תומר הגיע בדיוק בזמן כפי שנקבע ביננו , עשה עבודה מצוינת הסביר את הבעיה בעזרת צילום את הכרטיס שנשרף. היה אדיב מאד, הציע לעזור בניקוי רשתות במזגנים אחרים. ראוי מאד להערכה. שירות מעולה מומלץ ביותר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עודד ר. נס ציונה.
אשרור: 23/06/2022
משוב: 06/04/2022
תיאור השירות:
התקנת מזגן 1 כ"ס של הייר.
חוות דעת:
הגיע בזמן, התקין במקצועיות ובמחיר סביר. אני מרוצה.
הוא היה מעולה, עשה בדיוק כל מה שביקשתי, המחיר היה מצוין, הוא עשה עבודה מקצועית והגיע בדיוק בזמן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
סמי גז, רחובות.
משוב: 29/05/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן 3.5 כוח סוס.
חוות דעת:
היה בסדר, אני בכללי מרוצה. נאלצתי לקנות מזגן חדש 3.5 כוח סוס , תומר התקין לי את המזגן לשביעות רצוני המלאה, ביקשתי שיבדוק מזגן קטן נוסף וטען שגם שם המדחס נדפק ואני צריך לקנות מעבה ואבקש ממנו להרכיב.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גילי פרץ, יבנה.
אשרור: 14/08/2018
משוב: 12/06/2018
תיאור השירות:
התקנת שלושה מזגנים מחברת תדיראן.
חוות דעת:
הוא היה מקסים! דייקן, מקצועי, אמין, נתן יחס אישי טוב ולקח אחריות על כל מה שביקשתי. מחיר הוגן ולא קורע.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גדי שרון, באר יעקב.
אשרור: 18/04/2017
משוב: 12/02/2017
תיאור השירות:
אספקת והתקנת מזגן של חברת ,FAMILY כ"ס 1.
חוות דעת:
ממש מאה אחוז מכל הבחינות! הגיע בזמן שנקבע ועשה עבודה טובה ובמחיר מאד הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
זהר בנגד, רחובות.
אשרור: 13/10/2015
משוב: 10/08/2015
תיאור השירות:
פירוק והתקנת מזגן של חברת אלקטרה עילי 1 כ"ס.
חוות דעת:
השירות היה בסדר גמור. גם המחיר היה סביר יחסית להצעות אחרות שקיבלנו. רק שהוא איחר בשעתיים ולא הודיע.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
7
יחס
9
10
כללי
איל אלוני, פתח תקווה.
אשרור: 20/03/2024
משוב: 04/01/2024
תיאור השירות:
התקנת מזגן עילי 1 כ"ס.
חוות דעת:
היה שירות טוב מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 549 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
תומר הגיע לתחום המיזוג עוד כילד – כל המשפחה שלו עוסקת בתחום ומהם הוא ספג את הידע. "אבא שלי וכל האחים שלי עוסקים במיזוג, ואפשר לומר שבעצם קיבלנו את זה בירושה. כשהייתי ילד הייתי מצטרף לאבא ולאחים הגדולים שלי לעבודה וככה למדתי את העבודה."
הוא נשוי טרי (בשעה טובה!) וכשהוא לא בעבודה תוכלו למצוא אותו באהבה השנייה שלו – גלישת גלים.
מה שהוא הכי אוהב בעבודה זו הלמידה והסיוע לאנשים. "בעבודה שאני אני כל יום לומד משהו חדש, כל הזמן יש תקלות מורכבות וחדשות, אבל הכי כיף זה לעשות לאנשים טוב בקיץ ובעיקר לתת שירות לאנשים מבוגרים. זה מספק."
ומה השאיפות לעתיד? "להמשיך להתקדם ולהתפתח בתחום המיזוג, זה הדבר שאני הכי אוהב, ולהקים בית."
תומר עוסק במיזוג אויר כבר עשר שנים, ומנהל ביד רמה את העסק שקרוי על שמו.
"חשוב לי בעבודה להיות מאוד מסודר", הוא אומר. "אני מקפיד מאוד על סדר וניקיון ואת מה שאני עושה אני עושה מאהבה."
תחומי ההתמחות:
:: תיקון מזגן מיני מרכזי
:: תיקון מזגן עילי
:: תיקון מזגן מרכזי
:: התקנת מזגן עילי
:: התקנת מזגן מיני מרכזי
::ניקוי פילטרים במזגן
"אני אוהב את העבודה האקטיבית ואת העשייה ונהנה כל יום להגיע למקומות חדשים ולהכיר אנשים חדשים."
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.