עוז הגיע בדיוק בזמן שאמר שיגיע, והיה זמין להגיע לטפל בברז מעכשיו לעכשיו. לפני שהתחיל לעבוד הסביר על מה שהוא הולך לעשות. הוא עבד מהר והחליף את הברז תוך כמה רגעים. הוא גם נשאר לוודא שאין דליפות מהברז לפני שהלך, והשאיר תעודת אחריות ל 7 שנים על ברז חמת לדבריו שהוא מאוד איכותי.
דירוגים:
כללי
8
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
8
בוצע גישור
| 14/05/2025
גישור:
הגישור בוצע בתאריך 14/05/2025 ע"י מחלקת בקרת הדירוג של מידרג
במסגרת הליך גישור עם אתר מידרג הוחזר ללקוח החזר חלקי על סך 400 ש"ח.
פיצוי כספי בסך 400 ₪
גירסאות קודמות
גירסה 1
| התקבלה ב -12/05/2025
חוות דעת:
מהרגע הראשון בטלפון הרגשתי תחושת לחץ. הוא הציע מחיר שהיה גבוה לדעתי והוסיף שאפילו מפסיד עליי כסף. לתחושתי הוא השתמש בזה שמצב הברז והמים לא סבל דיחוי (מים רותחים זרמו בלי הפסקה). כשהגיע אמר כל מיני אמירות על איך הוצאתי אותו מהמפגש עם אשתו ואילצתי אותו להגיע. כשהתקין את הברז החדש הוא לא החליף את כל החלקים, ככה שהחלקים המחוברים לקיר הם של הברז הישן. הוא לא ניקה אחריו השאיר הכל זרוק על הרצפה, כולל עטיפות של הברז החדש. כשהוציא אישור תשלום הוא שלח אותו על גובה סכום נמוך ממה ששילמתי לו. רק כשאמרתי לו שזה לא גובה הסכום ששילמתי הוא תיקן את אישור התשלום.