ניסים היה מקסים! הוא בדק את מה שהיה צריך לבדוק ואמר שלא שווה לתקן. השירות, האדיבות והעצות שנתן לי, הכל היה ממש בשמחה. גם מבחינת זמנים הוא היה מעולה. לדעתי זה קצת יקר אבל זה המחיר שהוא גם ציין מראש באתר.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יהודה דרסינובר, אלעד.
משוב: 13/12/2021
תיאור השירות:
בדיקה של מקפיא.
חוות דעת:
היה מצוין! הוא הגיע בזמן, היה נחמד ובדק ביסודיות. לבסוף הוא הפנה אותנו למישהו אחר כשהבין שהעבודה גדולה עליו ולא גבה תשלום כלל. אני מודה לו על האמינות שלו וממליצה עליו בחום! כל הכבוד לו :)
איכות
10
יחס
10
10
כללי
רחל אסף, הוד השרון.
משוב: 12/08/2025
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לתיקון מקרר.
חוות דעת:
נתן לי פתרון דרך הטלפון. היה מצוין!
איכות
10
יחס
10
10
כללי
אורי גבאי, ראש העין.
משוב: 12/08/2025
תיאור השירות:
בדיקת מקרר מחברת LG.
חוות דעת:
היה בסדר. הוא הגיע מהר ועשה את כל הבדיקות. בסופו של דבר לא הייתה בעיה במקרר, אז לא היינו צריכים לתקן כלום.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
משולם כהן, פתח תקווה.
אשרור: 07/08/2025
משוב: 08/06/2025
תיאור השירות:
שירות עבור מקרר.
חוות דעת:
היה מעולה מכל הבחינות!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עמית לוי, אורנית.
משוב: 04/08/2025
תיאור השירות:
תיקון מקרר באותו.
חוות דעת:
הוא איתר את התקלה מהר והחליף את החלק. היה ממש מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלון כהן, כפר סבא.
אשרור: 21/07/2025
משוב: 21/04/2025
תיאור השירות:
בדיקת מקרר ביתי והחלפת כרטיס.
חוות דעת:
סך הכל היה בסדר גמור! הוא מצא שכרטיס הפיקוד התקלקל. לא היה לו כרטיס חליפי לכן התקשר לטכנאי אחר שהביא את הכרטיס אחרי 45 דקות. אינני יודע אם הם עובדים יחד או פשוט חברים. אך הבעיה טופלה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
אסף ת. פתח תקווה.
משוב: 16/07/2025
תיאור השירות:
סידור תקלה במגירה במקרר.
חוות דעת:
היה בסדר גמור! אין לי שום דבר רע להגיד!
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ראובן זבורוב, פתח תקווה.
משוב: 15/07/2025
תיאור השירות:
בדיקת מקרר.
חוות דעת:
היה נהדר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רעי ו. פתח תקווה.
משוב: 15/07/2025
תיאור השירות:
תיקון מקרר אלקטרה.
חוות דעת:
היה יוצא מן הכלל! המקרר עבד בצורה חלשה, הוא היה ענייני ומקצועי, ישר עלה על הבעיה ותיקן את זה. לקח מחיר הגון מאוד. בהחלט ממליץ.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1417 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מקררים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון מקררים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
ניסים תמיד הבין שהצד הטכני זה הצד החזק שלו, אבל חיפש את המקום שיעשה לו טוב. רק כשהוא הגיע לתחום של תיקון מוצרי חשמל – הוא הבין שזה מה שהוא צריך לעשות בחיים.
"אני מקבל המון סיפוק ברגע שאני מצליח לפתור תקלה, זה נותן לי מוטיבציה. בתחום הזה צריך גם לצאת מהקופסה, למצוא פיתרון יצירתי ולא ישר להחליף חלקים. אני משלב בין היצירתי לטכני והתחום הזה עושה לי טוב. לכל בנאדם יש משהו שהוא אוהב רק צריך למצוא אותו- אני מצאתי."
הוא גר בקיבוץ, נשוי ואב לארבעה – כולם בנים אם שאלתם, ומגדל כלב. כשהוא לא מתקן מוצרי חשמל הוא מטייל עם המשפחה, או עסוק בפירוק והרכבה. "אני לוקח את החלקים שהלקוחות זורקים, ותוך כדי פירוק שלהם מנסה ללמוד עליהם עוד."
אם הוא לא היה טכנאי מוצרי חשמל, הוא טוען שככל הנראה היה צורף. אבל אנחנו אומרים – סוס מנצח לא מחליפים
ניסים הוא טכנאי מוצרי חשמל, ומנהל בגאווה את העסק שלו, שאותו הקים אחרי שהבין שהייעוד שלו זה להיות עצמאי.
"הקשר עם הלקוחות מאוד חשוב לי. הרבה פעמים אני מנסה לתת ללקוחות מענה בטלפון, כדי לחסוך להם את ההגעה שלי. ככה הלקוח גם מקבל מענה ויחס טוב, וגם יוצא מרוצה."
יש לו תעודת טכנאי ותעודת מנהל עבודה בכיר, והוא מחפש ללמוד ולהתפתח כל הזמן. "השאיפה שלי היא להתקדם כמה שיותר וליצור לעצמי קהל לקוחות. הטכנולוגיה כל הזמן מתפתחת, ואני אוהב ללמוד דברים חדשים."
תחומי ההתמחות:
:: תיקון מקררים
:: תיקון מכונות כביסה
:: תיקון תנורי אפייה
:: תיקון מדיחי כלים
:: תיקון מייבשי כביסה
בעסק של ניסים מתמחים בתיקון מוצרי חשמל במגוון רב של דגמים וחברות, ועל כל עבודה ניתנת אחריות.
שאלות ותשובות עם ניסים
לתשומת לבך!
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.