במסגרת הליך גישור מול אתר מידרג, בעל המקצוע ביצע החזר כספי.
דירוגים:
כללי
8
איכות
8
מחיר
10
זמנים
10
יחס
8
בוצע גישור
| 21/09/2025
גישור:
הגישור בוצע בתאריך 21/09/2025 ע"י מחלקת בקרת הדירוג של מידרג
במסגרת הליך גישור מול אתר מידרג, בעל המקצוע ביצע החזר כספי של 295 דרך פייבוקס לשביעות רצון הלקוח
פיצוי כספי בסך 295 ₪
גירסאות קודמות
גירסה 3
| התקבלה ב -08/09/2025
חוות דעת:
הזמנתי את יהונתן בעקבות נזילה מהמזגן, הוא הגיע ולאחר בדיקה קצרה אמר שהמזגן תקין והבעיה היא בעיית אינסטלציה שלא קשורה אליו ושאני צריך אינסטלטור לתיקון הבעיה. לאחר בדיקה, התברר שהבעיה לא קשורה אליו כלל ומדובר בצינור ניקוז המזגן שנסתם כתוצאה מלכלוך ושבסה״כ צריך לנקות אותו, דבר שכל טכנאי מזגנים מקצועי יודע לעשות. כשפניתי שוב ליהונתן בבקשה שיבוא לסדר את הבעיה, תשובתו הייתה שאני לא צריך אותו ואני יכול לפתור את התקלה לבד ״לעשות פו עם הפה״ כדי שהלכלוך ירד. כשלא הסכמתי וביקשתי שיגיע, הוא התקשר ודיבר בצורה מזלזלת ופוגענית לתחושתי וטען שוב שהבעיה לא קשורה אליו. חבל לי שיש בעלי מקצוע שמתנהלים בצורה כזאת.
דירוגים:
כללי
1
איכות
0
מחיר
1
זמנים
5
יחס
1
גירסה 2
| התקבלה ב -29/08/2025
חוות דעת:
הזמנתי את יהונתן בעקבות נזילה מהמזגן, הוא הגיע ולאחר בדיקה קצרה אמר שהמזגן תקין והבעיה היא בעיית אינסטלציה שלא קשורה אליו ושאני צריך אינסטלטור לתיקון הבעיה. לאחר בדיקה של האינסטלטור, התברר שהבעיה לא קשורה אליו כלל ומדובר בצינור ניקוז המזגן שנסתם כתוצאה מלכלוך ושבסה״כ צריך לנקות אותו, דבר שכל טכנאי מזגנים מקצועי יודע לעשות. כשפניתי שוב ליהונתן בבקשה שיבוא לסדר את הבעיה, תשובתו הייתה שאני לא צריך אותו ואני יכול לפתור את התקלה לבד ״לעשות פו עם הפה״ כדי שהלכלוך ירד. כשלא הסכמתי וביקשתי שיגיע, הוא התקשר ודיבר בצורה מזלזלת ופוגענית לתחושתי וטען שוב שהבעיה לא קשורה אליו. חבל לי שיש בעלי מקצוע שמתנהלים בצורה כזאת.