, הייתי מאוד מרוצה מהמקצועיות שלה ומהיחס שניתן לי. אני מעריך שהיא אחת מבעלות המקצוע הכי טובות שנתקלתי בהן במדרג או בכלל. המחיר היה מאוד הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
פרטי הלקוח שמורים במידרג
אשרור: 08/08/2024
משוב: 24/06/2024
תיאור השירות:
סידור מיון וארגון לפני מעבר דירה.
חוות דעת:
היה ממש מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
1
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 67 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשמסדרת בתים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של סידור בתים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
שירונה, מסדרת בתים, מספרת על עצמה: ״אני אוהבת לסדר ולארגן, ליצור מהפך בבתים ובחיים של אנשים, ולשפר להם את מערכת היחסים עם הבית.״
״אני נהנית לעזור לרוקן מהבית חפצים מיותרים ומתרגשת כשהחפצים האהובים מקבלים מקומות קבועים ומאורגנים, ובמיוחד כשאנשים נהיים שמחים ומתמלאים מוטיבציה מחודשת״, היא מסכמת.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.