התקנת מזגן רגיל של 2 כוח סוס מתוצרת תדיראן, כולל פירוק מזגן קודם.
חוות דעת:
אנטון היה בסדר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
חיים סגל, קרית ים.
אשרור: 12/11/2025
משוב: 12/08/2025
תיאור השירות:
התקנת מזגן ותיקון תקלה.
חוות דעת:
הוא גילה מקצועיות והיה הוגן מבחינת המחיר. השירות היה מהיר ומקצועי.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אדי מילשטיין, חיפה.
משוב: 10/11/2025
תיאור השירות:
התקנת מזגן מיני מרכזי אינוורטר במקום מזגן ישן יותר.
חוות דעת:
הוא היה מקצוען, נתן הסברים והתאים את הבחירה לתנאי החדר. הציע חלופות ופתרונות, עמד בזמנים ועשה עבודה מדויקת.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
בר ק. תל אביב.
אשרור: 02/11/2025
משוב: 02/09/2025
תיאור השירות:
פירוק מזגן ישן והתקנת מזגן חדש 1 כ"ס בקומה אחרונה.
חוות דעת:
הכל היה מעולה! יצרתי קשר עם טוני בערב בשעה 7 וכבר למחרת הוא היה בדירה והתקין את המזגן החדש. ענה במהירות והיה זמין. ענה על כל השאלות.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ויקטור ד. קרית מוצקין.
משוב: 29/10/2025
חוות דעת:
היה ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מיכאל לוינטנט, קרית ביאליק.
אשרור: 27/10/2025
משוב: 28/08/2025
תיאור השירות:
התקנת מזגן עילי וניקוי מזגן עילי נוסף מחברת תדיראן.
חוות דעת:
השירות של אנטון היה מעולה, הוא בא אלי מהיום למחר, עשה עבודה טובה וגבה מחיר הוגן בעיניי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ערן ס. קרית מוצקין.
משוב: 22/10/2025
חוות דעת:
יצא לי לפנות לאנטון לאחר הטיפול שלו, בעקבות הטיפול בעבודה הראשונה, ולא הייתי שבע רצון מהמענה שלו. הוא גם הבטיח שהוא ינסה למצוא לי מישהו שמטפל בבריחת גז ולא חזר אליי. כמובן שמאז הסתדרתי.
העבודה הייתה יעילה, נקייה ועם אחריות קצרה על ההתקנה. היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ערן ב. קרית חיים.
משוב: 20/10/2025
תיאור השירות:
תיקון נזילת מים.
חוות דעת:
יש לציין שהתיקון נעשה על סמך הידע של בעל המקצוע ומבחינתו התיקון בוצע ואכן בימים הראשונים התקלה לא חסרה על עצמה, לאחר ניסיון לתאם מחדש אנטון הבין שאין ביכולתו לתקן את הבעיה כי אינה קשורה למזגן כנראה ולכן הציע להחזיר את עלות התיקון, הוכחה לאמינות בעל המקצוע, אשמח לעבוד עם אנטון בעתיד, שביקר אצלי היה מאוד מקצועי, לצערי הבעיה התחבאה בצנרת וכנראה שבעל המקצוע לא היה יכול לאתרה אלא רק בעל מקצוע אחר, מודה לאנטון על זמנו.
כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
אנטון מספר כי הגיע לתחום מיזוג האוויר מתחום הנדסת האלקטרוניקה: "עבדתי בתחום האלקטרוניקה וחיפשתי דינמיות ועבודת שטח לכן החלטתי לפתוח עסק – אני יודע שבתחום מיזוג האוויר היה חסר מאוד החלק המקצועי ולכן זה התחום שבחרתי בו".
סיפור שזכור לו במיוחד ומתקשר לפן המקצועי היה כשהגיע ללקוח אחרי שזה עבר עשרות טכנאים שלא הצליחו לתקן לו תקלה קלה (פילטרים לא נקיים שהקפיצו את מפסק המתח). "הטכנאים שהגיעו ביקשו ממנו סכומים גבוהים ואף יעצו לו להחליף מזגן. כמובן שניקוי הפילטרים הוא במחיר של קריאת שירות בלבד, אבל הלקוח התעקש לשלם לי מחיר משולש על התיקון הזה..."
בעתיד שואף אנטון להגדיל על העסק ולהיכנס לתחום של מכירת מזגנים.
אנטון הוא הבעלים של "טוני סופר-קור" כבר 8 שנים. לפני כן עבד בחברות האלקטרוניקה הכי גדולות בארץ והוא בעל תואר של מהנדס אלקטרוניקה וחשמל.
תחומי התמחות:
:: התקנת מזגנים מיני מרכזי
:: מזגנים עיליים
:: התקנת מזגנים מרכזיים
:: פירוק מזגנים
ב"טוני סופר קור" המקצועיות היא חוד החנית: הצוות עובר בכל שנה את כל ההכשרות הנדרשות בתחום ואנטון אף מרצה במכללה על תחום האלקטרוניקה.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.