מוקד מידרג: 1-700-707-233
יסמין ב. באר שבע.
משוב: 02/04/2024

תיאור השירות:
עבודת איטום ושיפוץ חדר אמבטיה בגודל 6 מ"ר שכללה נקודות מים לאסלה, כיור ומקלחון, החלפת צנרת ניקוז מתחת לרצפה בעקבות נזילה, הריסה ופינוי רצפה ואביזרים, חיפוי חדש לרצפה ולקירות, אספקת אסלה, כיור ומקלחון חדשים.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
לא היה לגמרי בסדר. החוזה על העבודה היה מוכן מראש ובעיניי הוא מנוסח לטובת הקבלן וללא נכונות להכניס שינוי קל. קיבלתי סירוב להגדיר בחוזה פרטי עבודה מדויקים וקיבלתי תשובות מאוד כלליות בנושא. לא הייתה הגדרת אחריות הקבלן לפרק זמן כלשהו וקיבלתי סירוב לטפל בכתם שהתגלה על דלת המקלחון. הוא הציע לי לנקות בעצמי עם "ספוג-הפלא" אך הכתם נותר גם לאחר פעולה זו. הבעיות שצצו בעקבות העבודה היו מים נצברים במקלחון וחוסר נכונות לבצע את התיקון הנדרש (הגדלת שיפוע המקלחון עד ל- 4%). במקום תיקון לשיפוע הנדרש, הקבלן הגדיל את השיפוע רק ב- 1%. המגב והסף אלומיניום של המקלחון חוסמים את התפשטות המים, אך לדעתי זהו פתרון זמני שעלול לקרוס בעוד מספר חודשים, כאשר המגב יתיישן. בנוסף היה בעיניי ניסיון להטיל את האחריות עלי, הלקוח, להגדרת התיקון הרצוי למניעת הצטברות המים ודרישה בחיוב בתשלום נוסף במקרה שהפתרון לא יצלח. לדעתי חויבתי בעלויות מוגזמות ב- 100% בעבור עבודות השלמה קטנות שלא הוגדרו במדויק בחוזה (כזכור הקבלן התנגד לפירוט בחוזה): הזזת ברז מנקודה מוכנה א' לנקודה מוכנה ב', קניית צינור וידית לדוש אלטרנטיבי (לזמן העבודה) והברגתם, קניית וילון ומוט למקלחון אלטרנטיבי והרכבתם וקניה והתקנה של מנורה סטנדרטית לחדר האמבט. בנוסף היה חוסר שקיפות לגבי המחירים של אביזרים שרכש הקבלן.
דירוגים:
כללי
5
איכות
2
מחיר
3
זמנים
8
יחס
5

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק