השירות היה מצוין! ליאת היא בעלת מקצוע יוצאת דופן שמספקת שירות ברמה הגבוהה ביותר. הבית שלנו, שהיה עמוס לעייפה לאחר שנים רבות של מגורים בנכס צפוף ועמוס פריטים, עבר שינוי משמעותי בזכות כישוריה המרשימים והיחס המקצועי שלה בעת שארזה ופינתה אותו לקראת מעבר דירה. היא פועלת כמעט ללא הפסקה ומתמודדת עם משימות פיזיות מורכבות כמו סחיבה והרמה במיומנות יוצאת דופן תוך כדי תשומת לב מדוקדקת לפרטים הקטנים ומציאת פתרונות מקוריים. היא הפגינה הבנה עמוקה לקשרים הרגשיים שלנו לחפצים וזיהתה במהירות את הערך הרגשי והסנטימנטלי של כל פריט. גישתה המקצועית, הידע והניסיון שלה יצרו אווירה נינוחה ונעימה, שהפכה את השלב המלחיץ של האריזה לחוויה מעצימה, מלאת משמעות ומלמדת שהעשירה אותנו בכלים מעשיים לשיפור איכות החיים שלנו בבית החדש. היא פשוט נהדרת ולמרות שהתלבטתי ארוכות לפני הזמנת שירות שכזה, התברר כי זו הייתה ההחלטה הנבונה ביותר שיכולתי לעשות.
ליאת ודנה היו ממש מקצועיות, תקתקניות וסבלניות והדברים נארזו בצורה יסודית ובקפידה והכל ברוח טובה ובאווירה נעימה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
1
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 39 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשמסדרת בתים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של סידור בתים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
ליאת עוסקת בתחום סידור בתים, על כך מספרת: "שמי ליאת ואני בעלת עסק סידור בתים. מטרת העסק הינה לארגן לכם חיים קלים יותר, נעימים, לחסוך לכם זמן, ארגון וכוחות כי מי כמונו יודע את עומס החיים. אחרי הגירושין שלי, כ-26 שנה, עשיתי שינוי מהותי ובחרתי, במקביל, גם להתגרש ממקום ניהולי בכיר לאחר 19 שנה. אז איך הגעתי מאישה שניהלה במקביל 2 מנכלים, דירקטוריונים וישיבות מטורפות למה שעוסקת כיום? מכרה ביקשה עזרה, ומצאתי את עצמי בפריקה של בית בקיבוץ יוקרתי במרכז. הכל הלך מושלם. פירקתי כ-50 ארגזים, סידרתי ארונות כמו חיילים, סיידתי קיר במקרה, ועיצבתי סלון חדש מהריהוט הקיים. התאהבתי. גדלתי. צמחתי. היום מתעסקת באהבת חיי - סידורי בתים, ונהנית מכל חוויה. כל לקוח הוא עולם ומלואו עבורי. זה מביא לי סיפוק מטורף".
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.